Hjorthens flugt
Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-05-06 16:44

Så blev Claus Hjorths urimelighed tilmed kendt klart ulovligt.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/05/16/141957.htm?nyheder

Denne regering har om nogen gjort kammerateri til et varemærke, selvom den
netop lovede det modsatte

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 18:53

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Så blev Claus Hjorths urimelighed tilmed kendt klart ulovligt.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/05/16/141957.htm?nyheder

Det var sgu dejligt, for jeg kører i øjeblikket selv en sag om netop
manglende ansættelseskontrakt

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen
www.piratgruppen.org - Netværk for elektroniske fælleder

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-05-06 22:58

"Kim Frederiksen" <kim snabela the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det var sgu dejligt, for jeg kører i øjeblikket selv en sag om netop
> manglende ansættelseskontrakt

Jeps - manglende ansættelseskontrakt kan jo ofte være mange mange tusinder
kroner om året til ugunst for lønmodtagerne,
Den latterlige erstatning set i forhold til det, svarede til hastighedsbøder
der startede ved en 50er og max var 500 kr
/FL