Telekunder betaler TDC-salg
Fra : Tveskaeg

Dato : 09-05-06 01:00

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3720154/

Så har fondene, foruden at øge TDC's gæld med over 40 milliarder nu
også trukket 1.1 milliard ud af selskabet som vederlag til sig selv
for at fremsætte et købstilbud.

Forøgelsen af gælden i selskabet udløser også klækkelige skattefradrag
så det bliver den danske befolkning (og TDC kunder) der skal betale
kapitalfondenes fest.

Fra : Jesper

Dato : 09-05-06 05:33

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> [...]
>
> Forøgelsen af gælden i selskabet udløser også klækkelige skattefradrag
> så det bliver den danske befolkning (og TDC kunder) der skal betale

Dét kan vi jo være ligeglade med, jeg har Tele2 som net og
telefonudbyder i dag.
Skid hul i TDC!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-05-06 11:07

On Tue, 9 May 2006 06:32:39 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Dét kan vi jo være ligeglade med, jeg har Tele2 som net og
>telefonudbyder i dag.
>Skid hul i TDC!

Du kan da ikke være ligeglad med at de forøger selskabets gæld
kraftigt for derefter at tørre det af på skatteyderne.

Du indbetaler vel også skat?

Fra : Jesper

Dato : 09-05-06 16:18

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Du kan da ikke være ligeglad med at de forøger selskabets gæld
> kraftigt for derefter at tørre det af på skatteyderne.
>
> Du indbetaler vel også skat?

Det er et privat selskab, hvis ikke de kan betale går de konkurs. Staten
må slet ikke træde til og hjælpe jvf. Lex Combus.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Tveskaeg

Dato : 10-05-06 10:22

On Tue, 9 May 2006 17:17:47 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det er et privat selskab, hvis ikke de kan betale går de konkurs. Staten
>må slet ikke træde til og hjælpe jvf. Lex Combus.

Inden de så eventuelt går konkurs når de at lænse statskassen for
milliarder i fradrag.

Fra : Jesper

Dato : 10-05-06 14:58

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Inden de så eventuelt går konkurs når de at lænse statskassen for
> milliarder i fradrag.

I fradrag for hvad dog? Og hvis EU kommissionen finder, at fradragene er
skjult statsstøtte, så kan Danmark blive dømt endnu engang i sådan en
sag ved EF domstolen, jvf. Combus.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-06 17:46

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Inden de så eventuelt går konkurs når de at lænse statskassen for
> milliarder i fradrag.

Glem at forklare Jesper det - han fatter det baaare ikke ..

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym mindre
vægt.

Fra : Egon Stich

Dato : 09-05-06 11:17

> [...]
>
> Forøgelsen af gælden i selskabet udløser også klækkelige skattefradrag
> så det bliver den danske befolkning (og TDC kunder) der skal betale

Gad vide, hvad alle de småt begavede liberalister, der klappede i hænderne
over "det største salg" osv. nu siger?
Det er da vist snart på tide, med en kulturrevolution?

Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-06 17:44

Der er jo ligesom ikke andre til det. - ¨nåe jae .. og investorerne hvis
folk flygter fra selskabet.