Europarådet bekymret for racisme i Danmark
Fra : /Peter

Dato : 16-05-06 13:14

http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=187148

"Dansk Folkeparti og andre politikere, samt dele af medierne bliver også
beskyldt for uophørligt at fremmane et negativt billede af
mindretalsgrupper i almindelighed og muslimer i særdeleshed. "

Er "de" ikke selv med til at fremmane negative billeder?

"Kommissionen anbefaler desuden, at det danske politi får flere
redskaber til at bekæmpe racisme."

Mon det er "envejsredskaber", der kun skal anvendes mod utilpassede
dankere,
der ikke finder de store værdier i den omsig gribende "kulturberigelse"
fra muhamedanerfolket.

/Peter

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-06 14:08

/Peter fortalte:

> [...]
> mindretalsgrupper i almindelighed og muslimer i særdeleshed. "
>
> Er "de" ikke selv med til at fremmane negative billeder?

Jo, af sig selv.
Det tror da pokker når formanden for det velmener-fascistiske ECRI er
halal-hippieen Eva Smith, som desværre bare er én i en række af komplet
latterlige juraprofessorer i DK.

Hun er nærmest modstander af ytringsfrihed:
http://www.polemiken.net/?p=1858

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Tony

Dato : 16-05-06 15:43

> [...]
> latterlige juraprofessorer i DK.
>
> Hun er nærmest modstander af ytringsfrihed:

Helt enig... hun er komplet åndsvag at høre på.

Tony

Fra : pm

Dato : 16-05-06 15:51

Eva Schmidt er ret god til jura, altså at kunne læse og forstå.
Men af visioner, hvilket jura explisit ikke er kendt for med 300 år gammel
lovgivning, er ikke hendes stærke side. Hun ejer faktisk ikke den evne, at
kunne se bare 10 min frem for mulige konsekvenser, der ikke er omtalt i
lovjunglen.

pm

Fra : GB

Dato : 16-05-06 16:29

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in

> Eva Schmidt er ret god til jura, altså at kunne læse og forstå.

Hun er faktisk ikke mindre end Dr. Jur. - hun skulle skamme sig over at
medvirke til den slags uvederhæftigt vås.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-06 16:42

GB fortalte:

> "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in

> Hun er faktisk ikke mindre end Dr. Jur. - hun skulle skamme sig over
> at medvirke til den slags uvederhæftigt vås.

Hun har vel bare lært sig nogle Karla Smart gimmicks - som medlem af
Hækkerup-klanen ved hun hvordan man kommer frem.

Fra : Kim2000

Dato : 16-05-06 18:00

> [...]
> latterlige juraprofessorer i DK.
>
> Hun er nærmest modstander af ytringsfrihed:

Det er da helt rigtigt der er meget racisme i Danmark. Jeg er dødtræt af at
danske piger omtales som ludere, jeg er dødtræt af imaner der kalder
danskere for dumme og endda har sammenlignet danskere med rotter. Det er
helt rigtigt at det er på tide at slå ned på racisterne, vi kunne jo starte
med at sende dem ud af landet der ikke har dansk statsborgerskab, så kan vi
slippe for meget racisme.

mvh
Kim

Fra : Sten Schou

Dato : 17-05-06 00:22

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt rigtigt at det er på tide at slå ned på racisterne, vi kunne jo
> starte med at sende dem ud af landet der ikke har dansk statsborgerskab,

Det kan desværre ikke lade sig gøre, da de ikke er racister. Som bekendt
gælder racismen kun en vej, også set fra europarådets side.

Hilsen Sten