TV-Avisen og islamofobi-konference
Fra : Per Rønne

Dato : 13-05-06 18:05

Jeg så netop TV-Avisens dækning af islamofobi-konferencen i København.

Man havde forsøgt at måle graden af »islamofobi« i København, og havde i
den anledning iklædt en kvinde chador, hvorefter hun vandrede rundt i
København. Hun spurgte om vej m.v., snakkede med omkring 30 mennesker
[blev skjult filmet] - intet eksempel på ukvemsord eller hvad der
lignede.

Og så til interviews med deltagerne i konferencen. Jørgen Bæk Simonsen
som skældte danskerne ud for »tonen«. Og udenlandske muslimer der
imødekommende sagde, at der skam da også havde fundtes islamofobi mens
Profeten levede, og at der da også i det gamle Rom havde fundtes
»kristianofobi«.

Ikke et ord om den udbredte diskrimination mod kristne i den islamiske
verden. Ikke et ord om dhimmi-institutionen, eller om forbudet mod alt
andet end islam i Saudi Arabien. Ikke et ord om dødsstraffen for at
forlade islam i lande som Saudi Arabien, Iran og Afghanistan ;-(.

Men et sådant spørgsmål ville måske have ødelagt »tonen«?

Det overvejedes heller ikke om der skulle være tale om »islamofobi«,
hvis man bare var bange for at islam gennem masseindvandring skulle
komme til at blive flertalsreligion [med alt hvad dette ville medføre]
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens G

Dato : 13-05-06 18:38

On Sat, 13 May 2006 19:05:20 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>København. Hun spurgte om vej m.v., snakkede med omkring 30 mennesker
>[blev skjult filmet] - intet eksempel på ukvemsord eller hvad der

Men indslaget var nok ikke særligt realistisk. Ihvertfald har jeg
aldrig oplevet en kvinde i den påklædning komme og sniksnakke eller
spørge om vej.

Jeg tror dem der vil have sværest ved at acceptere at en muslimsk
kvinde henvender sig til en fremmed mand er muslimerne selv, og ikke
danskerne.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Lyrik

Dato : 13-05-06 18:39

> Jeg så netop TV-Avisens dækning af islamofobi-konferencen i København.
++++++++++++++++++++
Ja det omvendte kristofobi og sekularofobi, havde været mere på plads.
Muslimer har en fobi imod at røre for eksempel kvinder. De modtager ikke en
udstrakt hånd fra en kvinde.Men ikke alene det. Min islamiske ven vil gerne
give mig en omfavnelse når han ser mig, men han holder krampagtigt kinden
væk.
Det er ikke en tilsnigelse, for købmanden som er indvandrer undgik
demonstrativt at give mig pengene i hånden.

Nu vil nogen sikkert ironisere over det, men de skulle komme ud af busken og
sige direkte til os at de har fobi imod at røre os.

Hvad med at bearbejde det?

Vesten beskylder hele tiden sig selv for forkert opførsel.
Det er for at slippe for at fokusere på at det er det modsatte der er
tilfældet.
Og det ønsker muslimerne ikke at holde konferancer om.

Hilsen
Jens

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 18:43

> [...]
> hvis man bare var bange for at islam gennem masseindvandring skulle
> komme til at blive flertalsreligion [med alt hvad dette ville medføre]

Så det ikke selv, men det var hvad man kunne forvente, i går tænkte jeg at
jeg ikke ville kunne holde ud at høre rapporter fra konferencen, for man ved
jo med 100 pcts sikkerhed, at tingene vil være så skævvredne, at man får
lyst til at skrive til dem "jamen, jamen" - hvad du skriver. VI er skyldige
uanset om vi tager hatten op eller lader den ligge, det er fuldstændig
dogmatisk fastslået af alle velmenere og "lærde" muslimer.

Her er en bid fra et pakistansk dagblad, hvor man også har holdt en
konference, og den kom enstemmigt frem til det samme som den Københavnske, -
der findes ingen islamisk ekstremisme (i Pakistan), det er noget man har
fundet på i Europa -

Her er så en mand som ikke er helt enig:

Friday, May 12, 2006

SECOND OPINION: Sorry, your extremism is showing! - Khaled Ahmed's
Review of the Urdu press

How is extremism born? Now that our great cricketer Saqlain Mushtaq
says music is banned, the masses should gather and destroy all TV stations
broadcasting music. This has been done in the past, by the Taliban in
Afghanistan and Lashkar-e-Tayba in Muridke

On Tuesday last a seminar in Peshawar came to the unanimous conclusion
that there was no extremism among Muslims and Pakistanis, and that the
perception of it abroad was based on a misrepresentation of facts. Had the
seminar read just one day's Urdu press it would have thought otherwise. The
Muslim mind has two qualities: extremism and denial, two concepts based on
exaggeration and falsehood.

Han fortæller så om en pakistansk berømt socialrådgiver, som bliver
angrebet af alle for at deltage i en hindu-ceremoni, en ping mener at hun nu
ikke mere er muslim.

Og han nævner deres berømte cricketspiller som siger at Allah forbyder
musik i koranen, derfor hører han aldrig musik, - og som han siger når denne
superberømthed siger det, så kan det opfattes som en opfordring til at
smadre radioer og TV-stationer.

Et andet tilfælde han nævner er en vej-konstruktør som kom til at
sværge med profetens navn, nogle skoleelver hørte det, og man lukkede straks
alle byer i nærheden og gjorde klar til at smadre alt og alle. Nej, man er
ikke ekstremister i Pakistan, det er helt normal adfærd at gå på "smadring"
hvis man så meget som "tror" at nogen har gjort et eller andet forkert ved
koranen eller med profeten.

Nå, det var lidt sidespring, men se hvad manden skriver til sidst om
"the muslim mind", det er nu mere "the Arab mind", som mange har bemærket
(også arabere) på den måde, - dvs vilde overdrivelser og benægtelser af
virkeligheden, - jeg gad vide om en mand som CRL i virkeligheden er araber

Fra : Per Rønne

Dato : 13-05-06 18:53

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Så det ikke selv

Det kan så nås endnu:

<http://www.dr.dk/DR1/TVAVISEN/tvaindslag?url=http://www.dr.dk/tvaindsla
g/tvaindslag.aframe>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 19:23

> Det kan så nås endnu:
>
> <http://www.dr.dk/DR1/TVAVISEN/tvaindslag?url=http://www.dr.dk/tvaindsla
> g/tvaindslag.aframe>

Jeg kan som sagt næsten ikke holde det ud, det ER bare for meget, at ingen
nogensinde tør komme med de indlysende modargumenter.
Hvordan skal man forlange at fx mellemøstlige muslimer nogensinde skal blive
mere realistiske, hvis ingen tør modsige deres arketypiske forudfattede
meninger om os og om vesten?

Men det lader jo så til, at alle velmenerne og apologeterne faktisk ER
islamofober, DE tør nemlig ikke komme med et par borgerlige ord, som modvægt
til de selvretfærdige udsagn om "vores" nederdrægtighed. Og især forfattere
som har markedsført sig selv ved deres lyst til at svinde navngivne danskere
til, tør slet ikke så meget som sige et pip om at det *kunne* jo også være
at selv en "minoritet" kunne tage fejl, bare en enkelt gang.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-05-06 08:22

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> navngivne danskere til, tør slet ikke så meget som sige et pip om at det
> *kunne* jo også være at selv en "minoritet" kunne tage fejl, bare en

Lille tilføjelse, jeg kom lige ind i et DR2 program med en "Next stop Cairo"
eller hvad det er det hedder, og ramte hvor journalisten spørger en
hovedperson om det forhold at en egyptisk pige ikke ser ud til at have lært
noget som helst i DK, men KUN fortæller hjemme om hvad VI nu er blevet
belært om mht islams fortræffeligheder.

Next-stopperen siger så at "vi" er fuldstændig på samme måde her i DK, "vi"
mener også at vores tro er den eneste rigtige osv osv. Det ER sgu da
utroligt at en naiv dansker virkelig tror at "vi" er lige så fastslåste i en
overbevisning om at vores tro/værdier er "sandheden", som en fra barnsben
indoktrineret krafttroende muslim, som er blevet udvalgt fordi hun netop har
indoptaget alle dogmerne direkte i sin mentale make up.

Vi kunne sammenligne med kinesernes utrolige nationalisme, som nogle
eksperter diskuterede i et par timer på P1 forleden, og som de sagde
skyldtes at kineserne fra små bliver gennem-indoktrinerede med kinas og
kineseres utrolige fortrin over for andre nationer - mennesker. VI her i DK
lærer jo derimod at vi er nogle forfærdelige syndere, at vi undertrykker
alverdens folkeslag, og hvis nogen udlænding ikke har det godt og vel her i
landet, så er det fordi vi er ondsindede og lave mennesker osv osv - hele
den Seidenfadenske melodi, som man IKKE ville drømme om at docere i andre
lande.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-06 18:48

Per Rønne skrev:
> [...]
> hvis man bare var bange for at islam gennem masseindvandring skulle
> komme til at blive flertalsreligion [med alt hvad dette ville medføre]

Jeg var godt nok ved at falde ned af stolen, da en helt ubegribeligt
arrogant engelsktalende islamisk kvinde på TV2-Nyhederne stillede sig op
og docerede os følgende "Vi er langt forud for jer. 10 år, mindst. Vi
snakker om alle disse ting."

Så er det lige, jeg må spørge om det helt konkret er selve
dhimmificeringsprocessen af briterne, de derboende islamister har held
med at være "10 år forud" med?

For jeg kan VIRKELIG ikke få øje på den fjerneste vilje til såkaldt
"dialog", når det kommer til de af hendes afsindige trosfæller, 7. juli
sidste år blæste adskillige uskyldige medborgere i luften eller de
mindst lige så skingrende psykotiske fanatikere der den 4. februar i år
demonstrerede foran den danske ambassade i London med store skilte
skilte lydende "halshug alle der håner profeten"!

Hun kan for min skyld pakke sine patroniserende paki-attituder sammen og
rejse hurtigst muligt tilbage til UK, hvis hun altså mener at hun har
det lettere ved at indoktrinere dhimmier dèr. Sådan en perfid perkerso...

Anders Peter Johnsen

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-05-06 19:07

meddelelse news:44661ba4$0$46998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> rejse hurtigst muligt tilbage til UK, hvis hun altså mener at hun har det
> lettere ved at indoktrinere dhimmier dèr. Sådan en perfid perkerso...

Et skønt og dejlig indlæg.

MVH KHN

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Wilstrup

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 18:50

> [...]
> København. Hun spurgte om vej m.v., snakkede med omkring 30 mennesker
> [blev skjult filmet] - intet eksempel på ukvemsord eller hvad der

Der var også den, hvor man havde anbragt en sort på en bænk og en ikke-sort
på en anden, i København. Hvor den også kiksede, - flest satte sig på bænken
med den sorte. Men de skal nok få banket os på plads, vi SKAL med djævelens
vold og magt fremstilles som racistiske og xenofobiske monstre, uanset at
undersøgelser hele tinden viser at vi er nogen af de mest tolerante i
Europa. J

Jeg tror ikke velmenerne kunne ånde, hvis de ikke kunne gå og mumle: "Dansk
Folkeparti", "yderste højre", "højrefløjsere", "Pia Kjærsgaard", "fyyy",
"fy-skamme", vi kunne spørge de to her, som mest slynger om sig med disse
etiketter, om det ikke forholder sig sådan. Og om de har tænkt sig at
forlade potten en skønne dag

Fra : Henri Gath

Dato : 13-05-06 19:19

> Jeg så netop TV-Avisens dækning af islamofobi-konferencen i København.

Ud med lortet...massive repratieringer...og de er IKKE frivillige!

Fra : NoTrabajo

Dato : 14-05-06 06:42

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i

> Ud med lortet...massive repratieringer...og de er IKKE frivillige!

Det er nemlig den eneste vej frem, og det skal ske, mens vi
ikke-muhamedanere endnu er mange nok til at kunne sende dem hjem med magt.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 19:17

> [...]

> hvis man bare var bange for at islam gennem masseindvandring skulle
> komme til at blive flertalsreligion [med alt hvad dette ville medføre]

Nej, gud, - og velmenerne - forbyde det.

A propos islam, så læste jeg lige i går en efterretningsrapport fra USA
februar 1946 (kopi fra Daniel Pipes side), hvor man gennemgår hele verden på
81 sider. Der er også et afsnit om islam, og det er meget sjovt at se
hvordan man opridser hele historien, og har noget om de enkelte lande. Men
så er der også et kort over islams udbredelse over hele verden, - og dér kan
man se at der dengang var i alt 312 millioner muslimer, - nu er der et sted
mellem 1,4 og 1,5 milliarder. Mellemøsten havde dengang 32 millioner
muslimer, nu ca 300 millioner, - som også når at blive fordoblet til 600
millioner om 25 år. Her er jo virkelig tale om kvantitet, som bliver til
kvalitet, tingene bliver helt nye med så voldsomme menneskemasser, og
forsvindende ressourcer.

Dengang var der iøvrigt ca 14 procent muslimer i verden, mod nu et stykke
over 20 procent, det er vel ikke så svært at se, hvem der kommer til at
dominere i Europa om nogle årtier.

Jeg blev forresten også lige mindet om, at vi kan takke tyrkerne for at vi
blev protestanter (det ER vel bedre end at vi var forblevet katolikker?)
Netop som Luther startede sin revolution angreb tyrkerne første gang Wien,
og kejseren og paven fik så travlt med at besvare disse angreb at de ikke
havde styrke til at sætte en mod-revolution i gang i det nordligste område.

Anyway, den amerikanske rapport slutter med:

The Present Estimate

If the Moslem states were strong and stable, their behavior would be more
predictable. They are, however, weak and torn by internal stresses;
furthermore, their peoples are insufficiently educated to appraise
propaganda, or to understand the motives of those who promise a new Heaven
and a new Earth.

Because of the strategic position of the Moslem world and the restlessness
of its peoples, the Moslem states constitute a potential threat to world
peace. There cannot be permanent world stability, when one-seventh of the
earfh's population exists under the economic and political conditions that
are imposed upon the Moslems.

Og det har jo ikke ændret sig til det bedre siden da, tværtimod.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-06 20:32

Knud Larsen fortalte:

> [...]
> and political conditions that are imposed upon the Moslems.
>

> Og det har jo ikke ændret sig til det bedre siden da, tværtimod.

Nej, og man var åbenbart også glad for diskretion og eufemisme dengang:
"restlessness" for galop-forplantning og lebensraum-tørst.

Mvh
Martin
--
Befri DK