Hirsi Ali frataget hollandsk statsborgersk~
Fra : Per Rønne

Dato : 16-05-06 09:17

Netop set på:

<http://www.expatica.com/source/site_article.asp?subchannel_id=1&story_i
d=30031&name=Hirsi+Ali+was+never+a+Dutch+citizen%2C+Verdonk+rules>

hvorfra jeg citeterer:

> [...]
> who lies to get asylum automatically invalidates that status, and any
> subsequent naturalisation.
>
> Hirsi Ali, who has received death threats for her criticism of aspects of
>Islam, said Verdonk's decision was an attempt to silence her. "I was
>totally devoted to my work in the [Dutch] parliament and I have taken
>many risks. Others will think twice before they speak out," she warned.
>
> Friends revealed on Monday afternoon that Hirsi Ali plans to resign from
>parliament in September and relocate to the US to take up a job with a

Hirsi Ali har opnået sit asyl på baggrund af falske oplysninger, og har
dermed automatisk mistet sit hollandske statsborgerskab. Samtidig har
hun så aldrig været medlem af det hollandske parlament [hvordan man
ellers kan tilbagekalde hendes stemmeafgivninger ...]

Øvrige artikler om sagen kan ses på:

<http://www.expatica.com/source/site_content_subchannel.asp?subchannel_i
d=1>

Og naturligvis er islamisterne i Holland begejstrede ... sikkert også
hendes familie, der ønsker hende alt ondt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-05-06 10:09

Per Rønne skrev:

> [...]
>

> Og naturligvis er islamisterne i Holland begejstrede ... sikkert også
> hendes familie, der ønsker hende alt ondt.

Det er sgu' da løgn!?!?

Jeg mener, det MÅ det da forhåbentligt være?

Dette er så skræmmende perfid en åbenlys politisk personforfølgelse
grænsende til åbenbart justitsmord, at jeg håber på en massiv reaktion
fra ikke blot det altovervejende flertal af hollandske vælgere fra det
yderste højre til et meget langt stykke over på den ydre venstrefløj
(som jeg desværre nødvendigvis må mistænke for denne niddingsdåd ved
desperat at grave efter smuds på hende), men noget nær et ramaskrig over
hele den (ihvertfald stadig _nogenlunde_) civiliserede vestlige Verden:
Hvis NOGEN afrikansk indvandrer ellers NOGENSINDE har været
asylberettiget i NOGET vestligt land under henvisning til umiddelbar og
akut fare for sit eget liv i hjemlandet, så mår det sgu' da kraftedme
være Ayaan Hirsi Ali!

Det kan godt være at Fogh & Co måske ikke har lyst til at "provokere
muslimerne" efter Muhammedsagen, men skulle vi ikke lige skide højt og
helligt på muslimerne og følge op på de fine sympatierklæringer der
fulgte med Venstres Frihedspris og seriøst overveje muligheden for i
hvert fald at tilbyde hende velberettiget asyl og lade hende ansøge om
et dansk statsborgerskab, som hun så selvklart ville være berettiget
til, sin situation og sit akutte behov for beskyttelse taget i betragtning?

Det skider jeg - populært sagt - på: Hun har absolut AL den
berettigelse, jeg overhovedet i min vildeste fantasi kan forestille mig,
til at søge asyl her i landet, hvis hun virkelig skulle risikere lige
præcis en sådan landsforvisning, som vi ellers her i Danmark spøjst nok
ikke engang kan udføre imod netop dèn slags psykopater, hun er oppe
imod, og som mere eller mindre allesammen har storløjet sig ind landet...

Det kan fandme næppe blive mere bizart, når man på denne måde lader sig
korrumpere til at jorde et offer for dødstrusler til fordel for
ugerningsmændene, der fremsætter dem !

Det er fundamental, korrupt uretfærdighed, så det skriger til himlene i
sin uhildede, rædselsfulde vederstyggelighed!

Det er jo om noget direkte ukristeligt galt, at man nu åbenbart fuldt
bevidst og med alt tænkeligt gustent overlæg søger at gøre hende til
martyr i ordets egenligste sindsoprivende grusomme definition!

Okay: Hun tager efter alt at dømme til USA. Jeg kan kun ønske hende
"Godspeed!" og håbe at hun ikke også dèr bliver forrådt af andre direkte
forrykte Islam-leflere...Selv om det desværre nok synes latent blandt
PC-pladdernakkerne derovre at ville begå sligt nederdrægtigt svig...

Jeg kan så kun i mellemtiden skamme mig over at være een af disse usle
og feje europæere, som amerikanerne med al ret kan foragte for vor
principløse vaghed - og dèt selv om jeg ellers normalt opfatter mig som
en stolt dansker...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-06 10:22

In news:446996a6$0$47057$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Dette er så skræmmende perfid en åbenlys politisk personforfølgelse
> grænsende til åbenbart justitsmord

Justismord? Hvad taler du om? Hun har erkendt, at hun har været fuld af
løgn, da hun søgte statsborgerskab. Lad nu ikke din sympati for damens
holdninger få dig til at forekomme alt for dobbeltmoralsk og hyklerisk. Er
det ikke netop dén form for konsekvens, du gerne ser over for muslimer med
dansk statsborgerskab, hvis dette statsborgerskab er opnået under falske
forudsætninger? Det er i hvert fald den konsekvens, jeg gerne ser indført.

> [...]
> asylberettiget i NOGET vestligt land under henvisning til umiddelbar
> og akut fare for sit eget liv i hjemlandet, så mår det sgu' da

Ja, nu. Men det var åbenbart nødvendigt for hende at lyve tidligere for at
opnå statsborgerskab. Hun bliver vel ikke sendt tilbage til den sikre død,
men fratages blot sit statsborgerskab.

> [...]
> et dansk statsborgerskab, som hun så selvklart ville være berettiget
> til, sin situation og sit akutte behov for beskyttelse taget i

Pis med dig. Du er villig til at gå på kompromis med alt, hvad der i denne
sag betyder noget, blot fordi damen har nogle holdninger, du godt kan lide.
Det er dobbeltmoralsk ud over kvalmegrænsen.

> Det er jo om noget direkte ukristeligt galt, at man nu åbenbart fuldt
> bevidst og med alt tænkeligt gustent overlæg søger at gøre hende til
> martyr i ordets egenligste sindsoprivende grusomme definition!

Tror du ikke, du skulle skrue lidt ned for blusset? Hun fratages sit under
falske forudsætninger opnåede hollandske statsborgerskab. That's it.

> Jeg kan så kun i mellemtiden skamme mig over at være een af disse usle
> og feje europæere, som amerikanerne med al ret kan foragte for vor
> principløse vaghed

Den lader vi lige stå et øjeblik...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : GB

Dato : 16-05-06 15:50

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Pis med dig. Du er villig til at gå på kompromis med alt, hvad der i
> denne sag betyder noget, blot fordi damen har nogle holdninger, du
> godt kan lide. Det er dobbeltmoralsk ud over kvalmegrænsen.

Fundamentalistiske imamer slipper af sted med hvad som helst uden de
mindste konsekvenser. Både i Danmark og i Holland. Bare de siger, at de er
blevet "misforståede". Denne sag er politisk - det lugter langt væk.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-05-06 01:13

Jens Bruun skrev:

> Justismord? Hvad taler du om? Hun har erkendt, at hun har været fuld af
> løgn, da hun søgte statsborgerskab. Lad nu ikke din sympati for damens
> holdninger få dig til at forekomme alt for dobbeltmoralsk og hyklerisk.

Hey, du er tilgivet: For du er kraftedme også lige præcis så indædt
råstupid, at du ikke engang har det blotte råskitserede begreb skabt om
dèn Islamofascisme, du hermed har valgt at prostituere dig for som en
anden sørgelig luderkarl...

I hope it serves you well!

Anders Peter Johnsen

Fra : Tony

Dato : 16-05-06 15:54

meddelelse news:446996a6$0$47057$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> feje europæere, som amerikanerne med al ret kan foragte for vor
> principløse vaghed - og dèt selv om jeg ellers normalt opfatter mig som en

HAHAHA.....Godt skrevet, og god ironi.

Tony

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-05-06 01:57

Tony skrev:

> HAHAHA.....Godt skrevet, og god ironi.
>
> Tony

Jeg takker, men håber samtidig at du i det mindste ænser den blotte
forskel på idiosynkratisk ironi og seriøs sarkasme: Jeg MENER faktisk
hvad jeg skriver...

Og jeg håber så sandelig ikke at du tager det som udtryk for en
"kunstnerisk udført parodi", også selv om jeg måske også tillader mig at
anvende nok så ellers retorisk storladne udtryk og begreber.

Det er BLODIG alvor.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-06 04:46

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:446a74c1$0$46995$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Og jeg håber så sandelig ikke at du tager det som udtryk for en
> "kunstnerisk udført parodi", også selv om jeg måske også tillader
> mig at anvende nok så ellers retorisk storladne udtryk og begreber.

Åh hva Skidt pyt. Usenet er extremisternes tumleplads
Tilladelse givet.

Dejligt ord - "storladne".
Storladne hav
og flygtningehjælpens formand der vedr sine muslimers
millionsocialbedragerier svarede

"vi bør anlægge et storladent og tilgivende syn på dette"

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-06 10:14

In news:1hffdkx.o8bsmx1n7mr2oN%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og naturligvis er islamisterne i Holland begejstrede ... sikkert også
> hendes familie, der ønsker hende alt ondt.

Jeg er lige så begejstret. Det er netop dén form for konsekvens over for
løgnagtige asylansøgere/statsborgerskabsansøgere, jeg gerne ser indført her
i landet. At jeg så har al mulig sympati for Hirsi Ali og hendes synspunkter
i forhold til Islam er i denne sag irrelevant.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 16-05-06 18:33

> [...]
> her i landet. At jeg så har al mulig sympati for Hirsi Ali og hendes
> synspunkter i forhold til Islam er i denne sag irrelevant.

Bare fordi at hun er imod Islam, kan ikke give hende forfordeling fremfor
andre. Vi giver asyl ud fra humanitære grunde.
Så når hun lyver om sin situation er hun at betragte som kriminel og skal
udvises.
Dette viser bare at det kan lade sig gøre at snuppe illegale indvandrere.

Jeg har ligeledes fuld sympati for hendes holdninger og kamp mod
undertrykkende religioner. Men når hun fusker, skal hun straffes.

Michael

Fra : GB

Dato : 16-05-06 21:01

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in

> Jeg har ligeledes fuld sympati for hendes holdninger og kamp mod
> undertrykkende religioner. Men når hun fusker, skal hun straffes.

Gu skal hun så. Hun bliver nok snart nakket af al-Quaeda eller de
potentielle mordere i Islamisk Trossamfund. Til lykke.

Fra : @

Dato : 16-05-06 21:06

On 16 May 2006 20:00:37 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in

>Gu skal hun så. Hun bliver nok snart nakket af al-Quaeda eller de
>potentielle mordere i Islamisk Trossamfund. Til lykke.

gad vide om alle "solbrændte" imigrater som har opnået hollandsk
statsborgerskab har fået deres historier koltrolleret lige så nøje som
Hirsi Ali?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Konrad

Dato : 16-05-06 10:56

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> [...]

(...)
> Og naturligvis er islamisterne i Holland begejstrede ... sikkert også
> hendes familie, der ønsker hende alt ondt.

Det må hun også selv være. Hun har jo kæmpet hårdt for at få 26.000 afviste
asylansøgere smidt ud af Holland.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-06 11:22

Konrad fortalte:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> (...)
>
> Det må hun også selv være. Hun har jo kæmpet hårdt for at få 26.000
> afviste asylansøgere smidt ud af Holland.

Mon ikke du forveksler god med sentimental. Måske endda med den ganske
kyniske beregning at lave plat i et bizart ideologisk projekt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-05-06 12:08

> [...]
>
> Mon ikke du forveksler god med sentimental. Måske endda med den ganske
> kyniske beregning at lave plat i et bizart ideologisk projekt.

Ja jeg er også chokeret over Konrads kyniske indstilling til en ung
indvandrerkvindes hårde skæbne.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-05-06 14:14

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er også chokeret over Konrads kyniske indstilling til en ung
> indvandrerkvindes hårde skæbne.

Konrads kyniske indstilling skyldes kun, at hun har de, i Konrads øjne,
forkerte holdninger.

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 16-05-06 14:54

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Konrads kyniske indstilling skyldes kun, at hun har de, i Konrads øjne,
> forkerte holdninger.

Til gengæld kan man så skrive, at de xenofobiske herinde nu sidder og flæber
over en lov, de ellers synes er glimrende bliver brugt mod en de deler
holdninger med.
Magen til dobbeltmoral skal man lede længe efter, tag en tur forbi
www.kinagrill.dk

--
Allan Riise

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-05-06 15:33

Allan Riise skrev:

> Til gengæld kan man så skrive, at de xenofobiske herinde nu sidder og flæber
> over en lov, de ellers synes er glimrende bliver brugt mod en de deler
> holdninger med.

Vrøvl og udenomssnak - men det er selvfølgelig forventeligt, at
du vil tage Konrads umenneskelige dobbeltmoral i forsvar.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-05-06 15:43

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Vrøvl og udenomssnak - men det er selvfølgelig forventeligt, at
> du vil tage Konrads umenneskelige dobbeltmoral i forsvar.

Jeg forsvarer ikke Konrad, men kommer med en af jeg selv fremkommet
iagttagelse.

--
Allan Riise

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-05-06 15:46

Allan Riise skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forsvarer ikke Konrad,

Hvad skal dit vrøvl og udenomssnak så til for?

> men kommer med en af jeg selv fremkommet
> iagttagelse.

Dokumenter den, tak.

Fra : Konrad

Dato : 17-05-06 09:06

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Jeg forsvarer ikke Konrad, men kommer med en af jeg selv fremkommet
> iagttagelse.

Ja, og jeg ser intet dobbeltmoralsk i en forventning om at Hirsi da må blive
glad for at se hendes visionære ideer realiseret i praksis.

Man er vel heller ikke dobbeltmoralsk, hvis man går ud fra, at VU'ere synes
det er sejt og fedt at betale 100% i A-kassekontingent, men kun få cirka det
halve udbetalt, bare fordi de er under 30, vel?

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-05-06 09:43

Konrad fortalte:

> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Ja, og jeg ser intet dobbeltmoralsk i en forventning om at Hirsi da
> må blive glad for at se hendes visionære ideer realiseret i praksis.

Hvad du mener er: "fuck den nigger!" - hyklerkonrad

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Konrad

Dato : 17-05-06 09:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Hvad du mener er: "fuck den nigger!" - hyklerkonrad

Jeg er en hykler, fordi tyv tror hver mand stjæler?

Fra : Konrad

Dato : 17-05-06 09:03

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Konrads kyniske indstilling skyldes kun, at hun har de, i Konrads øjne,
> forkerte holdninger.

Jeg erindrer, at for år tilbage brugte du og dine ligesindede harmdirrende
og i flæng et begreb ved navn "godhedsindustrien". Det handlede om
"velmenende" menneskers godtroenhed, pladderhumanisme og ikke mindst
egoistiske grådighed, der fik dem til at kaste al fornuft over bord i et
storstilet, samfundsødelæggende politisk projekt, der handlede om at lefle
for "svage", for fupflygtninge, såkaldt "verdenskriminelle" og lyvende
asylansøgere der flygtede af slette økonomiske grunde.

I dag kan vi se en blomstrende islamofobi-industri, hvor masser af "kloge"
velmenende mennesker for egen vindings skyld, også begrundet i magtmotiver
og politisk populisme, lever (og lever fedt!) af at skrive om, tale om,
analysere, fordømme, konkludere, forudsige osv osv islam. Selv en gammel
munkemarxist som Pittelkow har gjort det til sit levebrød. Og det har Hirsi
da naturligvis spottet ud. Hun har da set, dengang hun skulle til det
forjættede Europa, at det ikke længere er så fandens trendy bare at være
forfulgt når man skal søge asyl - og så kan man jo "romantisere" - som
Castberg sagde - sin lidelseshistorie, få ulovlig asyl, blive højrefløjens
store velbetalte - og prisbelønnede - islamofobikæledække, og måske en dag
ende som leder af en tænketank i USA.

Eller hvad? Hvad adskiller egentlig de to industrier, og Hirsi fra en
hvilken som helst anden somalier, der har fået asyl i Europa?

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-05-06 14:10

Poul Nielsen skrev:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er også chokeret over Konrads kyniske indstilling til en ung
> indvandrerkvindes hårde skæbne.

Måske har den unge kvinde ikke de politiske opinioner, Konrad
finder berigende for et samfund.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-05-06 14:36

HrSvendsen fortalte:

> Måske har den unge kvinde ikke de politiske opinioner, Konrad
> finder berigende for et samfund.

Er Konrad tilhænger af at vurdere flygninge politisk?

Fra : Konrad

Dato : 17-05-06 09:06

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> HrSvendsen fortalte:

> Er Konrad tilhænger af at vurdere flygninge politisk?

Hvor vurderer jeg nogen?

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-05-06 10:59

Jens Bruun skrev:

> Pis med dig. Du er villig til at gå på kompromis med alt, hvad der i denne
> sag betyder noget, blot fordi damen har nogle holdninger, du godt kan lide.
> Det er dobbeltmoralsk ud over kvalmegrænsen.

Hende Hirsi Ali med gode demokratiske, umuhamedanske holdninger, hendes
statsborgerskab kan man åbenbart godt fratage hende, men kunne man
forestille sig at f.eks. Danmark fratog en muhamedansk fundamentalist
hans statsborgerskab?
--
NoTrabajo

Fra : Joakim

Dato : 16-05-06 15:18

> [...]
>
> Og naturligvis er islamisterne i Holland begejstrede ... sikkert også
> hendes familie, der ønsker hende alt ondt.

Det har jo ligesom ligget i luften at Hirsi Ali var blevet til persona non
grata i Holland. Eksempelvis har en domstol for nylig afgjort, at hun skal
forlade sit hjem, fordi hendes tilstedeværelse udgør en sikkerhedsrisiko for
hendes naboer. Ahvafornoget?

Nåh, det er vist meget godt det samme, at hun forlader ytringsfrihedens
trange kår i Europa til fordel for ytringsfrihedens vide rammer i USA. En
klog beslutning.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-05-06 15:44

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
> forlade sit hjem, fordi hendes tilstedeværelse udgør en sikkerhedsrisiko for

Ja, absurd. Det ville jo svare til at Naser Khader eller Rikke Hvilshøj
af en domstol fik ordre til at flytte, fordi de udgør en
sikkerhedsrisiko for deres naboer ...

> Nåh, det er vist meget godt det samme, at hun forlader ytringsfrihedens
> trange kår i Europa til fordel for ytringsfrihedens vide rammer i USA. En
> klog beslutning.

Hvor mange aviser i USA er det nu lige har bragt Muhamed-tegningerne?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim

Dato : 16-05-06 16:30

> [...]
> sikkerhedsrisiko for deres naboer ...

> Hvor mange aviser i USA er det nu lige har bragt Muhamed-tegningerne?

Jeg kender ikke det nøjagtige antal, men der var flere amerikanske aviser,
som bragte tegningerne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-06 16:35

In news:4469f00d$0$15795$14726298@news.sunsite.dk,
Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> Jeg kender ikke det nøjagtige antal, men der var flere amerikanske
> aviser, som bragte tegningerne.

Jeg tror ikke, du kan finde én eneste.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 16-05-06 17:03

On Tue, 16 May 2006 17:35:09 +0200, "Jens Bruun"

http://michellemalkin.com/archives/004487.htm
Philadelphia Inquirer

The New York Sun

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 16-05-06 17:06

On Tue, 16 May 2006 17:35:09 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Jeg tror ikke, du kan finde én eneste.

fandt lige:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_newspapers_that_reprinted_Jyllands-Posten's_Muhammad_cartoons

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 16-05-06 21:05

"@" <1@invalid.net> wrote in

> fandt lige:
> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_newspapers_that_reprinted_Jyllands
> -Posten's_Muhammad_cartoons

Jamen - det er jo hele TRE ting. DET går sandelig ikke.

Nu hører vi ikke mere til Jens Bruun i denne tråd.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-06 21:51

In news:Xns97C5E07D1BB7EYouremail@62.243.74.162,
GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Nu hører vi ikke mere til Jens Bruun i denne tråd.

Hvad mener du? Har du svært ved at forstå ordet "tror"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : GB