torskefiskeri i Øresund
Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 16-06-01 10:29

Kære NG,

min lillebror har en sejlbåd i Svanemøllehavnen og indimellem stikker vi
ud et par timer for at fiske, dog indtil videre uden de helt store
fangster. Hvor skal man lægge sig, hvis det ikke skal være alt for langt
fra havnen? Hvordan omkring Flakfortet og Middelgrundsfortet, f.eks.?

Mvh

Tom

Fra : Laban

Dato : 16-06-01 11:44

Hej lig nor for MIDgrun der er et hul på ca 16-26 meter kan give fisk

Fra : Jan Jensen

Dato : 18-06-01 21:46

Hej,
I kan prøve Tårbæk Rev, som ligger i overkommelig afstand fra Svanemøllen.
Dér har jeg haft heldet med mig et par gange. (torsk i størrelsen 1,0 - 2,2
kg).
Mvh Jan

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 19-06-01 19:57

Tak for svaret. Hvor ligger revet helt præcist? Iøvrigt havde vi en
fantastisk dag oppe lige nord for Ven forleden: 6 torsk, tre af dem over
2 kg., en makrel (tror jeg) og en bette horn (godt til fremtidige
bobbelflod-eventyr).

Mvh

Tom

Fra : Jan Jensen

Dato : 19-06-01 22:12

Hej, - ret udfor Tårbæk havn og nordpå ! - mvh Jan

[...]
:
: Mvh
:
: Tom
[...]