Jøde chikaneret af muslim-butiksbestyrer i~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-06 20:14

Jøde chikaneret af muslim-butiksbestyrer i Nørrebro-Supermarked

Efter at have handlet stort ind i Fakta, lagde jeg vejen om Netto på
Hillerødgade, der har stort halvtag ved indgangen og derfor på denne
årstid har mange potteplanter til salg (8.5 kl 15). Jeg fandt nogle
slyngplanter til haven og gik direkte ind gennem kassen og bag i den
korte kø og betalte for planter og et par spotvarer fra
spirituosa-skabet ved kassen og mens jeg lagde disse varer oveni
Fakta-varerne kom butikkens chef , hr Said hen til mig og sagde, "Du
jøde, du må ikke være sådan klædt i min butik"

Det var årets varmeste sommerdag og jeg havde cyklet langt og min
skjorte stod åben, så man kunne se min navle, som han pegede på. Jeg
knappede hurtigt de åbne knapper og han bad mig så lægge alle varer ud
på pakkestålbordet, hvor talrige kunder nu stimlede til for at se en
butikstyv blive pågrebet.

Jeg spurgte ham, om han var detektiv for Fakta, for de få varer jeg
ikke netop havde købte og betalt i "hans butik" var fra Fakta, og jeg
fiskede min lange bon på disse frem, mens han inspicerede disse varer,
og intet tyvsk fandt.

Jeg spurgte om min 19 årige datter må handle i Netto-butik i bikini og
han svarede "nej".

Jeg spurgte de øvrige kasseekspedienter, om det var ny regel om
dress-code her, og de erklærede at være uvidende om sådant.

Jeg mindes for et halvt år siden at have læst om Södertävle i det
meget muslimske Syd-Sverige, at en pige ikke var passende tildækket
efter indvandrernes mening, og de generede hende voldeligt, og
politiet søgte at beskytte hende, men blev beskudt af svært-bevæbnede
militser, og det lokale politi besvarede ilden - og deres chef fik en
irettesættelse fra højere sted, om at politiet ikke havde opført sig
korrekt overfor nysvenskerne.

Her bør Netto-bestyrer , hr Said, som ikke ville oplyse sit fulde
navn, få en irettesættelse fra sine chefer, for dels at opfinde en
udansk dress-code og blande sig i kunders privatliv (jeg havde
tækkelige bukser , sko og langærmet skjorte på og var lugtløs og ren,
da jeg kom fra et møde om låneansøgning i en bank.

Subsidiært bør påtales, at hvis man har mistanke om butikstyveri lader
man undersøgelser ske i et diskret baglokale. Endvidere bør påtales
antisemitisme, omend der næppe er vidner, der kan bekræfte hans ord -
men jeg er så jødisk som Georg Brandes og føler bestyrerens racisme
vidner om manglende situationsfornemmelse og indlevelse i danske
forhold.

FORKORT (fx slutningen) OG OVERSKRIFT-TILFØJ FRIT

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Kasper Larsen

Dato : 08-05-06 20:56

> [...]
> kassen og mens jeg lagde disse varer oveni Fakta-varerne kom butikkens
> chef , hr Said hen til mig og sagde, "Du jøde, du må ikke være sådan klædt

Sagde han ordret "Du jøde, ..."?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-06 22:06

"Kasper Larsen" <kasper@larsen.invalid> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Sagde han ordret "Du jøde, ..."?

Selvom man er uskyldig,bliver man forfjamsket i en sådan situation,
hvor en kæmpe muskuløs mand pludselig står med opdigtet anklage for
butikstyveri - som er skingert absurd, når to kasse-ekspedienter har
set mig gå med potteplanter lige ind til bagest i den korte kø.

Jeg er ikke sikker på ordretheden af citatet - ordet jøde er sikkert
og at min løsthængende skjorte generede ham er sikkert - han pegede på
min navle.

Da min datter, der er ledende Fakta-medarbejder("nøglemand") og
gymnasiast i Jylland går med bar navle, så tænkte jeg på at dyrke det
uhyrlige dress-code aspekt.

Gid jeg havde tænkt hurtigt og smidt skjorten og foreslået ham at
tilkalde politiet for blufærdighedskrænkelse. Helligkrigeren kender
ikke DK godt nok til at vide, at folk handler meget i bar overkrop om
sommeren. Måske dog ikke her på det muhamedansk-dominerede Nørrebro,
hvor gammeldanskeres selvtillid er præget af lav indtægt, alkoholisme
og småborgerlighed

Selvfølgelig er jeg berygtet i kvarteret som "racist" - hærværk mod
mit propagandaplankeværk trækker strømme af besøgende til min gade -
fortiden er 4 stk firemeter lange bambuskæppe forlænget med
dannebrogsflag ragende ind over vejens kørebane fra børnehulen i
toppen af mit blommetræ - og en fjer blir til fem høns - og der er
næsten kun muslimske medarbejdere i denne butik, og nogen har tilkaldt
butiksbestyrereni håb om, at noget kunne gøres mod mig, og han var
virkelig vred - og tilfreds med, at hans kedelige job endelig fik lidt
islamistisk indhold, for det er jo kun de de brænder for, inderst
inde.

Mon netto@netto.dk er rette adresse at klage til, og mon man bør
fokusere på selvopfunden sharia-påklædningstvang som vigtigste
fyrinsgrund for butiksbestyrer Said?
At han forlanger udpakning af varer ude i offentligheden og ikke
diskret i baglokale er også en fadæse, der viser at hans ekstase
overskyggede hans mangelfulde situationsfornemmelse totalt.

At jeg faktisk var nobelt påklædt den dag - bortset fra åben skjorte -
har han ikke rigtig bemærket, fordi jeg ellers er kendt i kvarteret
som barfodet, usoigneret , shorts-året-rundt værre-end-bums, så han
væmmedes ved mig pga fordomme.
At han ikke giver en undskyldning når han ser at der ikke var een
eneste Nettovare i min kæmpe taske, er også pinligt..

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-06 07:00

"Kasper Larsen" <kasper@larsen.invalid> wrote in message
> Sagde han ordret "Du jøde, ..."?

Vigtigste pointe vedr episoden, er den som jeg igåraftes fikoplyst af
min webmaster, Stockholmeren Arne Bolen, som bor ulovligt til leje i
min kælder.
Han fortalte mig de detaljer om Sødertalje episoden (og som jeg
referer og som kan tjækkes på nettet) som er typisk for de
borgerkrigstilstande som SydSverige har, hvor man ikke tør færdes i
kvarterer domineret af muslimske nysvenskere og slet, slet ikke
naturlig halvafklædt
Muslimvold er dagens orden og rapporteres aldrig af medierne, hverken
i VelfærdsSverige som engang kunne kaldes et skandinavisk broderfolk,
eller her.

Genlæs min trådstart, og se at få prioriteterne på plads. At jeg
belært af EB overlæsser min overskrift med blikfang, er ikke
hovedpointen.

Danskere der på Nørrebrogade ser mig profilere min usexede vom når jeg
under hedebølge cykler med opknappet skjorte, ler med foragt. Dem om
det. Men at føre sig frem som om der var basis for butikstyverianklage
er kendetegnende for at taquia kan afsløres, endnu.

Alle kender vi muslimer der er helt OK. Men flertallet holder lav
profil indtil de er mange nok og imamerne som i Sverige bliver en
stærkere magtfaktor end politiet

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-05-06 12:35

Bo Warming skrev:
> [...]
> Muslimvold er dagens orden og rapporteres aldrig af medierne, hverken i
> VelfærdsSverige som engang kunne kaldes et skandinavisk broderfolk,

Sverige uanset, er dèt, der gør sagen interessant, for så vidt ikke at
civiliserede mennesker i Netto bare ikke gider at glo på din fede vom,
men derimod udelukkende om butiksindehaveren direkte har chikaneret dig
verbalt.

Du taler så om "naturlig halvafklædthed", men ligesom man altså som
almindeligt høflig dansk turist i Sydeuropa ikke bare kan vade ind hvor
som helst iført badetøj og forvente seriøs betjening, så kan du heller
ikke bare vade ind med løsthængende vom i hvilken som helst dansk
forretning. (Og dèt altså indvandrere og _deres_ specifikke kultur
totalt uanset!)

Denne konflikt udspringer jo egentlig - ligesom alle de utalligt mange
andre personlige problemer, du beskriver herinde - helt grundliggende
fra at du selv stædigt nægter at acceptere, endsige overhovedet
underordne dig det omgivende samfunds normer.

Dit dybt forskruede syn på f.eks. seksuelt misbrug af børn (som kommer
til udtryk i dine ubegribeligt mange skriverier om Tønder-sagen), hvor
hvor du til folks store rædsel (idet det jo af uransagelige årsager
faktisk er lykkedes dig selv engang at have fået børn) udtrykker en helt
grotesk, ensidig sympati med afsindige og afstumpede pædofilpsykopatiske
børnemishandlere som "kærlige forældre" og i dit eget hoved fordrejer
deres adfærd til "fuldt acceptabel" er blot eet af mange eksempler på at
du er totalt og aldeles ude af kontakt med gældende sociale normer i dèt
samfund, du lever i.

Det værste er dog nok din manglende evne til at erkende selve dette
blotte problem: Havde du så bare været en provokatør, der på grund af
diverse infantil-narcissistiske behov for opmærksomhed (sandsynligvis
grundet en dårlig opdragelse hvor du som efternøler er blevet sygeligt
overforkælet af især din mor?) havde skrevet sådanne absurditeter for
_bevidst_ at provokere, kunne jeg MÅSKE forstå dig.

Men dit reaktionsmønster forekommer dog først bogstaveligt talt
sindssygt i al sin blotte rigiditet, når du enten stiller dig totalt
uforstående over for dèn modvilje, dine afstumpede skriverier altså
fremprovokerer, eller endnu værre, at du ekstremt hurtigt svinger om og
bliver direkte aggressiv når folk modsiger dig direkte.

Så flyver det jo pludselig absurd nok med dine sårede
"mand-ej-bold"-floskler og - dine erklærede
Holocaustrevisionist-synspunkter taget i betragtning - helt groteske,
paradoksale "værre-end-nazi"-beskyldninger...

Spørgsmålet angående din fremtid er så, om du på nogen måde ville kunne
have glæde af nogen form for professionel hjælp fra en psykiater. Dèt
tvivler jeg desværre på, da du åbenbart har fået lov til at gå
ubehandlet det meste af dit liv: Ikke engang dit tab af arbejde eller
det at din kone tilsyneladende er flygtet i panik med børnene under
armen har åbenbart fået dine alarmklokker til at ringe i tide. Din
familie (dine søskende) har tilsyneladende heller ikke magtet at hjælpe
dig til at erkende din egen situation og søge hjælp.

Desuden vil det på nuværende tidspunkt være stærkt tvivlsomt om eventuel
medicinsk behandling overhovedet vil kunne hjælpe dig, da du efterhånden
har været så fanatisk nedgravet i dine egne vrangforestillinger i mange,
mange år, at det nu for alvor synes at have udviklet sig til dèn
deciderede paranoia, du er begyndt at give udtryk for.
På det seneste er du i hvert fald gået over til at gi' den helt
uklædeligt meget som "Glistrupismens Førstemartyr" i dine paranoide
vrangforestillinger om "politisk forfølgelse", der altså i virkeligheden
bare skyldes din totalt manglende evne til helt fundamental tilpasning
til et nødtørftigt mindstemål af sociale normer: Du VIL f.eks. ikke
forstå at et realkreditselskab ikke vil investere i dit hus, der
fuldstændigt seriøst sagt ser kondemneret ud. Men istedet for at erkende
problemet, nemlig at dit hus altså sammenlignet med de andre huse af
nøjagtigt samme type på vejen bogstaveligt talt ligner lort (og ud fra
dine beskrivelser af diverse analretentive afførings-"eksperimenter"
angiveligvis ligeledes lugter derefter), så opfinder du bekvemme
bortforklaringer om at det skulle være "en større politisk
sammensværgelse", der skulle stå bag...

Kan du efterhånden ikke selv se, hvor svagt og ynkeligt, det virker på
andre med disse jamrende jeremiader? Er det ikke, om noget, udtryk for
en tabermentalitet, når man vil beskylde alle andre for ens mere eller
mindre selvpåførte problemer?

Er du mon i virkeligheden således ikke selv arketypen på netop dèn
"ulykkelsesfugl", du har det med at afskrive andre som?

> Genlæs min trådstart, og se at få prioriteterne på plads. At jeg belært
> af EB overlæsser min overskrift med blikfang, er ikke hovedpointen.

Vrøvl: Det eneste der overhovedet ER interessant her - og som du netop
også helt bevidst gør meget ud af at skabe opmærksomhed omkring denne
ellers ikke særligt bemærkelsesværdige historie - er vitterligt, om
butikschefen (eller medarbejdere) måtte have chikaneret dig.
Især med nedladende at tiltale dig "jøde" da samme butiksklæde så vidt
jeg ellers husker lige har fyret en medarbejder for at bruge ordet
"hættemåge" om en muslimsk medarbejder.

I øvrigt tror jeg personligt slet ikke på at vedkommende har sagt "du,
jøde". Det giver simpelt hen ikke mening for meget andet end dine egne
vrangforestillinger, der nu åbenbart også har fået følgeskab af
deciderede auditive hallucinationer...

Hvis han har været elskværdig, har han sagt, "du, søde" og hvis han
virkelig har været chikanerende har han sikkert irritabelt sagt "du,
fede"...

I sidstnævnte tilfælde bør man klart klage til hans overordnede i kæden.

Men så skal man fandme også være sikker i sin sag, da det i de fleste
tilfælde ville kunne betyde en fyreseddel til personen, man klager over.

Dog tvivler jeg altså bare på at Netto vil tage din klage seriøst, hvis
den er formuleret så åbenlyst forvirret som du har for vane at skrive.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-06 13:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44607e64$0$46990
> [...]
> at civiliserede mennesker i Netto bare ikke gider at glo på din fede
> vom, men derimod udelukkende om butiksindehaveren direkte har

Folk kan se den anden vej. Jeg ser efter smukke og letpåklædte piger
(ligesom næsten alle andre mænd) og vender mig derfor væk fra grimme
mænd. Løser det ikke alle problemer?

> [...]
> heller ikke bare vade ind med løsthængende vom i hvilken som helst
> dansk forretning. (Og dèt altså indvandrere og _deres_ specifikke

Jeg plejer at handle i Little Somalia (Nørrebrogade-butikker) hvor
dansker-% endnu er over 50%, men denne Hillerødgadebutik er især
Lundtoftegadebutik, og forlængst en del af Mellemøst-territoriet,
StorTyrkiet fx..
At sharia gælder som i Sverige, fandt jeg overraskende, men intet kan
chikanere mig, når ikke vold og langvarigt tidstyveri. At
pakistaner-pseudointegration viste sit sande ansigt, var da en festlig
afsløring, som jeg nødig ville have været foruden. Den bekræfter hvor
dygtiige taquiabedragere ansatte muslimer er. En strømpil. Nyttig
oplysning. Tankevækkende advarsel.

Mht min "løsthængende" vom, som du kalder den, så er det en stram
topmave som jeg suger ind, hvis jeg skal gøre indtryk på en pige -
ligesom du nok gør, omend du ikke er nået overvægtens og modenhedens
skønne år endnu.

Jeg har aldrig hørt nogen dansker så halalhippiet som dig, mht at
indvandrernes kultur skal tages hensyn til vedr tekstil-smag, og at
ellers har jeg ikke fortjent "seriøs betjening". Hvis du røvslikker
Islam så extremt, hvorfor så ikke integrere sharia i dansk straffelov
og give butiksbestyreren ret til at stene piger med bare navler?

> [...]
> grundliggende fra at du selv stædigt nægter at acceptere, endsige
> overhovedet underordne dig det omgivende samfunds normer.

Jeg volder ikke, jeg stjæler ikke, jeg misinformerer ikke. Hvilke
andre normer er det du vil indføre nultolerance overfor?

> [...]
> acceptabel" er blot eet af mange eksempler på at du er totalt og
> aldeles ude af kontakt med gældende sociale normer i dèt samfund, du

"Ude af kontakt" var de der modsatte sig heksebrændinger, ikke?
Holberg var pioner i den retning - ham fordømmer du som forskruet?
Flertalsdiktaturets smag er din lov, ikke?

> [...]
> er blevet sygeligt overforkælet af især din mor?) havde skrevet
> sådanne absurditeter for _bevidst_ at provokere, kunne jeg MÅSKE

Opmærksomhed er ikke mål men redskab. En del af politisk kamp PÅ
DEMOKRATIETS BETINGELSER, med respekt for enhver skreven regel - hvad
nettosheik Said ikke havde.

> [...]
> fremprovokerer, eller endnu værre, at du ekstremt hurtigt svinger om
> og bliver direkte aggressiv når folk modsiger dig direkte.

Med alle de fremmedord du kan, tror jeg snart du charmerer en pige og
også får børn.

Din
> familie (dine søskende) har tilsyneladende heller ikke magtet at
> hjælpe dig til at erkende din egen situation og søge hjælp.

HVIS jeg havde et problem - hvad det så end sku være? - tror du så at
en enhedsliste-storebror der altid har hadet mig for at få højere
karakterer end ham - vil kunne hjælpe mig.?
Da han var patruljefører i 2. Godthåb Trop var jeg beundrende nyttig
idiot for ham - men siden har min mors iscenesættelse af
søskendejalousi været i top. Fra hans side.

Du VIL f.eks. ikke
> forstå at et realkreditselskab ikke vil investere i dit hus, der
> fuldstændigt seriøst sagt ser kondemneret ud.

Jeg har fået lånetilbud på 60 % af markedsværdien nu fra en anden bank
med et andet kreditforening, og de skal blot have underskrevet
mæglervurdering - som sidste år var 6 mio kr.
Så når du der har besøgt stedet flere gange og husker tydeligt en
masse korrekte detaljer, har fastslået at en evt køber ville være nødt
til at rive huset ned, fordi det var løst i murstenene mm ( ! ! ! ),
så tror jeg mange vil grine af dig - og at du ikke turde det tilbudte
væddemål, var afslørende.
Den rette liebhaver vil nok give 8-10 mio kr .. At du ser forfald, er
dog næppe noget jeg vil anbefale psykofarmaka imod, selvom det ligner
hallucination. Piller gør ALTID SKADE. Du har nok snarere en art fobi
mod dig, fordi jeg har ramt et ømt punkt. Indlægget jeg her svarer på
bør vi kalde "en ommer". Prøv at skrive et hvor du glemmer at det er
mig du svarer. Det er jo især ng og ikke mig der er din målgruppe.

> [...]
> så opfinder du bekvemme bortforklaringer om at det skulle være "en
> større politisk sammensværgelse", der skulle stå bag...

Jeg kan kaldes en art ulykkesfugl, der både har irriteret Danske Bank
og Realkredit Danmark. Jeg har nævnt grunde, der kan tænkes, men har
ikke udtrykt nogen fast mening om politisk sammensværgelse.
Paranoia er et børnehaveskældsord, når nogen er uenig og ikke har
argumenter-

> [...]
> vidt jeg ellers husker lige har fyret en medarbejder for at bruge
> ordet "hættemåge" om en muslimsk medarbejder.

Hvilken kæde viste Muhamedrøvslikkeri ved at fyre
hættemågevitsmageren - det var bestemt ikke Netto?

> Dog tvivler jeg altså bare på at Netto vil tage din klage seriøst,
> hvis den er formuleret så åbenlyst forvirret som du har for vane at
> skrive.

Pakistaneren vil klart nægte at have brugt ordet "jøde" så det skal
ud. Og skønt jeg bruger det som blikfang i subjekt line er det klart
det mindst vigtige i staklens FORSØG på at chikanere en vantro. Han
var ophidset, grænsende til det hidsige. Jeg ramte et ømt punkt -
lissom jeg vist har været uheldig at gøre med dig.

Hvad mener du Dansk Supermarked ellers kan kværulant-stemple mig for
1, kritik af at en forudsigeligt uberettiget anholdelse af en
pensioneret gymnasielærer for butikstyveri sker gabestokagtigt ved
kassen, og ikke i bagbutik - og som sagt viste sig uberettiget, kun
motiveret af usaglig modvilje pga ydre der er privatsag?
Havde han konfereret med den flinke muslimske kasse-fyr som fandt
sprut fra skabe ved nabokasser til mig, og som jeg lige havde betalt
til, så havde han fået at vide at jeg var maset illegitimt med
potteplanter ind gennem kassekøen og havde stillet mig bag de tre i
køen, så jeg kunne umuligt have stjålet noget. Men alt skulle
gennemgås i min store rygsæk.
2. at han ikke ville oplyse sit fulde navn?
3. At han i vidners nærvær oplyser højlydt at også bikiniklædte piger
vil blive nægtet handel i hans butik, altså at han skaber udanske
sharia-regler, som om han var ejer og ikke ansat?

Iøvrigt har butikker ikke ret til at bortvise kunder (eller ansatte)
med slør - hvorfor skulle de have mere ret til at udvise anden
gøren-sin-krop-til-et-kunstværk? De kan afvise en ansat med hagekors,
men ikke en kunde med sådant symbol.
Hvis du går ind med hammer-og-segl rygmærke, hagekors, kun badebukser,
ilde lugt o.lign vil du blive betjent i samtilige andre supermarkeder
i landet, undtagen altså HillerødgadeNetto igår og måske i de næste
dage, indtil den uerfarne fremmedkulturelle får en belæring. Min klage
til Dansk Supermarkeds bestyrelse venter jeg lidt med.
Blottede kønsdele er vist eneste legitime grund til ikke at sælge
rugbrød til en sulten m/k, tror du ikke? Og selv en g-streng eller
pjaltede shorts med åben gylp, vil vistnok alle acceptere, hvis ikke
en stiverik titter frem. Hvad tror I?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-06 15:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44607e64$0$46990
> Denne konflikt udspringer jo egentlig - ligesom alle de utalligt
> mange andre personlige problemer

Hvem har ikke problemer - en sten i skoen - der gør dig hyperaktiv,
rastløs og som fik Columbus "vilje til magt" til at finde Amerika og
Edisons til at gøre glødelampen rentabel
Forklar hvor når problemer skal løses og hvornår man skal løbe linen
ud, være sig selv.
Hvis man volder, stjæler, lyver er det asocialt og hårde sanktioner
fra retsvæsenet bør så effektivt som da Japan i middelalderen havde
tortur sætte en stopper for at man blot overvejer at myrde osv.

Men giv mig een grund til at de "problemer" der gør livet sjovt for
mig, sku udsættes for psykofarmaka og blive "aus-radiert".
Man kan sove, når man dør, og spændetrøje incl kemisk kan jeg godt
udsætte til kistens.
Husk, at du har kun dig selv at takke, hvis du åbner indlæg der
irriterer dig.

Mit og Glistrups idol, Georg Brandes, skrev kronikker med overskrift
"Jeg er dansker, jeg er ikke jøde" og selvfølgelig er man kristen,
hvis man føler sig kristen - hvem sku afgøre andet?
I Japan er næsten alle bude shinto-troende og buddhister, mange er
medlem af en kristen kirke oven i hatten. Danske
nultolerance-folkekirkepræsters værste mareridt er "japanske
tilstande" - at de ikke ejer deres menighed. Men japanerne lever længe
og har ingen kriminalitet - er deres tolerance så slem. Og når man
ikke er på valg kan man da godt være jøde på lige datoer og kristen på
ulige datoer - det har jo intet med DNA at gøre.

Når jeg står overfor palæstinenserterrorister, der er på nippet til
intifada mod danskere, så er jeg jøde. Kan det modsiges?

QUOTES OM SELVTERAPI - selvhjælp er eneste hjælp der dur

Hvor var Buddha og Muhammed eller Shakespeare dog lykkelige, at der
ikke var nogle gode slægtninge og læger, som helbredte dem for deres
ekstaser og inspiration. Hvis Muhammed havde taget ormepulver for sine
nerver, kun arbejdet to timer i døgnet og drukket mælk, så ville der
ikke være blevet mere tilbage af dette enestående menneske end hans
hund.
Læger og gode slægtninge sørger i sidste instans for, at menneskeheden
bliver sløvet. Middelmådighed vil blive anset for genialitet, og
civilisationen vil gå til grunde. Tjekhov

site Jo tak, jeg har det nogenlunde. Dødsårsagerne holder hinanden
i skak. C.J. Hambro

site Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal
bringe sig i overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor
opførsel her i verden. Camus

site Much of your pain is self chosen. It is the bitter potion by
which the physician within you heals your sick self.
Kahlil Gibran

site The strongest symptom of wisdom in man is his being sensible
of his own follies. Rochefoucauld (1613-1680)French
Classical Writer

site There is a pleasure sure, in being mad, which none but madmen
know, John Dryden

siteEn meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større
dyd, der består i at afbalancere dem. Camus

sitepotsif"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for
Nietzsche -målet er at det fortrængte og problematiske kanaliseres
over i noget konstruktivt" Safranski

siteps En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er
viljesakter og er portaler til opdagelse. James Joyce

siTEPSib Sanity is a madness put to good uses, waking life is a
dream controlled. George Santayana

siterapiadselv Først har man møje med at emancipere sig fra
sine lænker, og sluttelig må man endog emancipere sig fra denne
emancipation! Enhver af os må, om også på meget forskellig vis,
doktorere på sin lænke-syge (Ketten-Krankheit), også efter at han har
brudt lænkerne.Nietzsche

siterf Det er mig ikke nok at lynet ikke mere gør skade. Jeg vil ikke
aflede det: det skal lære at arbejde for mig. Zarathustra/Nietzsche
(bog4 kap 13,7.)

sitesdselv Først har man møje med at emancipere sig fra sine
[...]

siteSdselv Selvet siger til jeg'et "Føl smerte her" . Og da lider
det og tænker på, hvordan det ikke mere skal lide - og just derfor bør
det tænke.Selvet siger til jeg'et "Føl lyst her" . Da fryder det sig
og tænker på, hvordan det igen og igen skal fryde sig - og just derfor
bør det tænke. . Nietzsche

siTEsfso There is a wisdom in this beyond the rules of physic:

siTESib Noble deeds and hot baths are the best cures for
depression. Dodie Smith

siTEsib Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er
paranoid nok Woody Allen

siTEsib The foolishness is a shrine of protection against the
outside world Peter Bamm

siTEsibsom Look into the depth of your own soul and learn first to
know yourself, then you will understand why this illness was bound to
come upon you and perhaps you will thenceforth avoid falling ill.
Sigmund Freud

siTEsidLø To lie still and think little is the cheapest medicine
for diseases of the soul.Nietzsche

siTEsk "Jeg har den lykke efter hele årtusinders vildfarelser
og forvirringer at have genfundet den vej, der fører til et ja og et
nej. Jeg lærer et nej til alt, hvad der svækker - alt hvad der
udmatter. Nietzsche

siTEuePASSERsibmk Ofte indgår to idioter et fornuftægteskab.
Wieslaw Brudzinski

siTEufielsb A man should not strive to eliminate his complexes, but to
get into accord with them: they are legitimately what directs his
conduct in the world. Sigmund Freud

Fra : @

Dato : 09-05-06 17:45

On Tue, 09 May 2006 13:35:27 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Du taler så om "naturlig halvafklædthed",

ja selvfølgelig, når det bliver for varmt til meget tøj ta'r man
mindre tøj på,

jeg har da tit som så mange andre handlet i den lokale iført et par
shorts og et par sandaler, uden at det gav anledning til så meget som
et løftet øjenbryn

>men ligesom man altså som
>almindeligt høflig dansk turist i Sydeuropa ikke bare kan vade ind hvor
>som helst iført badetøj og forvente seriøs betjening,

ikke hvor som helst, men på Marlorca er der sgu ikke en kat der gør
fordi man handler i butikkerne iført bikini eller badebukser

> så kan du heller
>ikke bare vade ind med løsthængende vom i hvilken som helst dansk
>forretning.

hvorfor ikke, hvis vejret er til shorts og løsthængede vom?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-06 18:55

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]
>
> jeg har da tit som så mange andre handlet i den lokale iført et par
> shorts og et par sandaler, uden at det gav anledning til så meget

Netop. APJ er extremt meget mere uetisk end nogen nazi, ved at han
forsvarer at firmaer chikanerer folk for at træde lidt ved siden af
mht uniformeret klædedragt. Østtysk pøbel ku være onde mod jøder, da
nazipartiet fik magt. Men APJ ville klart være langt mere fascistisk
og helt uden forståëlse for oplysningstid og tolerance

> ikke hvor som helst, men på Marlorca er der sgu ikke en kat der gør
> fordi man handler i butikkerne iført bikini eller badebukser

Paralellen til Sødertalje-borgerkrigen i Sydsverige, hvor en
ikketilsløret svensk pige chikaneredes, er nærliggende.
Denne muslimbutikschef, som klart hader danskere og glæder sig til at
få os væk fra alle gode job , når hans trosfæller er mange nok, viste
at al det hykleri han er blevet ansat på, er taquia.
Under civiliseret overflade er et værre-end-rotte rovdyr.

> hvorfor ikke, hvis vejret er til shorts og løsthængede vom?

Det kan du aldrig forklare en muslim. Koranen er Allahs ord og kræver
tilsløring af begge køn. Du kan heller ikek forklare APJ det, for hans
selvtillid er baseret på at se ned på nogle aparte, at kanøfle, p.t.
mig.
Hvilket er folkeoplysende - bedre end højskolerne.

Helt ukritisk vælger APJ at tro på kz-vidner, der aldrig har været nær
et gaskammer, men siger at der var rygter om at nogen døde sådan. At
få belæg for had er eneste sandhedskriterie.
Omvendt så er APJ stålsat sikker på at jeg ikke taler sandt - selvom
han ikke har været tilstede og klart taler som den blinde om farverne.
At forstå og modarbejde mentalitet som APJs og vores Kim Larsens er
helt afgørende, hvis DK skal reddes fra at blive muslimsk diktatur,
der vil overgå Stalins i dyrisk magt-er-ret vanvid

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-06 04:52

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44607e64$0$46990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> ligeledes lugter derefter), så opfinder du bekvemme bortforklaringer
> om at det skulle være "en større politisk sammensværgelse", der

"Anal-retentive" skriver du - det må være noget med anus-ringmusklens
evne til at tilbageholde afføringen. Har jeg skrevet om det, elller
hvordan kan tanken være kommet i APJs hoved?.
Fordi jeg har hærdet mig mod salmonella, har jeg sjældent diarre, hvor
rententionen kortvarigt er for svag, og fordi jeg spiser fiberrigt har
jeg aldrig forstoppelse, hvor rententionen er for stærk.
Min nytænkning om toiletbesøg går på at tabuer bør væk. Villde dyr
skider blufærdigt afsides - for de er i sårbar situation og vil ikke
angribes af fjender netop da. Hvis vi forfinede vor kultur til at
fjerne den sindsygdom, som tabuer er, kunne vi undgå fangeflugt, og
hvis en fængslet på udgang skal skide, så henter en af de to betjente
, der ledsager ham en potte fra patruljevognens bagagerum, og de står
for .mens han sætter sig på hug og skider, og de mange flugtforsøg ved
toiletbesøg kan så stoppes, omsider. Naturligt, effektivt, lugtløst -
ikke?

> [...]
> Dog tvivler jeg altså bare på at Netto vil tage din klage seriøst,
> hvis den er formuleret så åbenlyst forvirret som du har for vane at

Når jeg skriver til Dansk Supermarkeds direktion om den ringe
situationsfornemmelse hos en nyansat fremmedkulturel
Netto-butiksbestyrer, så ville det da være patriotisk vidunderligt,
hvis det kunne føre til hans fyring.
Så enhver der kan give mig råd om vinklen i brevet, bl.a. mindre af
den "åbenlyse forvirring" som APJ spotter, men som jeg vanskeligt selv
ser, vil jeg være taknemlig.
Jeg ser det som borgerpligt at få denne berettigede klage gjort så
virkningsfuld som muligt.

Jeg tror at vinklen i min klage skal være mangel på intuition,
fingerspitzgefühl, omtanke, regeloverholdelse og danskerbondefornuft
hos hr Said. Hans udanske snerpethed overfor en spalte i
skjortetildækningen, så han så min smukke navle, fik ham til at
overreagere.
En dansk og dermed kompetent butiksbestyrer, vil aldrig visitere ude i
butikken, kun i diskret kontor, og altid kun på en BEGRUNDET MISTANKE.
En sådan er utænkelig, da flere kassedamer så en særpræget mand med
store potteplanter bevæge sig mod strømmen gennem kassen og stille sig
bag i den korte kø. Havde jeg været snu kleptoman ku jeg i maximalt
have stoppet en pakke gajol i lommen - andet kan ikke rækkes ud efter
fra kassekøen.
Butiksbestyreren må have hørt et rygte om en utraditionel (evt
kvarterets mest racist-berygtede) person, og han har forhastet sig.
Han har været overivrig efter at udvise handlekraft overfor personalet
der har tilkaldt ham, og ikke taget sig tid til at handle danskt og
klogt. Det er ikke et svært job han har. Men end ikke det kan leve op
til.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-05-06 15:49

> [...]
> at civiliserede mennesker i Netto bare ikke gider at glo på din fede
> vom, men derimod udelukkende om butiksindehaveren direkte har

Som så ofte får jeg en dansker til at afsløre sig som dyrisk-etisk a
la nationalsocialisterne.

APJ er ikke den eneste der har været så varm på Islam, at han fandt
UNDSKYLDNING FOR NETTOCHEFENS CHIKANE MOD MIG i at jeg er overvægtig
og dermed ulækker.

Man kan til nød undskylde at krigstidens nazier der skulle spare på
resourcerne, indførte barmhjertighedsdrab vedr visse syge, så de ikke
spiste uden at yde til samfundet.

Men det er forbløffende, at danskere idag kan se forskel på butikkers
udvisning af kunder, alt efter om de er moderigtigt slanke eller har
en stofskiftesygdom, der gir top-vom.

Fra : Hr Petersen

Dato : 20-05-06 11:36

Muslimer er fedmeracister og mode-racister, må jeg foreslå
at du næste gang du skal i en perkerledet Netto tager
HAJAB på...

Dermed vil du modtage respekt og lydighed fra personalets
side. Hvis det er en af de mere progressive Netto-
forretninger kan der endda være en "muslims only"- kø,
hvor varene automatisk er 15% billigere og varene bliver
pakket i poser af små danske drenge til en sulteløn.