Selv en tåbe
Fra : TBC

Dato : 10-05-06 11:12

Ifølge en google groups søgning på
http://www.dr.dk/P3/Tjenesten/Sange/ her i gruppen, har dette link ikke
været postet tidligere her i gruppen, eller i nogen anden dk.* gruppe

Det lyder lidt utroligt ud fra mit begreb om en meget stor del af
debatten, og mange af debattørene her i gruppen, men her var den så
til dem der måtte være gået glip af den

TBC

- De kan kalde os hund, orne, æsel, ged
Sætte fod på vor's flag, sig' vor's mor er fed
De kan skyde i luften, rattatan-tang
Sæt' tudefjæs på, og syng' en smædesang
Men derfor skal vi ikke fra vor's kolonihave
skrive kærestebreve, til Johnny fra Greve

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-05-06 11:20

TBC skrev:

> [...]
> Sæt' tudefjæs på, og syng' en smædesang
> Men derfor skal vi ikke fra vor's kolonihave
> skrive kærestebreve, til Johnny fra Greve

Hvad vil du med det? Fortælle at du "selv er en tåbe"? Have fyldt
din månedlige Godwin-kvote op? Anvise nogen løsninger, du glemte
at poste med?

Fra : TBC

Dato : 10-05-06 12:56

HrSvendsen skrev:

> Hvad vil du med det? Fortælle at du "selv er en tåbe"? Have fyldt
> din månedlige Godwin-kvote op? Anvise nogen løsninger, du glemte
> at poste med?

Wauw, sikke hurtigt man kan føle sig værdsat og savnet her i gruppen
af dens imødekommende, velmenene, positve, venlige, kærlige, glade,
fredelige, tålmodige, gode, og milde deltagere

....Nå ikke? Bare rolig, mit ønske om selv at føre en bare nogenlunde
fornuftig mentalhygiejne skal nok gøre at jeg forsvinder ret hurtigt
igen fra gruppen.
(Det er dog ikke lige så meget dig, der i den forbindelse som den
værste "skræmmer" og holder mig meget væk fra jævnlig deltagelse
gruppen)

Nå hvor om alt er, så blev linket postet af hensyn til, og med tanke
på "dem der måtte været gået glip af det". I betragtning af de
mange lignende links der postes her i gruppen, om stort og smål,
releteret til dette og lignende emner, så havde jeg blot en tanke om
at der var nogen der måske kunne more sig over det, eller have glæde
af det på egne præmisser. Er det så ikke tilfældet håber jeg da at
du i dit storsind, i "kærlighed, glæde, fred, tålmodighed,
venlighed, godhed, mildhed og selvbeherskelse" (Gal 5:22) kan tilgive
mig "min tåbelighed"

TBC

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-05-06 19:54

TBC skrev:

> Wauw, sikke hurtigt man kan føle sig værdsat og savnet her i gruppen
> af dens imødekommende, velmenene, positve, venlige, kærlige, glade,
> fredelige, tålmodige, gode, og milde deltagere

Du lægger ud med .... "selv en tåbe" - hvad havde du forventet?

> [...]
> du i dit storsind, i "kærlighed, glæde, fred, tålmodighed,
> venlighed, godhed, mildhed og selvbeherskelse" (Gal 5:22) kan tilgive

Naturligvis. Jeg lugtede bare politisk korrekthed, der satte
indvandrerkritisk holdning lig med dæmoni - og så skulle der da
falde et passende svar. Jeg beklager, hvis jeg blot bekræftede
dine fordomme. I det tilfælde kan du måske overveje Matt. 7,4