Skæve boliger til hjemløse
Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-06 09:56

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=291025

Giv dem skurvogne og flyt disse gradvis fjernere og fjernere fra
bycentrum. Folk der ikke betaler skat skal ikke skabe utryghed hvor
der er meget befærdet.

At regler er stive i kommunale boliger er en uting. Også det kan
bedres på, men kværulantforrykthed bør ikke føre til udgifter - kun
ytringsfrihed og den bør være total. Omfattende nøgenhed og
pikspilleri, men ikke musikspilleri der er højlydt udendørs nær andres
eller offentlig ejendom, som er befærdet

Folk med åbne vinduer og fuld drøn på deres KimLarsen-pop nyder næppe
musikken men nyder at pisse territoriet af, mentalt. Klassisk (opera
og tolvtone excl) kan vist accepteres i lidt højere antal decibel end
"pigtråd" - eller ?.

Fra : dmcn42@gmail.com

Dato : 17-05-06 14:12

Bo Warming wrote:
> Folk der ikke betaler skat skal ikke skabe utryghed hvor
> der er meget befærdet.

Der var vist noget med sten og glashuse...

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-05-06 14:51

<dmcn42@gmail.com> skrev i en meddelelse

Bo Warming wrote:
> Folk der ikke betaler skat skal ikke skabe utryghed hvor
> der er meget befærdet.

Der var vist noget med sten og glashuse...

God morgen god morgen smæk skidekassen sammen og åben vinduerne og høre på
fuglenes kvidderen, hvad har det med glashus at gøre.

MVH KHN

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Wilstrup

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-06 17:29

Bo Warming wrote:
> Folk der ikke betaler skat skal ikke skabe utryghed hvor
> der er meget befærdet.

Der var vist noget med sten og glashuse...

Ejendomsskatterne er vildt høje i Københavns Kommune. At jeg supplerer
mine bolighajindtægter - gavnligere arbejde end noget offentlig
ansættelse - med ½ laveste førtidspension gør mig ikke til nasser i
slem grad.
Gid jeg var - at hindre staten i at have penge til at importere
muslimer er gavnligere end noget.

Under alle omstændigheder har hjemløse ikke krav på at beslaglægge
tigge-plads på befærdede strøg i timevis - fortovsarealer er til
passage