Floyd Patterson død
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-06 21:55

"Muslimerne stinker", sagde Floyd allerede 1965! - Intet nyt under solen!

In the book "Muhammad Ali: His Life and Times," author Thomas Hauser
quotes Patterson as saying before the two first fought in 1965: "I have
been told Clay has every right to follow any religion he chooses, and I
agree. But by the same token, I have the right to call the Black Muslims
a menace to the United States and a menace to the Negro race. I have the
right to say the Black Muslims stink. I am a Roman Catholic. I do not
believe God put us here to hate one another. I believe the Muslim
preaching of segregation, hatred, rebellion and violence is wrong.
Cassius Clay is disgracing himself and the Negro race."

"Jeg tror ikke Gud satte os her for at hade hinanden. Muslimernes lære om
adskillelse, had, optøjer og vold er forkert"

Som taget ud af dagens debat!

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-05-06 22:38

> [...]
>
> "Jeg tror ikke Gud satte os her for at hade hinanden. Muslimernes lære om
> adskillelse, had, optøjer og vold er forkert"

Du fatter nada. Floyd Patterson (og Sonny Liston), blev betragtet som de
"hvides håb" , pga. de ikke offentligt gik imod raceadskillelse, (fordi de
var bange for represalier jvf. deres karrierer). Det var en del af datidens
retorik - som Muhammed Ali (cassius clay) var en eksponent for.
Det har ingenting med Islam eller andre religioner at gøre. Det var bare et
godt pr. stunt.
At du bruge en stor boksers død, på denne måde, sige alt om dig..

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-06 22:55

Johnny Andersen fortalte:

> At du bruge en stor boksers død, på denne måde, sige alt om dig..

Undskyld, men jeg bringer et uforfalsket citat.
Du derimod kommer med det sædvanlige kommunistiske konspirations-pis!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-05-06 23:07

> Johnny Andersen fortalte:

> Undskyld, men jeg bringer et uforfalsket citat.
> Du derimod kommer med det sædvanlige kommunistiske konspirations-pis!

Læs dog hvad jeg skrev...
Du må være en lidt dum, hvis du tror jeg er kommunist Hint: læs mine
svar til Arne H. Wilstrup.

Det jeg skrev er fakta - men du evner måske ikke at bevise din påstand? - Du
kunne evt. læse selvbiografien om Mohammed Ali..?

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-06 23:32

Johnny Andersen fortalte:

> [...]
> mine svar til Arne H. Wilstrup.
>
> Det jeg skrev er fakta - men du evner måske ikke at bevise din

Det er dig der påstår at Floyd Patterson er betalt af den hvide højrefløj
til at udtrykke meninger som han ikke selv har. Hvis du ikke forstår at
det er dig der skal dokumentere er du vel bare idiot?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-05-06 23:47

> Det er dig der påstår at Floyd Patterson er betalt af den hvide højrefløj
> til at udtrykke meninger som han ikke selv har. Hvis du ikke forstår at
> det er dig der skal dokumentere er du vel bare idiot?

No brain - no pain

/Johnny

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-05-06 20:49

Johnny Andersen skrev:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> No brain - no pain

Okay, så lider du i det mindste ikke.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-05-06 21:13

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Okay, så lider du i det mindste ikke.

Er fjols af din kaliber, skal man lede længe efter.
Tør du ikke stå frem med dit navn "Hr. Svendsen". Folk som skriver under et
pseudonym, kan ikke tages alvorligt.

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-06 21:56

Johnny Andersen fortalte:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er fjols

Ja, du er endda et stort fjols, når du siger at Floyd ikke går imod
raceadskillelse, når han siger det modsatte.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-05-06 22:01

> Ja, du er endda et stort fjols, når du siger at Floyd ikke går imod
> raceadskillelse, når han siger det modsatte.

I 1965?

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-06 22:11

Johnny Andersen fortalte:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I 1965?

Ja.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-05-06 22:15

> Johnny Andersen fortalte:

> Ja.

Har du et link? Hvis jeg har taget fejl, har du min uforbeholdne
undskyldning.

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-06 22:39

Johnny Andersen fortalte:

> Har du et link? Hvis jeg har taget fejl, har du min uforbeholdne
> undskyldning.

Prøv at læse det 1. indlæg i denne tråd, nederst.

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-05-06 01:22

Johnny Andersen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er fjols af din kaliber,

Haha - der skal ikke meget til at få dig i gyngen.

skal man lede længe efter.
> Tør du ikke stå frem med dit navn "Hr. Svendsen".

Henrik Svendsen. Du har hermed ret til at kalde mig Hr.Svendsen

> Folk som skriver under et
> pseudonym, kan ikke tages alvorligt.

Okay, du giver så lige dit navn, din adresse, dit telefonnummer
og navnet på din arbejdsgiver. Du kan skrive smøren herunder: