Ekspert til 3 frames med java søges !!!
Fra : kim

Dato : 23-01-01 20:24

På min hjemmeside har jeg 3 frames og i venstre frame en java (menu 1)
downloaded fra http://www.egenhjemmeside.dk/...
I starten brugte jeg kun 2 frames og da virkede den perfekt,
men nu når man klikker i frame1 ( den venstre) åbner den i et nyt vindue,
istedet for i midten ( frame 2). Jeg har nu prøvet i et stykke tid, men kan
ikke få det til at virke.
Skulle du være den der kan løse mit problem, høre jeg meget gerne fra dig,
og kan evt sende htlm-koderne til dig på min frame 1+2+3.

Mvh Kim Osbøl
E-mail: kio@e-box.dk
Homepage: http://home.worldonline.dk/~kosboel/

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-01-01 21:49

"kim" <kio@e-box.dk> wrote in message
> På min hjemmeside har jeg 3 frames og i venstre frame en java (menu 1)
> downloaded fra http://www.egenhjemmeside.dk/...

Lige meget hvilket menupunkt jeg trykker på åbner siden i den midterste
frame. Jeg bruger IE5.0.
Keller

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-01-01 21:21

kim skrev:

>men nu når man klikker i frame1 ( den venstre) åbner den i et nyt vindue,
>istedet for i midten ( frame 2). Jeg har nu prøvet i et stykke tid, men kan

Det gør den ikke i Opera, der virker det bare.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Thomas Ardal Simonse~

Dato : 24-01-01 20:52

Den åbner også hvor den skal her. Jeg bruger IE 5.5. Hvis du gerne vil have
folk til at se din hjemmeside skulle du da bare have sagt til

Med venlig hilsen
Thomas Ardal Simonsen
http://www.ardal.dk