3. verdenskrig
Fra : dktekno

Dato : 13-05-06 12:48

Jeg tror, at 3. verdenskrig udvikler sig således:
Tidslinien starter med aktuelle begivenheder. Går derefter over i fiktion.

-----

11. September 2001

Kaprede fly i angreb på WTC. Angreb på Pentagon.
Passagerer i det 4. fly finder ud af hvad der sker, og afværger angrebet på
Det Hvide Hus. Flyet styrter ned.

Afghanistan gav ly til terroristerne.
-----

7. Oktober 2001

USA indleder angreb på Afghanistan.

-----

20. Marts 2003

USA indleder angreb mod Irak fordi Irak støtter terrorisme og er et
terrorregime.

-----

11. Marts 2004

Terrorister angriber Madrid.

-----

7. Juli 2005

Terrorister angriber London.

-----

n. Måned 200N

USA, England, Frankrig angriber Iran.
Iran angriber Israel.

-----

n+1. Måned 200N

Med USA's styrker spredt ud over Afghanistan, Irak og Iran, angriber Kina
Taiwan.

-----

n+2. Måned 200N

Nord Korea angriber Syd Korea.

-----

n+3. Måned 200N

Revolution i Rusland. National Bolshevikiske Parti overtager magten i
Rusland. President Putin flygter i eksil.

-----

n+4. Måned 200N

Rusland kræver de gamle lande, som før var en del af Rusland, tilbage.
Rusland angriber Ukraine, Hviderusland, Estland, Letland, Litauen og Polen.

Danmark, Norge, Tyskland, Frankrig og England erklærer Rusland krig.

-----

n+5. Måned 200N

Rusland atombomber Europa.

Frankrig, England og USA atombomber Rusland.

Kina atombomber USA. Nord Korea atombomber Japan.

-----

n+6. Måned 200N

Kina angriber USA med fly.

-----

n+7. Måned 200N

Kina angriber USA med landtropper. Kina besætter og annekserer USA.

USA eksisterer ikke længere.

-----

n+8. Måned 200N

Nord Korea annekserer Syd Korea. Total udslettelse af Japan. Nord Korea og
Kina indgår aftale om at anvende Japan som global affaldsdepot.

-----

n+9. Måned 200N

Mellemøsten sender islamiske fundamentalister til at overtage Europa.
Russisk assistance til militær hjælp til islamiske fundamentalister.

n+10. Måned 200N

Europa erklæres for fuldgyldig islamisk stat.

-----

n+11. Måned 200N

Krigen afsluttes.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-05-06 14:06

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> n. Måned 200N
>
> USA, England, Frankrig angriber Iran.
> Iran angriber Israel.

Allerede der ryger forbindelsen til virkeligheden. Som om ikke Iran
havde andet at foretage sig i sådan en situation - i øvrigt har Iran og
Israel ikke antydning af landegrænse.

> n+1. Måned 200N
>
> Med USA's styrker spredt ud over Afghanistan, Irak og Iran, angriber Kina
> Taiwan.

Ikke engang Vietnam kan Kina klare.

> n+2. Måned 200N
>
> Nord Korea angriber Syd Korea.

Som nok er stærkere end kommunisterne i nord - i øvrigt står der stadig
amerikanske FN-tropper i syd ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-06 14:16

dktekno skrev:
> [...]
>
> -----
>
> 20. Marts 2003
>
> USA indleder angreb mod Irak fordi Irak støtter terrorisme og er et

Plausibelt - og meget, meget farligt scenarie...

> [...]
>
> n+1. Måned 200N
>
> Med USA's styrker spredt ud over Afghanistan, Irak og Iran, angriber Kina

Kina synes ikke at have interesse i konkrete militæraktioner imod
Taiwan. De rumsterer af og til med sabelen når Taiwan nærmest mener at
være USAs 51. stat eller sådan noget, men det kan ganske enkelt ikke
betale sig for kineserne for alvor at slagte løs på taiwaneserne - især
ikke, hvis USA grundet krig andetsteds pænt afholder sig fra markere
Taiwanesisk uafhængighed fra Kina...

> n+2. Måned 200N
>
> Nord Korea angriber Syd Korea.

Nix: Hvis der bizart nok er noget, som rigtigt, rigtigt mange koreanere
i nord og syd kan blive enige om grundet familiebånd på kryds og tværds
af 42. breddegrad, så er det at holde sammen imod amerikanerne, som
efterhånden synes direkte uønskede i Sydkorea under den nuværende
Bush-administration grundet "Axis of evil"-retorikken rettet imod
regimet i Nordkorea...

Med andre ord: Sydkoreanerne BESKYTTER altså, om ikke ligefrem Kim
Jung-Il, så i det mindste deres tidligere landsmænd i det kommunistiske
Nord, fra Bush...

Så hvorfor skulle Kim Jung-Il, der altså ikke engang har mad til at
fodre sin egen hær, starte en blodig krig imod Sydkorea, der ivrigt
støtter hans "det er altsammen USAs skyld"-retorik?

Nordkorea udgør langt snarere en eventuel fare imod Japan...

> -----
>
> n+3. Måned 200N
>
> Revolution i Rusland. National Bolshevikiske Parti overtager magten i
> Rusland. President Putin flygter i eksil.

Godt nok kan nogle russere af "den gamle garde" nok blive nostalgiske,
men jeg tror nok du kan kigge MEGET langt efter en forsøgt gentagelse af
kuppet imod Gorbatjov for at vende tilbage til Sovjettiden: Dèt ville
hverken Putin - der jo selv er en afsindigt intelligent gammel
KGB-oberstløjtnant - eller den heller ikke helt politisk ubetydelige
russiske mafia, tillade...

> -----
>
> n+4. Måned 200N
>
> Rusland kræver de gamle lande, som før var en del af Rusland, tilbage.

(Der skulle vel have stået "...en del af SOVJETUNIONEN, tilbage.",
formoder jeg?)

Ha! Jeg ku' lige forestille mig Alexander Lukaschenkos reaktion, hvis
nogen ville hævde suverænitet over HANS Hviderusland!

Og dog: Han ville måske som den eneste af alle eks-sovjetrepublikkernes
ledere være helt vild med selve konceptet?

> Rusland angriber Ukraine, Hviderusland, Estland, Letland, Litauen og Polen.

Ha! Russerne kan jo altså desværre lige knap klare sig i mod
muhammedanske gedehyrder i Tjetjenien, så tror du selv på at man straks
ville fare ud og erobre resten af Verden? Og med hvilken ikke længere
eksisterende "Rød Hær", som netop bestod af folk fra de forskellige
sovejetrepublikker, der såmænd frem til 1991 var udmærkede
soldaterkammerater?

Desuden undrer det mig at du nævner Polen: Polen har aldrig rigtig for
alvor været en del af Sovjetrusland, bortset lige fra den meget korte
periode 1939-1941 (altså mellem Stalin og Hitlers deling af landet og
Hitlers påbegyndelse af Ruslandfelttoget Operation "Barbarossa").

> Danmark, Norge, Tyskland, Frankrig og England erklærer Rusland krig.

.....sammen alle de resterende 20 NATO-lande, herunder altså ikke mindst
USA, der ifølge NATOs §5 skal forsvare det omend relativt nytilkomne
medlemsland Polen...

Så dèt ville russerne - der faktisk idag afholder møder med NATO om
diverse militære sikkerhedsspørgsmål - nok næppe lige finde på med det
første...

> -----
>
> n+5. Måned 200N
>
> Rusland atombomber Europa.

Det går helt ud i hampen herfra...

> Frankrig, England og USA atombomber Rusland.
>
> Kina atombomber USA.

Bare så'n lige helt spontant, fordi de alligevel regner med atomvåben i
dit Dommedagscenarie?

> Nord Korea atombomber Japan.

Du har vist set for meget Dr. Strangelove...

> n+6. Måned 200N
>
> Kina angriber USA med fly.

Fra hvilke hangarskibe?

Desuden ville Kina være eet stort rygende hul i jorden efter at
amerikanerne havde nået at svare igen på det totalt meningsløse,
postulerede kinesiske atomangreb på USA, fra blot 10-20 af de
"boomer"-subs (atomubåde), de har placeret rundt omkring på kloden...

Det giver simpelt hen ikke mening: Kina har ganske enkelt intet som
helst fornuftigt at opnå ved at starte 3.Verdenskrig med USA. Tværtimod
ville kineserne være helt sikre på at blive udslettet på stedet.

Noget helt andet er, hvorfor kineserne overhoevdet skulle ville udslette
eller erobre USA.

Kinesere er - trods alle deres overgreb på Menneskerettighederne -
faktisk _relativt_ fornuftige og pragmatiske mennesker, som modsat bl.a.
fundamentalistiske muhammedanere hellere vil bedrive fredelig samhandel
end at føre gensidig atomkrig...

> -----
>
> n+7. Måned 200N
>
> Kina angriber USA med landtropper.

Og hvordan havde du så lige tænkt dig at transportere SÅ mange soldater?

> Kina besætter og annekserer USA.

Og vil opnå HVAD, helt nøjagtigt?

Det skulle nu nok blive helt morsomt at se dem forsøge at klare sig imod
en faktisk temmeligt sværtbevæbnet civilbefolkning, hvoraf mange
rent faktisk har krigserfaring...

Nok er kinesernes hær stor, men at besætte Verdens største militære
supermagt i en umotiveret angrebskrig ville være rent selvmord...

> USA eksisterer ikke længere.

In your dreams...

> -----
>
> n+8. Måned 200N
>
> Nord Korea annekserer Syd Korea.

Det bliver nu nok snarere omvendt: Nordkorea kollapser og Sydkorea
annekterer det (ligesom Vesttyskland i praksis annekterede Østtyskland)

> Total udslettelse af Japan.

Hvad Fanden har Japanerne NU gjort nogen som helst siden WWII?

> Nord Korea og Kina indgår aftale om at anvende Japan som global affaldsdepot.

De praktiserer to forskellige kommunistiske ideologier og er sjældent
enige om noget som helst...

> -----
>
> n+9. Måned 200N
>
> Mellemøsten sender islamiske fundamentalister til at overtage Europa.

Hvordan? På kameler?

> Russisk assistance til militær hjælp til islamiske fundamentalister.

Nej, NU må du Fandeme lige!

Ka' du huske Afghanistan? Og ved du hvad Tjetjenien egentlig går ud på?

Dèn "alliance" er på ingen som helst måde det mindste sandsynlig! Vi
snakker DØDSFJENDER her!

> n+10. Måned 200N
>
> Europa erklæres for fuldgyldig islamisk stat.

Uden at der gøred den mindste form for militær modstand imod disse vilde
horder af islamiske fundamentalister på deres respektive kameler, geder
og æsler?

Nej, måden muslimerne bedst kan "erobre" Europa på, er desværre blot ved
udelukkende at lade tiden arbejde for sig og vente til at de har
reproduceret sig til befolkningsflertal, der så kan indføre Sharia,
sådan som Reino
"Jeg-er-nu-blevet-islamisk-imam-og-vil-hellere-hedde-'Abdul Wahid'"
Pedersen drømmer om...

> -----
>
> n+11. Måned 200N
>
> Krigen afsluttes.

Dit scenarie forekommer på ingen måde synderligt troværdigt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-05-06 16:23

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> n+11. Måned 200N
>
> Krigen afsluttes.

Du er optimist, hva?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Peter Bang

Dato : 13-05-06 18:16

dktekno <dktekno@gmail.com> skrev:
>Jeg tror, at 3. verdenskrig udvikler sig således:
>Tidslinien starter med aktuelle
>begivenheder. Går derefter over i fiktion.

TV2 Sputnik, ikke?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-05-06 19:01

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.
"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> n+10. Måned 200N
>
> Europa erklæres for fuldgyldig islamisk stat.

Vi har alle lov at digte - men derfor virker det nu alligevel som fortænkt
pis

/FL