(OT) Jeg forventer at holde en pause fra d~
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 14:23

Da jeg er begyndt at benytte en tone i nogle af mine indlæg, som jeg bestemt
ikke synes om, forventer jeg igen at holde en pause fra dette forum.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-06 17:20

Boerge Rahbech Jensen skrev:
> Da jeg er begyndt at benytte en tone i nogle af mine indlæg, som jeg bestemt
> ikke synes om, forventer jeg igen at holde en pause fra dette forum.

Jeg synes ellers du virker ganske sober, men jeg håber da at vi skrives
ved, når du engang vender tilbage.

(Hva' Fa'en laver man dog egentlig også her foran computeren i dèt gode
vejr! ;-D )

Anders Peter Johnsen

Fra : Bekan

Dato : 13-05-06 18:46

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> Da jeg er begyndt at benytte en tone i nogle af mine indlæg, som jeg
> bestemt ikke synes om, forventer jeg igen at holde en pause fra dette
> forum.
Wilstrup parodi??

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-06 19:35

Bekan fortalte:

> Wilstrup parodi??

Nej, Wilstrup er helt anderledes sober og indladende i dag:
Han er ved at docere Egon Stich i den rette lære ))))))))

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-05-06 20:37

Boerge Rahbech Jensen skrev:

> Da jeg er begyndt at benytte en tone i nogle af mine indlæg, som jeg bestemt
> ikke synes om, forventer jeg igen at holde en pause fra dette forum.

Jeg kender det godt. Ligesom at tælle ganske langsomt til ti.

God fornøjelse med pausen - og så håber jeg, du vender tilbage
inden alt for længe, da jeg nyder at læse dine indlæg.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-05-06 18:18

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse
> Da jeg er begyndt at benytte en tone i nogle af mine indlæg, som jeg
> bestemt ikke synes om, forventer jeg igen at holde en pause fra dette
> forum.
>
> --
Åh nej da..
Jeg savner dig allerede.....
Men mon ikke at en af de andre skabsbøsser fra det yderste højre kan træde i
dit sted, mens du sidder bøderne af.

Michael

Fra : Wilstrup

Dato : 14-05-06 18:35

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg savner dig allerede.....
> Men mon ikke at en af de andre skabsbøsser fra det yderste højre kan træde

Han hedder Michael Larsen, ham du efterlyser på højrefløjen. Læs ham og gys!
--
Wilstrup

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-05-06 21:15

Michael Kirkegaard skrev:
> "Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse

> Åh nej da..
> Jeg savner dig allerede.....
> Men mon ikke at en af de andre skabsbøsser fra det yderste højre

Hmmmm...
Jeg troede da ellers at du var een af de her forskriede radikale
kernevælgere? Jeg kan nemlig kun undre mig over dit partitilhørsforhold,
hvis du virkelig samtidig lider af homofobi...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-05-06 22:44

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:44678f9a$0$47015$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> kernevælgere? Jeg kan nemlig kun undre mig over dit partitilhørsforhold,
> hvis du virkelig samtidig lider af homofobi...

Så kender du tilsyneladende ikke mit politiske tilhørsforhold.
Om du vælger at tolke mit indlæg som om jeg lider af homofobi, må du selv
slås med. Måske der kunne være en ironisk vinkel.

Michael

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-05-06 23:09

Michael Kirkegaard skrev:

> [...]
> Om du vælger at tolke mit indlæg som om jeg lider af homofobi, må du selv
> slås med. Måske der kunne være en ironisk vinkel.

Aha, du ironiserer over, at de er skabsbøsser ...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-05-06 00:41

Michael Kirkegaard skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:44678f9a$0$47015$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Så kender du tilsyneladende ikke mit politiske tilhørsforhold.

Så du befinder dig altså eet eller andet sted ude omkring Enhedslisten?

For du kan da vel næppe være SF'er med de toner, der er begyndt at lyde
fra Søvndahl angående islamister på det seneste?

> Om du vælger at tolke mit indlæg som om jeg lider af homofobi, må du selv
> slås med. Måske der kunne være en ironisk vinkel.

Som jeg er ser det, er du netop retorisk set skvattet pladask over dine
egne ben: Midt i al den selvhøjtidlige politiske korrekthed, du ellers
markedsfører dit slet camouflerede had til andre under, ryger der lige
en finke af fadet...

Ikke særligt heldigt for dit opstyltede image, hva'?

Anders Peter Johnsen