Og vi siger tak og farvel...(Laban rejser!~
Fra : Barney Gumble

Dato : 10-05-06 23:30

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=440206/

Det er da alligevel dagens bedste nyhed!

Hvis han så samtidigt gad sprede budskabet i sin sidste fredagsbøn, så vil
der ikke være et øje tørt i Danmark...

BG

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-05-06 01:07

Barney Gumble skrev:

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=440206/
>
> Det er da alligevel dagens bedste nyhed!
>
> Hvis han så samtidigt gad sprede budskabet i sin sidste fredagsbøn, så vil
> der ikke være et øje tørt i Danmark...

Han er flygtning men vender nu tilbage fordi, der er bedre der
end i Danmark ...

Hvilket grundlag fik den starut flygtningestatus i Danmark på?

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-05-06 09:37

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Han er flygtning men vender nu tilbage fordi, der er bedre der
> end i Danmark ...
>
> Hvilket grundlag fik den starut flygtningestatus i Danmark på?

CRL ville nok sige, at han ville blive tortureret, dræbt og tortureret
derefter, hvis han vendte tilbage, som man hævder alle flygtninge ville.

Jeg hørte lige forleden på P1, hende der har skrevet en bog om opholdet på
Sandholmlejren, og hun FASTSLOG at ingen flygtning flygter for at få bedre
forhold, alle er flygtet fra krig og personlig forfølgelse, - at vi lige
dagen før, havde læst om den etiopiske kvinde, der som 18 årig fik asyl med
to børn på 10 og 12 år, som hun ikke kendte, men som familien havde påduttet
hende før afrejsen, - det fik ikke intervieweren til at hæve øjenbrynene
over påstanden om at alle komme fra krig (men krig med svigermor tæller vel
også som både krig og psykisk tortur).
Det er vist noget som velmenere har vedtaget, at vi siger i alle tilfælde,
"vi" tillader ikke nogen at sætte spørgsmålstegn ved denne historie som
altid værende sand.

Den interviewede forfatter, som kun havde knubbede ord tilovers for det
danske samfund, mente også, at: "man er ikke i humør til at fortælle om sine
forfølgelser lige når man kommer" - samtidig er det naturligvis en
forbrydelse at folk ikke straks får asyl. OG: "man kalder det et interview
af udlændingestyrelsen, - men det er det ikke, for man har ikke lov til at
sige: "det vil jeg ikke kommentere"" Nej, det kan man da også godt se, man
burde bare se at give folk asyl, uanset hvor de kommer fra, og hvilke
historie de selv synes, de har lyst til at komme med.

Forfatteren kom for fire år siden, fik sin asyl, og er nu næsten færdig med
en uddannelse, er blevet forfatter og har en ny bog på bedding, og hun
regner med at blive ansat som journalist, - hendes børn er alle i gang med
uddannelser, MEN selvfølgelig har "VI" gjort alting helt forkert. Hun skulle
være blevet ansat som journalist med det samme, og man skulle ikke have være
så indiskret at spørge om hendes forhold, - må konklusionen vel være.

Hende skal vi nok høre mere til fra et af de store dagblade, - skal vi gætte
på Politiken?

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-05-06 11:20

Knud Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> CRL ville nok sige, at han ville blive tortureret, dræbt og tortureret
> derefter, hvis han vendte tilbage, som man hævder alle flygtninge ville.

En ting kan man altid regne med, at CRL nok vil sige - noget helt
fantastisk vås. Den halvskaldede blanketskubber er så grænseløst
selvfed og overbevist om egen genialitet og træfsikkerhed, at han
bare fyrer af fra hoften. At han hele tiden skal behandles for
skud i foden, tilskriver han andres dårlige opførsel.

> [...]
>
> Hende skal vi nok høre mere til fra et af de store dagblade, - skal vi gætte

Et godt bud. Sprøjten behøver ikke engang oplære hende - hun kan
træde direkte ind i chefredaktionen.

Fra : @

Dato : 11-05-06 14:44

On Thu, 11 May 2006 02:07:04 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Han er flygtning men vender nu tilbage fordi, der er bedre der
>end i Danmark ...
>
>Hvilket grundlag fik den starut flygtningestatus i Danmark på?

så vidt jeg erindrer er Abu Laban i Danmark på et tålt ophold af
humanitære grunde, da hans søn er syg og skal have en behandling som
han ikke kan få i f.eks. Palæstina

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-05-06 19:28

@ skrev:

> så vidt jeg erindrer er Abu Laban i Danmark på et tålt ophold af
> humanitære grunde, da hans søn er syg og skal have en behandling som
> han ikke kan få i f.eks. Palæstina

Hvor latterligt. Siden hvornår forpligtede vi os til at betale
for udlændinges syge børn, hvis de ikke kan få behandlingen
derhjemme?

Fra : Lomito

Dato : 11-05-06 06:40

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> wrote in message
> [...]
>
> Det er da alligevel dagens bedste nyhed!
>
> Hvis han så samtidigt gad sprede budskabet i sin sidste fredagsbøn, så vil

Og bare han taler sandt denne gang!!

Lomito

Fra : @

Dato : 11-05-06 14:47

On Thu, 11 May 2006 07:39:36 +0200, "Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk>
wrote:

>"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> wrote in message

>Og bare han taler sandt denne gang!!

ved han overhovedet hvordan man gør det

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lomito

Dato : 11-05-06 19:07

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> ved han overhovedet hvordan man gør det
>

> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> You talk to your enemies.
> /Moshe Dayan/

Nej det gjorde han så ikke igen igen

Lomito

Fra : @@

Dato : 11-05-06 07:37

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er da alligevel dagens bedste nyhed!
>
> Hvis han så samtidigt gad sprede budskabet i sin sidste fredagsbøn, så vil

gid han ville tage alle de andre lorte muslimer med ud af danmark,sikket et
dejligt land vi kunne få igen

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-05-06 09:06

@@ fortalte:

> "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> gid han ville tage alle de andre lorte muslimer med ud af
> danmark,sikket et dejligt land vi kunne få igen

Vi får brug for en AIRBUS der er ca 50 km lang.
Gad vide om de kan levere det nede fra Toulouse?

Mvh
Martin
--
Befri DK