Brev om conduite-manglende muslimsk chef(N~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-06 22:47

Vigtigt brev til direktionen for Dansk Supermarked, venligst bekræft
modtagelse.

Undertegnede pensionerede gymnasielærer er bestemt ikke racist, men
har ofte konstaterer ringe situationsfornemmelse hos fremmedkulturelt
personale i Nettobutikkerne . Jeg er asiatisk gift og var
ulandsarbejder i Zambia og Afghanistan for FN, 1972-76 - ikke lige
typisk for folk med racistiske tilbøjeligheder.

Det værste jeg selv har oplevet, overgik mig, da jeg 8 maj kl ca 15
var på vej hjem fra vigtigt møde i min bank, og var velklædt, men
sommervejret fik mig til at lade skjorten stå åben, så man kunne se
navlen.

Jeg havde købt stort ind i Fakta og skulle have nogle potteplanter og
spirituosa-spotvarer fra Netto på Hillerødgade og tog plante med ind
direkte gennem kassen mod strømmen til enden af den korte kø og
betalte og skulle til at pakke ned i den overfyldte rygsæk, da
butiksbestyreren henvendte sig til mig og bad mig 1. knappe skjorten
2. lægge varerne ud på så han kunne inspicere dem.

Jeg spurgte ham 1. om han ville nægte at lade min 18 årige datter
iklædt bikini - hvad han SVAREDE JA TIL - og 2. om han var detektiv
for Fakta, for alle de varer der var i min taske var fra Fakta .

Han inspicerede varerne, mens jeg fandt min Fakta-bon og viste ham, og
jeg kunne så gå, og jeg spurgte højlydt ud til de andre kassefolk om
der var ny regler om påklædning, for den uhørte optræden fortjener
debat, mener jeg.

Jeg vil være glad for at høre Dansk Supermarkeds direktions kommentar
til

A. hvordan kan en butikschef opfinde helt ny dress code på egen
hånd og blande sig i private forhold om hvorvidt alle knapper i en
skjorte er lukket?

B. Hvis mistanke for butikstyveri, bør inspektion, så ikke ske
diskret i baglokale?

C. Bør butikschefer der udbedes navn ikke oplyse både fornavn og
efternavn - denne herre viste ovalt navneskildt påtrykt "Said" og kun
det.

D. Bør inspektion vedr butikstyveri-mistanke, som der jo klart var
tale om, ikke ske når der er belæg for sådan mistanke. I dette
tilfælde havde jeg jo ikke været inde i butikken, kun i køen, så
tyveri var en umulighed.

Jeg er kendt i kvarteret, hvor jeg bor, og der går mange falske
sexisme- og andre afskyelige rygter om mig, og jeg gør mit plankevej
mod Bjelkes Alle til et Christiania-agtigt kunstværk, og mange
forarges over mine internetskriverier. Hvad kan have fået "hr Said"
til at fare ud i butikken og handle overilet? Man forventer anderledes
conduite af en butikschef.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-05-06 23:12

> [...]
> og handle overilet? Man forventer anderledes conduite af en butikschef.
>

> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Jo den får du nok et par flasker, spirituosa-spotvarer fra Netto i
kompititon for .
/ad

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-06 04:35

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.fjern> wrote in message

> Jo den får du nok et par flasker, spirituosa-spotvarer fra Netto i
> kompititon for .
> /ad

Kære "Awul Dasfilshabeda"
Det tør du vædde på? Ring 35861000.
Din humor er fin og dansk og matcher ikke dit fremmedklingende navn,
som du meget gerne må fortælle oprindelsen af
Jeg får ikke hurtigt svar fra topfolkene i Dansk Supermarked, for det
er ikke en typisk sag.
Jeg gætter på at jeg får et "ikke-svar", uden den dybe beklagelse, som
ville være på sin plads.
Men jeg tror at de høje herrer , som er blevet presset til at ansætte
inkompetente fremmedkulturelle, vil udføre grundigere
ansættelses-interview i fremtiden.
Kompensation får man for defekt varer - og vistnok ikke ellers?
Erkendelse af at man anerkender det skete, vil man ikke være glad for
at give, så det bliver med omsvøb, og derfor har jeg kun i brevet
medtaget det klart bevidnelige - at jeg tilkaldte samtlige
tilstedeværende ansattes opmærksomhed på chefens fadæse, skete udfra
denne forudseenhed.
Denne type vil totalt bestride at det skete er sket, ellers.
Han har jo begået 4 uundskyldelige fadæser på en gang, fordi han er
racist og ligger under for sladder og rygter - som ihvertfald ikke vil
blive erkendt. A + B + C + D .
Måske man vil generelt skrive at påklædningstvang har man ikke regler
om, og hvad er uanstændigt er overladt til butikschefernes vurdering -
eller noget lignende snakken udenom.
Jeg har set butikstyv-mistænkte blive bedt om af følge med til
baglokale og ALDRIG har jeg set pinligt optrin i butikken - og dette
var pinligt for chefen. Normalt ville sådant have været pinligt for
den pågrebne - har nogen hørt om, at man tilbageholder, hvis ikke der
er hold i mistanke, nogensinde?
Har en chef lov til ikke at oplyse sit navn? Dette viser, at han var
truffet hårdt, at han på lusket vis ikke viste korrekt visitkort
eller udtalte fornavn og efternavn. Men det er frygtindgydende
taquia-krigere, og han holdt masken som om han ikke så fejl fra hans
side.
Selvfølgelig har han i sin pung noget med fuldt navn, men han havde et
mærkelig ovalt navneskilt med kun fornavn, og viste kun det, i håb om
at klare frisag. Hvad han nok gør, for hans trosfæller regerer snart
landet sammen med godhedsindustrien. Hvad kan vi gøre?
At gå i demo når lejlighed bydes - incl sammen med Dansk Front - er
det eneste jeg kan finde på, foruden at få sandheder frem på nettet.

Fra : Vidal

Dato : 14-05-06 07:14

Bo Warming wrote:

> Kære "Awul Dasfilshabeda"

> Din humor er fin og dansk og matcher ikke dit fremmedklingende navn, som
> du meget gerne må fortælle oprindelsen af

Jeg tror det er Nowaynayda Zheets fætter.

http://sallini.com/rumors/rumors_in.php?id=65

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Gustav Bernzer Kern

Dato : 14-05-06 13:15

> [...]
> conduite af en butikschef.
>

> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Hvor oplever du altså meget ?

forstår dog ikke hvad det her:

> [...]
> og handle overilet? Man forventer anderledes conduite af en butikschef.

har at gøre med en oplevelse i netto ?
irelevant og overflødigt

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-06 02:27

"Gustav Bernzer Kern" <1234567789@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> Hvor oplever du altså meget ?
>
> forstår dog ikke hvad det her:
>
> Jeg er kendt i kvarteret, hvor jeg bor, og der går mange falske

Jeg ser den muslimske butiksbestyrers overreaktion som eksempel på at
integration er tynd taquia-skal - hadet mod vantro er enormt og når
ting ikke er efter bogen, plumper den Naser Khader agtige
ekspertskuespiller igennem og glemmer rollen og viser sit sande
jihad-ansigt

Fra : KsK

Dato : 16-05-06 07:52

søg læge
KsK
:
:

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-06 12:07

"KsK" <ksk@all.dk> wrote in message

> søg læge

Hvilken sygdom mistænker du mig for at lide af, som får folk til i
sommervarmen at lade skjorten stå åben?

Muslimen der opfandt sharia-dresscode og forbød såvel åbenstående
skjorte i sommervarmen som bikini for piger, tror jeg heller ikke har
sygdom - udover at Islam er en massepsykose ifølge Henning Nordbrandt

Fra : Johnny Andersen

Dato : 18-05-06 17:21

> Hvilken sygdom mistænker du mig for at lide af,

Psykopat med pædofile tendenser.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-06 20:30

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Psykopat med pædofile tendenser.

Psýkopati som idag hedder karakterafvigelse er måske en sygdom hvis
det fører til at man er voldelig eller lyver med store bedrageriske
skadevirkninger.
Hvornår har jeg gjort sådant?

Pædofili-lovforslag fra Glistrup om at nedtrappe straf for at b
eskytte børn mod pædofilovergreb har jeg argumenteret for.
Hvis ikke forbuden frugt smager bedst bliver der som i Japan færre
pædofile der forfører børn og evt dræber dem eller aidssmitter dem som
bøssehelten AllanDerryMøller

Bliver jeg pædofili af at popularisere en vismands gode lovforslag og
ideer?

Slå op i en psykiatrilærebog og hvis du mener jeg har sygdom, så find
en diagnose. Du er langt, langt ude.

Jeg har endda papir på at jeg højst kan kaldes HYPERTYM - ledende
overlæger hvis tid jeg har spildt, kan intet andet finde.

Og hypertym betyder hyperaktiv og enthusiastisk altså noget 100%
positivt.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-05-06 00:24

> Psýkopati som idag hedder karakterafvigelse er måske en sygdom hvis det
> fører til at man er voldelig eller lyver med store bedrageriske
> skadevirkninger.

Nå.. -er det din egen private definition?

> [...]
> Hvis ikke forbuden frugt smager bedst bliver der som i Japan færre
> pædofile der forfører børn og evt dræber dem eller aidssmitter dem som

Du vrøvler som et sindsygehospital.. - hvad har Glistrups lovforslag, med
dansk lovgivning at gøre?

> Bliver jeg pædofili af at popularisere en vismands gode lovforslag og
> ideer?

Hvilken "Vismand"? -går ud fra, at du mener Glistrup - manden er jo dement
(og har være det længe).

> Slå op i en psykiatrilærebog og hvis du mener jeg har sygdom, så find en
> diagnose. Du er langt, langt ude.

Er jeg langt ude? Du er klar over, at den sidste til at erkende, at man
lider af en psykisk sygdom - er en selv...?

> Jeg har endda papir på at jeg højst kan kaldes HYPERTYM - ledende
> overlæger hvis tid jeg har spildt, kan intet andet finde.

Som du efter eget udsagn har snydt dig til.... - så hvorfor skulle man tage
det for pålydende?

> Og hypertym betyder hyperaktiv og enthusiastisk altså noget 100% positivt.

Du er IKKE et positiv menneske - Du vil bare være Rasmus Modsat.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-06 08:55

> Nå.. -er det din egen private definition?

Psykiatere nægter idag at bruge endsige definere ordet - ligesom ordet
neurose er slidt op og kasseret

Personlighedforstyrrelse, karakterafvigelse bl.a. "skitzoide træk"
indgår i det ty piske rod af terminologi i en ung, umoden, videnskab
der er humanistisk og ikke lægevidenskabelig

Patologiske løgnere og kleptomaner og pyromaner overlapper med der der
for mange årtier siden kaldtes psykopati og "moral insanity".

> Pædofili-lovforslag fra Glistrup om at nedtrappe straf for at b
> eskytte
>
> Du vrøvler som et sindsygehospital.. - hvad har Glistrups
> lovforslag, med dansk lovgivning at gøre?

Glistrups lovforslag er arkiveret i folketinget og et par hundrede er
med små ændringer vedtaget af gammelpartierne et par år efter de blev
stillet og nedstemt, fordi gammelpolitikeres strategi var at kamulere
egen mindreværd ved at behandle nytænkere som spledalske

> Hvilken "Vismand"? -går ud fra, at du mener Glistrup - manden er jo
> dement (og har være det længe).

Hans blodprop kom foråret 2002 og betyder pilleforbrug der giver megen
søvn og nogle der kender ham siger han tænker skarpt som i gamle dage,
nogle ser en anelse forrigelse af klæbehjernen, så han kun husker
halvt så meget galt som fx du hvis du er en gennemsnitsdansker mht
mnemoteknisk formåen

> Er jeg langt ude? Du er klar over, at den sidste til at erkende, at
> man lider af en psykisk sygdom - er en selv...?

Den logik bider sig selv i halen, ikke?
Har man sygdomserkendelse er man sund - har man ikke er man syg -
smart, ikke. Fortæl hvilken gruppe du tilhører. Er du som de hundred
popstjerner der synger belært af Nietzsche, "jeg er splitterskør" for
at vise de netop ikke er det?

> Som du efter eget udsagn har snydt dig til.... - så hvorfor skulle
> man tage det for pålydende?

Jeg har intet usandt sagt til lægerne - hvor ser du snyd?

Over halvdelen af invalidepensionister er b levet belært om at de skal
skuespille lidt for at få højeste pension, så det er spillets regler.
Jeg fik laveste altså SOCIAL indikation, ikke sindsyge. Jeg søgte at
få mellemste ved gratis at ulejlige fjolserne med flere sandheder og 6
over- og speciallæger i psykiatri-branchen fandt mig ikke-sindsyg så
jeg blir på laveste sats.

Hypertym er ikke sygdom.

Hvordan definerer du sygdom?

Fra : Nis

Dato : 14-05-06 18:17

Hvorfor nægtede du ikke at knappe skjorten og åbne rygsækken ?
Du kunne have fremtvunget, at bestyreren ville have skullet stille sig selv
til skue.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-06 14:21

"Nis" <Nis@it.dk> wrote in message
> Hvorfor nægtede du ikke at knappe skjorten og åbne rygsækken ?
> Du kunne have fremtvunget, at bestyreren ville have skullet stille
> sig selv
> til skue.

I bagklogskabens lys har jeg tænkt at jeg sku har smit skjorten HELT
for at gøre ham til grin for hans muslimske ansatte.

Men hvorfor fik min mor mig til at stamme. Fordi hun tidligt lærte at
hade sig selv og en missionsk-kristen skyld-ideologi er videregivet
mig pr social arv, og gør at jeg måske dør af en psykosomatisk sygdom
før jeg er 100 år.

Selvom jeg vidste at jeg intet forkert havde begået, så føler jeg mig
skamfuld når en person højt på strå taler bebrejdende ned til mig.

Min far lærte mig at gøre hvad jeg har lyst til når jeg ikke generer
andre fysisk, men mødres vibrationer vejer tungest. Selvhad.