Arrogante strissere på Slagelse 112
Fra : Erling Hansen

Dato : 09-05-06 18:00

Nå, så lavede de den igen, knoldene på Slagelse politistation. Det er
snart talløse gange de i deres uhørte arrogance har afvist 'kunder' på
forkert grundlag - og som sædvanligt indenfor etaten sker der ikke en
skid med dem.
Erling

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-05-06 18:04

Erling Hansen <email@domain.com> wrote:

> [...]
> snart talløse gange de i deres uhørte arrogance har afvist 'kunder' på
> forkert grundlag - og som sædvanligt indenfor etaten sker der ikke en

Længe leve voldsmonopolet!

(not)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Erling Hansen

Dato : 09-05-06 18:12

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Længe leve voldsmonopolet!
>

> (not)

Nu har de lige sagt i Nyhederne, at Politiet i Slagelse siger undskyld.
Ja, goddag min bare. Det er sgu da kun fordi ministeren har set, hvad
der er sket. På 98% (bare et provokatorisk gæt) af Slagelse-strissernes
dumheder og afvisninger, har de ikke engang kunnet overkomme at sige
undskkyld.
Erling

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-05-06 21:11

> [...]

> der er sket. På 98% (bare et provokatorisk gæt) af Slagelse-strissernes
> dumheder og afvisninger, har de ikke engang kunnet overkomme at sige

Og når det først er konstateret at det sker et sted, hvor mange andre
steder sker det så ikke også???

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 09-05-06 18:34

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> snart talløse gange de i deres uhørte arrogance har afvist 'kunder' på
> forkert grundlag - og som sædvanligt indenfor etaten sker der ikke en

Det er ikke kun i Slagelse, også i Hillerød.

Jeg var engang ved at blive overfaldet,
da jeg ringede 112 fik jeg et beskidt svar og blev bedt om at ringe til
lokalstationen næste morgen.

/Mikael

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-06 17:18

> [...]
> snart talløse gange de i deres uhørte arrogance har afvist 'kunder' på
> forkert grundlag - og som sædvanligt indenfor etaten sker der ikke en

Mon ikke snarere man burde skyde på politikerne?
Det er jo dem, der har bestemt, at der ikke skal være flere vogne, end der
er.
Og der er jo helt klart for få.
Både vogne og polititjenestemænd.
At blive "afvist", er da almindelig dagligdag for danskere.
Det er først når en politiker bliver offer, skrigeriet begynder.

Så faktisk må m,an da håbe, at flere bliver udsat for ubehageligheder.
Af enhver slags, så de på egen krop kan opleve, hvad det er for noget lort,
de laver.

MVH
Egon

Fra : Erling Hansen

Dato : 10-05-06 21:18

Egon Stich <egon-stich@mail.dk> wrote:

> [...]
> Af enhver slags, så de på egen krop kan opleve, hvad det er for noget lort,

Ja, der ku' da nemt bruges nogle flere, især hvis de kunne uddannes til
at være mindre arrogante og nedladende over for kunderne.
Slagelse-knoldene kostede en mand livet og hans samleverske røg i
fængsel for mord, fordi der gik flere timer før politiet troede på
kvindens anmeldelse på 112. Hun havde stukket manden i selvforsvar, og
han levede indtil strisserne endelig efter ca. 3 timer (så vidt jeg
husker) fik sendt en ambulance. Manden var blevet reddet, hvis han var
kommet på hospitalet straks, og kvinden var højst blevet dømt for
overfaldet. Nu var strisserne skyld i at manden døde og hun blev dømt
for mord. Det var selvfølgelig den nemmeste måde at undgå at politiet
blev kendt skyldig i mandens død.
Mvh
Erling