Intervare tager hånd (Socialdemokrati i en~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-06 07:21

Stakkels lille invalidepensionist BW er kommet på den kommunale
indkøbsordning, uden at det betyder færre hjemmehjælpertimer om ugen.
De håber at lukke munden på min kritik ved at forkæle mig - og
forkælelse er det at få katalog med titusind supermarkedsvarer til
discountpriser og Føtex-kvalitet og blot emaile bestillingsnumre og så
kommer ugentlig en smilende chafør med varer og afregner pantflasker
kontant.

Det er om at nyttiggøre systemet, før de fatter hvor rig jeg en
bolighaj jeg er, hvilket jeg aldrig har løjet om. Men i København er
der titusinder af værre rige - men kulturradikale - nasserøve end mig,
så jeg er fredet. Dog har socialkontoret dette forår inddraget mit
tandlægekort, efter jeg tog boligforbedringslån i banken og derved
overskred trangs-grænsen. De er ved at vågne

Men de vil aldrig tage Intervare udbringningen for i dette
fupprivatiserede Socialdemokrati-firma er det MANGE arbejdsfri
millioner i til Kramer-ansatte pampere, og de gør alt for at holde på
rige, ødsle kunder som mig.

Derfor bestilte jeg meget sjusket og gad ikke korrekturlæse på mine
halvtreds varenumre, og heldigvis var eet nr forkert - og jeg fik en
pose bolsjer, jeg ikke havde bestilt.
Jeg mailede om "defekt" ved varen og de ringede op og sagde at den
ville da selvfølgelig ikke blive debitteret. Eller krævet returneret,
hvad jeg tilbød.

Igår skulle jeg for anden gang maile bestillingsnumre og pga
Netto-sheiken, hr Saids grinagtige visitation af mine Fakta-varer, kom
jeg sent hjem og mailede først ½ time før deadline. Netop som jeg sku
til at taste "send" , ringede en indsmigrende, sexet dame fra
Intervare og spurgte, om jeg huskede deadline (for jeg kunne jo også
bestille telefonisk) og hun var klart lettet, da jeg fortalte at jeg
ikke var droppet ud af det for dem indbringende system (og for mig og
min knægigt bekvemme system - som dog bør rigtig privatiseres, dvs
lægges under Dansk Supermarked eller Coop, hvem der kan gøre det
billigst ved fair play licitationsrunde)

www.intervare.dk - du behøver intet gøre selv - indkøbsoplevelsen
lokker man de svage ud af - pampere regerer Danmark.- da jordlove led
nederlag i min gymnasietid via plakater om statens sorte hånd om dit
hus, tænkte jeg at det var skingert at kalde velfærdsstaten for
babyficering og barnepigestat. Det er det ikke. Når socialsystemet
passiviserer invalidepensionister så gør man dem RIGTIGT invalide.