FRAMELD LICENSEN I PROTEST!
Fra : dktekno

Dato : 12-05-06 18:15

JEG VIL OPFORDRE ALLE DER BETALER LICENS TIL AT DROPPE DERES LICENS I
PROTEST MOD REGERINGEN!

DROP DEN I NÆSTE UGE!

LAV EN PROTEST IMOD REGERINGENS URETFÆRDIGE MEDIELICENS OG AFKRÆV, AT
LICENSEN FREMOVER SKAL DÆKKES VIA SKATTEN, ELLER BIBEHOLDES I SIN NUVÆRENDE
FORM!

Send denne mail videre til alle du kender.

Fra : dktekno

Dato : 12-05-06 18:31

Og så lige for at sikre mig, at jeg ikke bliver anmeldt for at "opfordre til
ulovligheder", så vil jeg lige vedhæfte en opfordring til samtidig med at
framelde sig licensen til også at skaffe sig af med TV'et.

Sådan, så slipper jeg for at få politiet efter mig (hvis nogen skulle tro
jeg opfordrer til ulovligheder).

Fra : Vidal

Dato : 12-05-06 19:46

dktekno wrote:

> [...]
> framelde sig licensen til også at skaffe sig af med TV'et.

> Sådan, så slipper jeg for at få politiet efter mig (hvis nogen skulle tro

Ved politiet da, hvem du er?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : dktekno

Dato : 12-05-06 20:05

Min IP-adresse.

Den kendes af alle.

Fra : GB

Dato : 12-05-06 21:47

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in news:4464dc3b$0$15784$14726298
@news.sunsite.dk:

> Min IP-adresse.
> Den kendes af alle.

Nej?

Fra : Vidal

Dato : 13-05-06 08:08

dktekno wrote:

> Min IP-adresse.
>
> Den kendes af alle.

Jeg har ikke set den, hvor finder man den?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 13-05-06 12:56

On Sat, 13 May 2006 09:07:58 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg har ikke set den, hvor finder man den?

i headeren

dktekno:

Vidal:

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Henning Sørensen

Dato : 12-05-06 21:36

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> framelde sig licensen til også at skaffe sig af med TV'et.
>
> Sådan, så slipper jeg for at få politiet efter mig (hvis nogen skulle tro

Altså - du mener at man skal skaffe sig af med sit tv - og dermed
naturligvis licensbetalingen ?
Jøsses dog - hvad bliver det næste - at vi alle skal flytte til
Langbortistan så vi kan slippe for at betale skat eller skrotte bilen så vi
slipper for den samfundsødelæggende vægtafgift eller holde op med at spise
så vi slipper for at betale den uretfærdige moms..?

(Tumpe...)

/Henning

Fra : dktekno

Dato : 13-05-06 09:23

Det blev jeg ligesom nød til at skrive for at det ikke skulle opfattes som
opfordring til ulovligheder.

Du kan naturligvis vælge at gøre som du vil, det er på eget ansvar
naturligvis.

Jeg vil ikke anmeldes for ulovligheder.

Fra : Carl

Dato : 12-05-06 18:59

> [...]
NUVÆRENDE
> FORM!
>
> Send denne mail videre til alle du kender.

Dette er kun den 9 tråd du har startet om licens. Tror du ikke vi har fattet
at du er imod at skulle betale licens?
Jeg syntes du skal ringe mandag til licenskontoret og tilmelde dig
ordningen.

mvh
Carl

Fra : Peter Bang

Dato : 12-05-06 19:30

> [...]
>SKATTEN, ELLER BIBEHOLDES I SIN NUVÆRENDE
>FORM!
>
>Send denne mail videre til alle du kender.

Er det TV2 Sputnik, der leverer dit perspektivrige
verdensbillede?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-05-06 19:41

> [...]

> FORM!
>
> Send denne mail videre til alle du kender.

Er du tosset. Der bør da ikke være en licens, hverken tvangsopkrævet
visa skatten eller i nuværende form.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : News Reader

Dato : 12-05-06 21:00

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Er du tosset. Der bør da ikke være en licens,
> hverken tvangsopkrævet visa skatten eller i
> nuværende form.

Selvfølgelig skal det være licens. Alle og enhver kan se det rimelige i at
betale til en TV station man ikke benytter. Hvis du kigger på andre
stationer end DR så fortjener du at blive straffet med en licensbetaling.
Regeringen burde gå videre og lovgive om at alle i Danmark bosiddende
personer SKAL tvinges til at se DR mindst 4 timer om dagen. Det er et
alvorligt problem for samfundet hvis folk kigger på andre stationer, det er
helt nødvendigt for samfundets udvikling at vi alle forstår at vi skal have
de holdninger som DR videregiver. Hvis vi ikke ser DR hver eneste dag så vil
det være en risiko for at få de forkerte holdninger og det er jo noget skidt
for samfundet.

Regeringen bør også gå videre og indføre en avislicens til Politiken. Alle
som er læsekyndige skal givetvis betale licens til Politiken. Det er noget
forbandet snyderi at det er folk i Danmark som sortlæser andre aviser uden
at betale til Politiken og derfor vil det være helt nødvendigt med en årlig
avislicens til Politiken. Statsministeren kalder sig for liberal og derfor
må han forstå at det er forkert at folk sortlæser andre aviser end
Politiken. I et liberalt samfund skal vi alle KUN se DR og læse Politiken,
det ville være helt udemokratisk ellers.

--
Min email adresse slettes om 22 timer
My email address will be deleted in 22 hours

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-05-06 21:08

News Reader <qra79ne3kj8ygvm@jetable.net> wrote:

> [...]
> Politiken. I et liberalt samfund skal vi alle KUN se DR og læse Politiken,
> det ville være helt udemokratisk ellers.

Heh, du havde narret mig med de første to linier. :D

Fra : @

Dato : 13-05-06 12:32

On Fri, 12 May 2006 22:08:25 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Heh, du havde narret mig med de første to linier. :D

ja sommetider er det helt skønt når ironien siver ned ad væggene

the best government is no government

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/