Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu et billede i dk.binaer
Fra : Kim Østrup

Dato : 16-06-01 10:27

Hej alle

Inspireret af de foregående i motivvalg og eksponeringssted har jeg
også placeret et billede i dk.binaer. Alle kommentarer - positive såvel
som kritiske er meget velkomne.

Billedet heddere On the tip of...

Mvh

Kim

Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-01 10:37

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Inspireret af de foregående i motivvalg og eksponeringssted har jeg
> også placeret et billede i dk.binaer. Alle kommentarer - positive såvel

Hej Kim - har du glemt at sende dit billede til dk.binaer ? mvh. Poul.

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 16-06-01 11:00

> [...]
>
> Inspireret af de foregående i motivvalg og eksponeringssted har jeg
> også placeret et billede i dk.binaer. Alle kommentarer - positive såvel

Hej Kim
Jeg kan heller ikke finde det , men har du ikke haft det på foto.no , jeg
synes jeg kan huske titlen.
mvh
Lasse

Fra : Kim Østrup

Dato : 16-06-01 11:24

Lasse Tørnkvist <lasse@nitro.dk> skrev i en
> Hej Kim
> Jeg kan heller ikke finde det , men har du ikke haft det på foto.no ,
jeg
> synes jeg kan huske titlen.

Hej

Når jeg kigger ind i dk.binær siger tidspunktet 10.31 - fra da af skulle
det da ligge der - men der kan vistnok gå lidt tid alt efter ens
udbyder. Det kan være man skal vente med at oplyse om at man har lagt et
billede over til der er gået flere timer. Selv ventede jeg omkring 1
time.

Og jo - den ligger også på foto.no - men nu skal vi jø nødig nedlægge
denne gruppe

Mvh

Kim

Fra : Kristian Amby

Dato : 16-06-01 11:59

On Sat, 16 Jun 2001 12:00:27 +0200, "Lasse Tørnkvist" <lasse@nitro.dk>
wrote:

Jeg kan slet ikke se dk.binear. Er der nogn, der kan give en
forklaring på det?

Mvh
Kristian Amby

Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-01 12:02

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> wrote:
>
> Jeg kan slet ikke se dk.binear. Er der nogn, der kan give en

Du kan evt. finde den via: test.news.tele.dk. mvh. Poul

Fra : me

Dato : 16-06-01 12:55

> Du kan evt. finde den via: test.news.tele.dk. mvh. Poul

Nope, det kan han nu kun hvis han bruger TDC som udbyder.

mvh
ha

Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-01 13:26

"me" <notme@dot.com> skrev i en meddelelse

> Nope, det kan han nu kun hvis han bruger TDC som udbyder.
>
> mvh
> ha

NB ! - derfor skrev jeg EVT. mvh. Poul.

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 16-06-01 14:37

Kan det være pga stavefejlen? Du skriver selv "binear", men det hedder jo
"binaer".

Jeg ved det ikke, men det var da en mulighed hvis du bare har søgt på det...

Tim Lerche Sørensen

Kristian Amby <amby@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6temits7aqdimdhhds8ummr7li57p5l2kj@4ax.com...

Fra : Aagaard

Dato : 16-06-01 14:39

> [...]
> wrote:
>
> Jeg kan slet ikke se dk.binear. Er der nogn, der kan give en

Alle binære grupper blevet valgt fra på sunsite.auc.dk fordi der var for
stor trafik, men du kan normalt finde de binære grupper hos din egen
udbyder.

Mvh.
Aagaard