USA og Ven/Fjende = Fjende/Ven
Fra : Allan Riise

Dato : 08-05-06 11:00

Man skulle tro at sporene skræmmer fra USA¨s politik i Afghanistan under
Soviet æraen da USA valgte at understøtte og bevæbne militsgrupper der var
villige til at bekæmpe den Sovietiske tilsredeværesle, militser der blev til
bl.a. al-Quada, men nej.....
(Nu kunne jeg godt sige hvad sagde jeg, men det gør jeg ikke)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/05/08/040254.htm

"USA jager terrorister i Somalia08. maj 2006 04.04 Udland
USAs seneste front i kampen mod terrorisme er Solmalias lovløse hovedstad
Mogadishu.

USA betaler de lejemordere, som skal dræbe efterlyste islamister i landet,
skriver Sveriges Radios tekst-tv.

Tre eller fire al-Qaeda-ledere gemmer sig i Somalia, hvor de får beskyttelse
af de islamiske domstole, der med hjælp af sharialovgivning og væbnede
muslimske bander er i gang med at opbygge et taliban-lignende samfund i
landet.

USA betaler til en alliance af krigsherrer fra Mogadishu der skal fjerne,
som det hedder "visse personer", fortæller en anonym diplomat."

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-06 14:07

Allan Riise fortalte:

> [...]
> tilsredeværesle, militser der blev til bl.a. al-Quada, men nej.....
> (Nu kunne jeg godt sige hvad sagde jeg, men det gør jeg ikke)

Har du sagt noget klogt - hvis *ja* hvor og hvornår.

> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/05/08/040254.htm

> fjerne, som det hedder "visse personer", fortæller en anonym
> diplomat."

Nåe, Commie Rats Radio benytter anonyme informander, tsk, tsk.
Mon ikke det er noget de har fra Somalias præsident Abdullahi Yusuf, som
var på besøg i Dhimmie-Sverige forleden.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 08-05-06 14:23

> Allan Riise fortalte:

> Har du sagt noget klogt - hvis *ja* hvor og hvornår.

Nu har jeg jo ikke talt med dig, men mine holdninger og min argumentation
for at have dem, kan du læsse ved at google alt det du lyster fra gruppen
her.

> Nåe, Commie Rats Radio benytter anonyme informander, tsk, tsk.
> Mon ikke det er noget de har fra Somalias præsident Abdullahi Yusuf, som
> var på besøg i Dhimmie-Sverige forleden.

Kan man ikke lide nyheden, så går man efter den der kommer med den, et
typsik træk når man ikke kan argumenterer sig ud af det, og til din
oplysning.

Og at informan(t)er inden for en regering som regel er anonyme er vil
forståeligt, Deep Throath (Han som blotlagde Watergate skandalen) var også
anonym indtil for 3 måneder siden, og som regel så går der ikke røg fra et
bål der ikke brænder.

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-06 14:58

Allan Riise fortalte:

> [...]
> forståeligt, Deep Throath (Han som blotlagde Watergate skandalen) var
> også anonym indtil for 3 måneder siden, og som regel så går der ikke

Plidder, pladder. Det er din (og DR's) smag for konspiratoriske
som faktisk ikke er hemmelige, idet man jo blot kan citere Yusuf. -
Håber det blev klart nu.

http://www.nationmedia.com/eastafrican/current/News/news080520069.htm

Mvh
Martin