Kyle ud
Fra : Henri Gath

Dato : 13-05-06 00:46

I Ekstrabladet 12/5-06 informerede Islamisk Trossamfunds talsmand Kasem
Ahmad om, at Haarder er terrormål nr. 1, Khader er nr. 2, Fogh nr. 3 og Pia
Kjærsgaard nr. 4.

For mig er det en rød klud. Hvordan kan vi arbejde videre hver dag, hvordan
kan vi betale skat? Hvorfor stopper enhver dansker ikke øjeblikkeligt op ved
sådan en nyhed, lægger hvad han har i hænderne og starter den store vandring
hen mod Dortheavej for at kyle dem ud af landet? Det er vores politikere, de
taler om. Skal vi have irakiske tilstande?

Fra : eh

Dato : 13-05-06 05:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter den store vandring hen mod Dortheavej for at kyle dem ud af
> landet? Det er vores politikere, de taler om. Skal vi have irakiske

Det kan godt være, der var nogle tegninger, der har provokeret muslimerne,
men nu er der famne efterhånden en hel del af de rabiate idioter, der har
provokeret mig ganske grusomt.
Skal jeg så opfordre nogle handlekraftige rødder fra den yderste
højrefløj til at tage våben i hånd og nedlægge et par imamer til mig? Eller
bare skyde lidt efter dem uden at ramme, så de selv kan prøve hvordan det er
ikke at turde gå på gaden.

Erling

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 08:54

> [...]

>Ahmad om, at Haarder er terrormål nr. 1, Khader er nr. 2, Fogh nr. 3 og Pia

For mig virker rækkefølgen besynderlig, som om den har en anden dagsorden
end de meget omtalte tegninger. Mig bekendt havde Bertel Haarder ingen andel
i den konflikt. For mig bærer rækkefølgen mere præg af en ulmende
utilfredshed på højere læreanstalter med systemskiftet, der gav Anders Fogh
Rasmussen regeringsmagten. I så fald udgør Nasher Khader et problem ved at
true Marianne Jelveds position og sætte religion på De Radikale's dagsorden.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 09:10

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in message

> [...]
> Fogh Rasmussen regeringsmagten. I så fald udgør Nasher Khader et problem
> ved at true Marianne Jelveds position og sætte religion på De Radikale's

Det har intet med tegningerne at gøre, og han nævner da heller ikke dem. Mht
Haarder, så må det vel være fordi han var integrationsminister og måske
fordi han slår på Danmarks kristne arv? Khader hader man, fordi han har
skrevet let kritisk om islam og om arabisk kultur, han er "i krig mod
sharia", og det må man ikke være. Han viser også at man kan være muslim og
samtidig have accepteret dansk kultur, og blive populær i den danske
befolkning, - og det truer Trossamfundets agenda med at holde folk fra at
integrere sig i det danske samfund.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-06 09:05

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> [...]
> og starter den store vandring hen mod Dortheavej for at kyle dem ud
> af landet? Det er vores politikere, de taler om. Skal vi have

Hvor er de danskere dog selvhadende, der ikke vil udvise alle fra
Mellemøsten ud af DK.

De har ikke direkte blod på fingrene, endnu, omend en italiensk turist
og mange lemlestelser er deres værk.

1985 terrorbombedes NorthWestern rejsebureau på Vester Farimagsgade og
synagogen i Krystalgade. Hvorfor stoppedes efter det
ikke al indrejse fra slyngellandene?

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-06 09:47

> [...]
> starter den store vandring hen mod Dortheavej for at kyle dem ud af
> landet? Det er vores politikere, de taler om. Skal vi have irakiske

For mig at se er det utroligt at aviserne gider lægge spalteplads til enhver
teenage muslimknægt med mindreværdskomplekser der "repræsentere en eller
båtnakke organisation". Det eneste de tosser vil er at komme i medierne og
få 15 minutters berømmelse, og velvillie danske aviser giver dem lov.

mvh
Kim

Fra : Mark Jensen

Dato : 13-05-06 10:59

On Sat, 13 May 2006 10:47:05 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>båtnakke organisation". Det eneste de tosser vil er at komme i medierne og
>få 15 minutters berømmelse, og velvillie danske aviser giver dem lov.

Jeg er meget enig. Jeg kan blive helt harm, når jeg ser hvor meget
spalteplads og tv-tid, forskellige idioter fra Islamisk trossamfund
hele tiden får. Så skal vi høre dit om Abu Laban, og så er det dagen
efter en talsmand der fortæller om terrormål i Danmark. Hvorfor
helvede skal vi høre på den slags. Hvorfor er medierne så forhippet på
at køre imam-idioternes spil? Ignorer dem for pokker, som I ignorerer
idioterne i Greve.

At bruge al den tid på de fundamentalister er kun med til at sprede
endnu mere had i samfundet, i stedet for at undlade at bruge energien
på dem. Det de er mest bange for er at blive ignoreret, og det er
skammeligt at medierne er så interesseret i at følge imamernes
dagsorden.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 11:43

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er medierne så forhippet på
> at køre imam-idioternes spil?

Jeg kan få øje på én grund, nemlig at de skal sælge aviser og reklamer.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 12:32

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> wrote in message

> [...]
> helvede skal vi høre på den slags. Hvorfor er medierne så forhippet på
> at køre imam-idioternes spil? Ignorer dem for pokker, som I ignorerer

Man kan ikke ignorere at Islamisk Trossamfund er en væsentlig magt i
samfundet, og talsmænd for en bestemt muslimsk retning, - som desværre
bliver mere og mere udbredt. Som man kunne se har de også støtter blandt -
som de sagde - 1,5 milliard muslimer. Det er jo overdrevet, men det er - som
vi kunne se -rigtigt at de har magtfulde menneskers bevågenhed i den
muslimske verden, mennesker som betyder meget for vores fremtid. Idioterne i
Greve har ikke andre end sig selv, og de laver vel ikke mere ravage end at
vælte bordet med lude-brikkerne når de bliver knotne, - de to grupper kan
slet ikke sammenlignes.

Men det er rigtigt, som en kommentator skrev, at det er tåbeligt at
fremstille de rabiate imamer som hyggeonkler på sjove programmer på TV, -
det er bare FOR dumt.

> [...]
> på dem. Det de er mest bange for er at blive ignoreret, og det er
> skammeligt at medierne er så interesseret i at følge imamernes

Det er medierne jo heller ikke, men det er jo nu engang sådan at det er de
rabiate som får omtale, det er dem der hele tiden producerer "nyheder", mens
almindelige mennesker jo ikke er så interessante.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 13:03

> Man kan ikke ignorere at Islamisk Trossamfund er en væsentlig magt i
> samfundet, (...)

Ikke hvis de faktisk er det. Det er der bare ikke så meget, der tyder på.

> Som man kunne se har de også støtter blandt - som de sagde - 1,5 milliard
> muslimer.

Kan du henvise til nogen uafhængige kilder, der har bekræftet det tal? Jeg
mindes kun, at journalister, der undersøgte Islamisk Trossamfunds
oplysninger, fandt ud af, at de fleste organisationer, trossamfundet
henviste til, enten ikke fandtes eller intet havde at gøre med Islamisk
Trossamfund.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-05-06 14:21

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis de faktisk er det. Det er der bare ikke så meget, der tyder på.

Den retning de tegner har fremgang, iflg forskere og også iflg fx Naser
Khader, som mener det er en katastrofal udvikling som kan få meget alvorlige
følger for landet. HVIS de vinder med deres trusselskultur, så kan man jo
næsten intet stille op, - Khader og andre må have politibeskyttelse døgnet
rundt. Derudover arbejder de for at muslimer IKKE integrerer sig i
samfundet, og for dem er det en fordel at der er konflikter mellem muslimer
og ikke-muslimer, det styrker deres magt og giver dem flere villige
medlemmer. Trossamfundet tegner svjh ca 20.000 mennesker, og det er jo som
bekendt kun 10% af muslimerne, men der ER også kun omkring 10 til 15 procent
rabiate anti-vestlige blandt muslimerne. Det er dog rigeligt til at kunne
skabe disharmoni og ravage i fremtiden.

> [...]
> oplysninger, fandt ud af, at de fleste organisationer, trossamfundet
> henviste til, enten ikke fandtes eller intet havde at gøre med Islamisk

Mener du bekræftelse af støtte blandt 1,5 mia? Nej, for det har de jo langt
fra, men de har støtte fra mange ortodokse i den muslimske verden, så meget
er jo rigtigt. Og man får ikke foretræde for de pinger de fik foretræde hos
i Mellemøsten hvis man ikke er i meget høj kurs.
Det er også rigtigt at de havde opfundet nogle organisationer, men det har
man set mange gange inden for organisationsmiljøet, man er ofte meget
kreativ med at blæse medlemmer og støtter op, - sandheden plus moms som Abu
Laban kaldte det. I arabien trækker man alligevel 90% fra, og tror ofte
hellere på en vandrehistorie end på fakta, - i Egypten vil man nu have et
"Anti-rygte Ministerium" for at forsøge at stoppe nogle af de værste af
slagsen.

Altså - Islamisk Trossamfund er et mindretal, men et farligt mindretal. Det
samme er svenske forskere nået frem til i forbindelse med Abu Labans
brodergrupper i Sverige, som er meget større end den i København. Laban
"truede" jo også for nogen tid siden med at flytte til Malmø, hvor hans type
har meget mere kraft, - men det afviste han vist senere som en
misforståelse.
Som en af svenskerne sagde: "For Allahs skyld skal vi hade kristne og
jødiske svenskere" - for det står jo i koranen at man skal, og han citerede
"Tag ikke kristne og jøder som venner . . . " som der står et par steder i
koranen.

Altså igen, - folk som Abu Laban er på fremmarch over alt i den muslimske
verden, og også her i Danmark, derfor KAN de blive farlige, også for andre
end folk som "Demokratiske Muslimer", som de jo hader som pesten.