Som en muslim i Vollsmose ser dansker som ~
Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-05-06 05:49

sakset fra http://www.fyens.dk/modules/debat/topic.php?topicid=83101

3 døgnrapporter fra Odense, som også gør din påstand til skamme. Jeg kunne
have valgt at bruge en anden politikreds med færre indvandrere i, for at
lave skævheder til "fordel" for indvandrene.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Mandag 08-05-2006
kl. 1221 - vold med blykugle i strømpe
i en kiosk på Middelfartvej i Odense V , hvor en 52 årig mand fra Odense V
blev overfaldet af en 46 årig mand - ligeledes fra Odense V. Gerningsmanden
opsøgte den forurettede på dennes bopæl - angivelig på grund af
uoverensstemmelser om noget "gammel gæld". Gerningsmanden medbragte en tung
metalkugle i en strømpe, og han overfaldt den forurettede med dette
slagvåben. Den forurettede flygtede og søgte tilflugt i en kiosk.
Gerningsmanden fulgte efter og tildelte den forurettede flere slag, herunder
et kraftig slag oven i hovedet med blødende skade til følge. Personalet i
kiosken fik gerningsmanden overmandet, og den forurettede blev bragt til
skadestuen, medens gerningsmanden blev anholdt. Han forventes fremstillet i
grundlovsforhør.

kl. 1702 - vold i trafikken
i krydset Næsbyvej/Gammelsø i Odense N, hvor en 38 årig hyrevognschauffør
fra Odense C fik et knytnæveslag i ansigtet af en 30-35 årig mand på
knallert. Gerningsmanden kørte ligesom den forurettede ad Næsbyvej mod
centrum og i krydset ved Gammelsø, hvor den forurettede ville fortsætte lige
ud, trak gerningsmanden pludselig mod venstre ud foran den forurettede, der
måtte bremse og undvige for at undgå en påkørsel. Hyrevognschaufføren brugte
hornet og fakter for at tilkendegive den farlige situation. Dette fik
gerningsmanden til at overfalde den forurettede med et knytnæveslag,
hvorefter gerningsmanden kørte fra stedet mod centrum.

Tirsdag 09-05-2006
kl. 2205 - røveri
på stisystemet bag højhusene i Egeparken i Odense NØ, hvor en 51 årig mand
fra Odense C blev overfaldet og frastjålet sin mobiltelefon og tegnebog. Den
forurettede var på vej fra havekolonierne i Martinsminde, hvor han i løbet
af dagen havde drukket en del pilsnere. På stien stod en ung mand -
formentlig somalier, som bad om en cigaret. Da forurettede havde givet den
unge mand en cigaret, begyndte denne at mærke på forurettedes lommer.
Forurettede skubbede gerningsmanden væk, og han bemærkede, at der stod
yderligere to unge mænd - formentlig somaliere - et kort stykke derfra.
Gerningsmanden havde pludselig et baseball bat af træ i hånden og han slog
forurettede to gange i hovedet, hvorefter han tog ovennævnte genstande fra
forurettede og forsvandt fra stedet.

kl. 0227 - tyveri fra byggeplads
på Plantagevej i Morud, hvor en 38 årig mand fra Odense SØ havde indfundet
sig med bil og trailer ved et nybyggeri. Han havde læsset 6 paller rockwoll
og en rulle kabel på traileren, da hjemmeplejen kom forbi og så ham, selv om
han forsøgte at gemme sig. De alarmerede politiet, og selv om manden kørte
fra stedet, fik en patrulje efterfølgende kontakt med køretøjet. Manden
havde forladt køretøjet, men blev fundet ved rondering med tjenestehund. Han
blev anholdt og indbragt til politigården - sigtet for tyveri.

kl. 0520 - tyveri af cykel
på Middelfartvej i Odense V, hvor to polske mænd i en polsk indregistreret
lastbil standsede ved et busstoppested. Den ene steg ud og tog en damecykel
ved stoppestedet. Han anbragte cyklen i lastbilen, hvorefter de kørte fra
stedet. En anmelder havde observeret tyveriet, og han alarmerede politiet og
fulgte efter lastbilen. En patrulje fik ved anmelderens hjælp kontakt med
lastbilen på Fynske Motorvej vest for Odense. De to mænd blev anholdt og
blev bragt til politigården for afhøring til sagen ved tolk.

Onsdag 10-05-2006:
kl. 1150 - ordensbekendtgørelsen
på Gyvelvej i Langeskov hvor en 68 årig mand havde placeret 4 højttalere i
sin have med retning mod nabohaverne, hvorefter han spillede højt musik til
væsentlig ulempe for de omkringboende, der kontaktede politiet. Ved
patruljens ankomst havde manden forladt sin bopæl, medens der stadig blev
spillet musik. Politiet har været på stedet adskellige gange i samme
anledning ,hvorfor manden for nogen tid siden fik et skriftlig forbud mod at
anvende højttalere i haven. Denne gang beslaglagde politiet højttalerne med
henblik på konfiskation.

kl. 1300 - tasketyveri
på parkeringspladsen ved koncerthuset i Odense C, hvor en 65 årig kvinde i
forbindelse med parkering på pladsen blev passet op af en mandlig bilist,
der rev tasken ud af hånden på den forurettede. Kvinden faldt ved hændelsen
over mod gerningsmandens bil og slog herunder sine briller itu. Manden kørte
herefter fra stedet. Kvinden var så chokeret, at hun straks kørte hjem og
først senere anmeldte forholdet. Gerningsmanden beskrives som: mand , 20-30
år, muskuløs, kort lyst hår, markeret ansigt, iført grå hættetrøje, kørende
i en mørk Peugeot af nyere årgang.

kl. 1925 - tyveri fra personbil (forsøg)
på parkeringspladsen ved Rosengårdcentret, hvor en 30 årig mand fra Odense
forsøgte at forøve tyveri fra en parkeret personbil, da han blev forstyrret
af et vidne. Gerningsmanden kørte fra stedet i sin personbil, og vidnet
kontaktede politiet, hvorefter signalement af gerningsmanden og køretøjet
blev rundkastet. Kort efter blev gerningsmanden, der er særdeles godt kendt
af politiet, udfundet og anholdt.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Ja-ja, herresproget er ikke noget bevendt inden for IT. Selv programeringen
foregår på engelsk når den ikke lige er i hex, assembler etc.

M.v.h.

*************<>************

Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-06 06:53

Svend Poulsen <svend_poulsen_304@hotmail*.com> wrote:

> 3 døgnrapporter fra Odense, som også gør din påstand til skamme.

Hvem henvender du dig til? Husk lige på at du har startet en ny tråd ...

> Jeg kunne have valgt at bruge en anden politikreds med færre indvandrere
> i, for at lave skævheder til "fordel" for indvandrene.

Hvorefter du bringer 9 politirapporter, hvoraf ikke én eksplicit skriver
at der er tale om en etnisk dansker der har forbrydelsen. Mens en
eksplicit taler om somaliere og en anden eksplicit om polakker.

Det kan da ikke bruges til det fjerneste ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-05-06 09:37

> [...]
> eksplicit taler om somaliere og en anden eksplicit om polakker.
>
> Det kan da ikke bruges til det fjerneste ...

Ikke nogen jeg eksplicit, for at bruge det ord, jeg henvender mig til.

Beklager, fik ikke med at det er en muslim fra Vollsmose der har kommet med
de oplysninger for at vise at muslimer er mere fredelige og lovlydige end
ikke muslimer og "etniske danskere" og at muslimerne er nogle stakler der er
forfulgte af ikke muslimer og ofre for den vestlige forfølgelse og manglende
forståelse fra danskernes side for muslimske menneskerettigheder.

Du ved, de menneskerettigheder muslimer har i eks. Iran med stening, der
efter sharia, er en menneskerettighed for muslimer, som den danske konvertit
Abdul Wahid Pedersen ikke vil tage klart afstand fra, lige så vel som en del
andre imamer i Danmark.

Svend

Fra : @

Dato : 14-05-06 07:47

On Sun, 14 May 2006 06:49:14 +0200, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@hotmail*.com> wrote:

>sakset fra http://www.fyens.dk/modules/debat/topic.php?topicid=83101
>
>3 døgnrapporter fra Odense, som også gør din påstand til skamme. Jeg kunne

hvilken påstand
hvad svarer du på?

>Mandag 08-05-2006
>kl. 1221 - vold med blykugle i strømpe

>kl. 1702 - vold i trafikken

>Tirsdag 09-05-2006
>kl. 2205 - røveri

>kl. 0227 - tyveri fra byggeplads

>kl. 0520 - tyveri af cykel

>Onsdag 10-05-2006:
>kl. 1150 - ordensbekendtgørelsen

>kl. 1300 - tasketyveri

>kl. 1925 - tyveri fra personbil (forsøg)

8 ting, heraf en ting som at spille høj musik
plus tre simple småtyverier i en by som Odense
på tre dage

der er da en forskel fra dette til muhammedanere der flokkevis
overfalder politiet med stenkast og rent faktisk gør det umuligt for
politiet at gøre deres arbejde i bestemte dele af Odense, den ene gang
efter den anden

lads os gøre et forsigtigt gæt og sige at der på en aften har været 80
muhammedanske voldsforbrydere i sådan en flok som overfalder politiet

så ser vi at bare på een aften er muhammedanske forbrydere et sted i
Odense 10 gange så forbryderiske som hele resten af Odense er på tre
dage

og IMO er muhammedanernes forbrydelser faktisk langt alvorligere end
så meget andet - vold og drabsaforsøg på politifolk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-05-06 11:04

@ skrev:

> 8 ting, heraf en ting som at spille høj musik
> plus tre simple småtyverier i en by som Odense
> på tre dage

Ja, det er fuldkommen latterligt. Der er hundredevis af
lovovertrædelser i en by som Odense - om dagen.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-05-06 11:47

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er fuldkommen latterligt. Der er hundredevis af
> lovovertrædelser i en by som Odense - om dagen.

Tror at du er forkert på den, der er tusindvis af lovovertrædelser i Odense
om dagen.

Danmark består kun af lovbrydere => forbrydere der ikke overholder gældende
love.

Gå over for rødt og du er en lovbryder

Svend

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-05-06 16:56

Svend Poulsen skrev:

> [...]
> om dagen.

> Danmark består kun af lovbrydere => forbrydere der ikke overholder gældende

Den slags bliver der sjældent optaget politirapport over.