Laban bliver skam ...
Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-06 19:49

Da der stadig løber tråde rundt om folks glæde over Abu Labans snarlige
afrejse til Gaza-striben, skal jeg lige gøre opmærksom på at han har
meddelt at han /ikke/ rejser hjem ...

Fra hans side synes der udelukkende at have været tale om abstinenser
over ikke længere at se sig selv i TV-Avisen ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lomito

Dato : 11-05-06 19:53

> [...]
>
> Fra hans side synes der udelukkende at have været tale om abstinenser
> over ikke længere at se sig selv i TV-Avisen ;-(.

Desværre har du ret, håbede ellers ikke han løj denne gang

Lomito

Fra : Kim2000

Dato : 11-05-06 20:19

> [...]
>
> Fra hans side synes der udelukkende at have været tale om abstinenser
> over ikke længere at se sig selv i TV-Avisen ;-(.

Hvad kan man egentlig ellers forvente af den lystløgner? Måske fandt han ud
af at han ikke kunne tage bistandshjælpen med?

mvh
Kim

Fra : Erling Hansen

Dato : 11-05-06 20:27

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Hvad kan man egentlig ellers forvente af den lystløgner? Måske fandt han ud
> af at han ikke kunne tage bistandshjælpen med?
>
> mvh
> Kim

Og hvor er pressen (og vi) dog naive, at de hopper på sådan et stunt.
Jeg tror jeg snart vil annoncere min hjemrejse til min fødeø (Amager) og
så se om jeg kommer i TV indtil mange gange.
Mvh
Erling

Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-06 20:38

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Hvad kan man egentlig ellers forvente af den lystløgner? Måske fandt han ud
> af at han ikke kunne tage bistandshjælpen med?

Ja, han har vel ikke kunnet få førtidspension endnu til sig selv og
konen ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-05-06 21:38

Kim2000 skrev:

> Hvad kan man egentlig ellers forvente af den lystløgner? Måske fandt han ud
> af at han ikke kunne tage bistandshjælpen med?

Jeg tror snildt at en privat landsindsamling til formålet kunne
organiseres...Nåeh, nej, så kommer vi vist desværre bare alle sammen til
indirekte at støtte diverse terrororganisationer, Fandens osse!

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 12-05-06 11:58

On Thu, 11 May 2006 22:38:10 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Jeg tror snildt at en privat landsindsamling til formålet kunne
>organiseres...Nåeh, nej, så kommer vi vist desværre bare alle sammen til
>indirekte at støtte diverse terrororganisationer, Fandens osse!

gør vi ikke det allerede

SVJHH er pengekassen igen blevet åbnet for terroristerne i Palæstina

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/