Iran beskylder Vesten for hykleri
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-06 10:52

"Jesus-loves-you" skrev
4332 news:kapLe.64707$Fe7.208752@news000.worldonline.dk

> Instead UN could use a place, for instance a Pacific Ocean island, to help
> them produce nuclear fuel.

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s130 Ons 10 Maj (2006, CET) 11.17.28

Iran beskylder Vesten for hykleri

Irans præsident, Mahmoud Ahmadinejad,
beskylder Vesten for hykleri i krisen
omkring det iranske atomprogram.

De vestlige lande "er ikke bekymrede
over atomprogrammer ... De er selv in-
volveret i atomaktiviteter og de udvi-
der dag for dag. De afprøver masseøde-
læggelsesvåben hver eneste dag," siger
præsidenten under sit besøg i
Indonisien. Stormagterne lader som om,
de "er bekymrede, men det er en stor
løgn," tilføjer han.

Iran er under pres fra lande, der fryg-
ter, at iranerne udvikler atomvåben.

10. maj 09:29 (CET, red.)

=== citat slut ====

Nej Iran - eller rettere sagt: den ikke-demokratiske regering i Iran - Der
er ikke tale om hykleri.

Problemet består i al sin enkelthed i, at terrorregeringer udgør en trussel
mod Verdensfreden, specielt hvis de får anskaffet masseødelæggelsesvåben.

Hvis I altså afskaffer Jeres religiøse *diktatur*, da kan et demokratisk
Iran sagtens oparbejde beriget uran, hvis det vel og mærket udelukkende er
til fredelige formål, akkurat som fx. Brasillien.

Men indtil da må Verdenssamfundet have nogle sikkerhedsgarantier for, at der
ikke fuskes (mhp. anskaffelse af a-våben).

Og da I hidentil har afvist det russiske kompromis om at berigelsen
udelukkende foregår hos dem, da kan vi jo dårlig andet end tolke det som
værende et udtryk for, at I har til hensigt at anskaffe Jer a-våben.

Mit spørgsmål til Jer lyder således:

Interrupt from ...
5560 news:oGi8g.42$xM5.13@news.get2net.dk

Hvad sker der, dersom en a-bombe detoneres i Moskva pga. krigen i
Tjetjenien ?

(Muslimske galninge uden forstand findes der jo desværre masser af)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-06 18:11

"Jesus-loves-you" skrev
5561 news:7Ji8g.43$o%5.33@news.get2net.dk

[ ... ]
> Hvad sker der, dersom en a-bombe detoneres i Moskva pga. krigen i
> Tjetjenien ?

Umiddelbart efter at jeg havde afsendt filerne ...

5559 news:CFi8g.41$xM5.40@news.get2net.dk
(sent: Wed, 10 May 2006 CET 11:48:12)
samt ...
5560 news:oGi8g.42$xM5.13@news.get2net.dk
(sent: Wed, 10 May 2006 CET 11:49:00)

.... blev fil 5561-OUTPUT nægtet 2006-05-10, CET 11:49 ...

Adgang til Newsserverne blev herefter også nægtet ...

Ca. 2½ minut senere var alt OK ...

Fil 5561 news:7Ji8g.43$o%5.33@news.get2net.dk således sendt:
Wed, 10 May 2006 CET 11:51:57

(Man skulle åbenbart lige tjekke et-eller-andet. Teoretisk set kan filerne
læses "internt" i det øjeblik computeren kobles på nettet, endskønt
nyhedsmeddelelserne endnu ikke er afsendt)

Tja ... hvad skal jeg sige hertil ?

Seneste censur:
5549 news:nCP7g.137$6F5.9@news.get2net.dk

> File 5548 still NOT on-line at 2006-05-09, CET 00:28 ...
> sent 2006-05-09, CET 00:20

Næstsidste censur (samt responce ?):
5543 news:hCL7g.88$yH.56@news.get2net.dk

[ ... ]
> F16-pilot i forsinket nødlanding
[ ... ]
> 08. maj 16:21 (CET, red.)

Øh ... der var også et andet lille uheld:

=== citat start ===

Brandbil kurede over 100 meter

Ulykke En tankvogn fra Sorø Brandvæsen nåede mandag eftermiddag kort før
klokken 16 aldrig ud til den mindre skovbrand ved Stenlille, den var på vej
til. Ved en chikane på Holbækvej ramte den en kantsten, væltede med et brag
om på siden og kurede cirka 100 meter, skriver Sjællandske. Tankvognen kørte
stærkt - og da den først kom i slinger, var der intet at stille op.
Chaufføren slap uskadt fra rutssjeturen, mens den anden brandmand i
'cockpittet' blev kastet rundt i kabinen. Han klagede over smerter i hoften,
men er tilsyneladende sluppet med et chok og nogle mindre knubs. Brandbilen
blev en del beskadiget ved mødet med asfalten - og selve tanken sprang læk,
så kaskader af vand løb ned ad vejen.

Ritzau

=== citat slut ====

Hmm ... Denne kan vi måle mere præcis. Delay ca ...
24 + 4 = 28 timer

More news:

=== citat start ===

TV2 TTV s154 ons 10 Maj (2006, CET) 18.32.20

Storalarm efter skovbrand i Thy

En større skovbrand raserede her til
eftermiddag Hvidbjerg klitplantage i
Thy. Branden blev opdaget kort før kl.
16 og ...

"Det brænder to steder, og ...

opd. 10. maj 18:14 (CET, red.)

=== citat slut ====

Fire still on at CET 1900.

Hmm ...

2006-05-08, kort før klokken 16 (CET)
2006-05-10, kort før klokken 16 (CET)

(markpointer F16, F = 6)

Step-counter = 2

memory on:
4836 news:AY0cf.73646$Fe7.250910@news000.worldonline.dk

> Copyright 28
[ ... ]
[ ... ]
> Skillelinien er altså udfor Jupiter (position 2) ...

Hmm ... BIG fire (code: James 3,5b - the matchbox-effect) ?

Øh ... (are You a fool or what) ... som sagt:
Du SKAL holde nallerne for dig selv, og du SKAL aflevere *tyvekosterne*
(file 5101-5173) tilbage !

Jeg så for resten en vogn med nogle *nygifte* i eftermiddags. Var det ikke
noget for dig ?
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk

Unidentified voice came (perhaps from 2304, ET):
(2006-05-10, CET 16:44)
- "Skulle jeg hilse og sige."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5563

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-06 18:12

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Tjetjenien ?
>
> (Muslimske galninge uden forstand findes der jo desværre masser af)

Tja ... havde det været under kold-krigen, da ville det helt sikkert have
medført global atomkrig, apropos afguden bæ-på-dåse.

Tilbeder du (fortsat) denne afgud, Ali Khamenei ?

Unidentified voice came:
(2006-05-10, CET 17:30:03-5, delay 0)
- "Ja."

Hmm ... i så fald:

"Hacker-impart" from ...
5563 news:L8p8g.102$YX5.3@news.get2net.dk

> Hmm ... BIG fire (code: James 3,5b - the matchbox-effect) ?

Jeg har faktisk aldrig prøvet at spise bæ, men jeg tror ikke, at det smager
særlig godt.

Det siger jo sig selv, at en global atomkrig vil medføre, at afgrøder m.m.
uddør pga. lysmangel. Og når så det sidste menneske er spist af kannibaler,
da er der jo kun bæ tilbage at spise.

Sikke en ækel og ulækker afgud at tilbede ...

Så hellere dø med æren i behold, fremfor at være en bæ-orm.

Old memory:
4422 news:1FZXe.68412$Fe7.230741@news000.worldonline.dk

> Lyt til et godt råd fra en "brandmand":
>
> Det hænder ind-i-mellem, at man - for at forhindre ildebrand i at sprede
> sig - antænder kontrollerede ildebrande (og dermed skaber et brandbælte).

Det var *fristende* her at skrive "USS-N: Er vi enige (brandbælte
nødvendigt) ?"...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-05-10, CET 18:54:15, delay 0)
- "Det må du gerne ..."

18:54
- "Med hilsen fra mig!"

Memory on:
3288 news:jwMnd.67409$Vf.3337665@news000.worldonline.dk

Øh ... jeg (og andre) HAR allerede givet Jer tilladelse til at bruge
våbenmagt, fordi vi har indset, at I ikke vil os det ondt ...

Men det er nok de andre, du nu forsøger at overbevise, ikke sandt ?

19:05
- "Så sandt."

Jeg tror ikke, at der er ret mange mennesker, der anser det som værende en
katastrofe, dersom bl.a. det ulovlige regime i Iran forsvandt. De har jo
begået *forbrydelse* mod Menneskeheden...

19:06
- "Amen."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5564

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-05-06 20:58

"Jesus-loves-you" skrev
5564 news:l9p8g.103$hY5.26@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> katastrofe, dersom bl.a. det ulovlige regime i Iran forsvandt. De har jo
> begået *forbrydelse* mod Menneskeheden...

News:

=== citat start ===

DR1 s148 ons 10 maj (2006, CET) 20:24:38

19:22

NATO advarer om øget missilrisiko

.... missilforsvarssystem (muligt) ...
.... Iran ...

=== citat slut ====

Memory on:
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

> TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36
>
> Eksplosion menes ar være meteorit
>
> En mægtig eksplosion hørtes over den
> indonesiske hovedstad Jakarta søndag,

Øh ... nogle asteroide-nedslag i Iran kan de vel ikke bebrejde os for, vel ?

Unidentified voice came:
(2006-05-10, CET 21:29)
- "Næh."

21:30
- "Login program."

21:30
- "To exekverüng."

For min skyld hellere end gerne ...

Men, men, men ... så vil jeg gerne lige benytte lejligheden og her rette en
henvendelse til det iranske folk:

Idet et asteroide-nedslag kan have ligeså stor ødelæggende kraft som en
a-bombe, bør I nok IKKE opholde Jer i nærheden af de steder, hvor regimet
har atom-eksperimenter.

Disse steder omfatter i hver fald følgende:

5197 news:1o1Qf.8463$Cl2.136938@news000.worldonline.dk

> Arak
> Natanz
> Isfahan
> Bushehr

Men der foregår vist også noget skummel i selve hovedstaden Teheran ...

Keyword-program perhaps:

" ... Run for your lives! ... "
(Genesis 19,17)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5565