Flere videoer om 11/9 2001 (video)
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 07-05-06 18:54

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-06 19:40

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hezgib.je1bep1o911ylN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> http://video.google.com/videoplay?docid=-481003634918233931&q=alex+jones
> &pl=true
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=8797525979024486145&q=mike+ruppe
> rt&pl=true
>
> Også anbefalelsesværdige...

Et eller andet sted synes jeg det er sygt hvis videoerne viser
tvillingtårnene der styrter sammen, eller hvis man igen skal se desperate
folk kaste sig i døden.

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 07-05-06 19:44

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
> >

> Et eller andet sted synes jeg det er sygt hvis videoerne viser
> tvillingtårnene der styrter sammen, eller hvis man igen skal se desperate

Det har jeg endnu ikke set. Det er ikke snuff-porn jeg poster her på
gruppen. vel?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-05-06 19:58

Frank Leegaard skrev:

> [...]
>>

> Et eller andet sted synes jeg det er sygt hvis videoerne viser
> tvillingtårnene der styrter sammen, eller hvis man igen skal se desperate

Sikke en fordomsfuldhed.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-06 20:17

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Sikke en fordomsfuldhed.

Jeps .. Det var nemlig en fordom, men gad ikke se lige det. Men gider heller
ikke se det hvis det er endnu en af Perlsøs konspirationsteorier ..
Det kan om muligt være værre, og inden jeg får yderligere introduktion til
indholdet kigger jeg ikke på det

/FL

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-05-06 00:24

Frank Leegaard skrev:

> [...]
> ikke se det hvis det er endnu en af Perlsøs konspirationsteorier ..
> Det kan om muligt være værre, og inden jeg får yderligere introduktion til

Jeg synes bare, du skal lufte nogen flere af dine fordomme.
Troede du forresten på de historier, den amerikanske og britiske
administration fortalte om Iraks vmd?

Fra : @@

Dato : 08-05-06 08:02

> Jeg synes bare, du skal lufte nogen flere af dine fordomme.
> Troede du forresten på de historier, den amerikanske og britiske
> administration fortalte om Iraks vmd?

Ja han er sikkert en af de tosser som tror på nazi bush og anders fogh
fjolset ham røvslikkeren

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-06 21:08

Frank Leegaard wrote:

> Et eller andet sted synes jeg det er sygt hvis videoerne viser
> tvillingtårnene der styrter sammen, eller hvis man igen skal se
> desperate folk kaste sig i døden.

Enig. Lad os lade som ingenting, så forsvinder det nok af sig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 07-05-06 22:49

Jan Rasmussen <7@7.7> wrote:

> http://video.google.com/videoplay?docid=-1103725146236500421&q=The+Great+I
> [...]

Og lidt sandhed til at afbalancere dit paranoide vås:

http://911myths.com/
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Alucard

Dato : 08-05-06 08:18

On Sun, 7 May 2006 23:49:17 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Og lidt sandhed til at afbalancere dit paranoide vås:
>
>http://911myths.com/

Ja, den side kunne de mange konspirationsteori-tåber lære meget af....

Fra : Allan Riise

Dato : 08-05-06 08:47

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den side kunne de mange konspirationsteori-tåber lære meget af....

Ja, den er jo helt klart lavet af NeoCons, prøv at se hvor de linker hen ved
de forskellige artikler der skal underbygge deres holdninger, det er Robert
Fisk, Times of India et al, altså de samme mennesker der solgte krigen på
WMD og Terrorforbindelser. Samtidigt siger man igen og igen at artikler i
bl.a. BBC, The Guardian og andre store vestlige medier er fyldt med løgn,
men at vi skal tro på de mennesker der løj overfor os, og Times of India.
Man kan sige at Jesper og Du måske burde være lidt kritiske i jeres valg.
Dermed *ikke* være sagt at de teorier der ellers opstilles nødvendigvis er
mere troværdige, men at affeje dem med henvisning til 911myths det er sølle.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 08-05-06 14:37

On Mon, 8 May 2006 09:47:22 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, den er jo helt klart lavet af NeoCons

Hahahahahahahahahahahahahaha........

<snip resten af dit pladder>

Fra : Allan Riise

Dato : 08-05-06 14:46

> Hahahahahahahahahahahahahaha........
>
> <snip resten af dit pladder>

Så man vil ikke forholde sig til argumenter men affejer dem i stedet, du er
godt nok rigtig oppe at køre i dag, er det varmen?
Men så forklar mig hvorfor forfatterne er anonyme?

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 08-05-06 15:31

On Mon, 8 May 2006 15:46:04 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Så man vil ikke forholde sig til argumenter men affejer dem i stedet,

Taler du om dig selv...?

>Men så forklar mig hvorfor forfatterne er anonyme?

Det er da hamrende ligegyldigt hvem forfatterne er....

På forsiden står bl.a.

"Don’t trust a site just because it’s telling you what you want to
believe. Don’t believe us without evaluating our arguments and
checking the references we provide, either (we’re as likely to make
mistakes as anyone else). Look into the claims yourself, discover both
sides of the argument, and make your own mind up."

Jeg kan jo med mine egne øjne se hvordan konspirations-tåbernes
"såkaldte beviser" bliver pillet fra hinanden et efter et....

F.eks.
http://911myths.com/html/wtc_molten_steel.html
eller
http://911myths.com/html/squib_timing.html

Eller er det også bare fabrikationer af "NeoCons"....? )

Fra : Allan Riise

Dato : 08-05-06 15:44

> [...]
> eller
> http://911myths.com/html/squib_timing.html
>
> Eller er det også bare fabrikationer af "NeoCons"....? )

Bej, og jeg skriver om det generelle billede, og jeg skrev også at det ikke
er alle konspirationsteorier om nogen af dem man skal tro, men når man
linker til steder hvor det er personer der er mistænkt for at have været med
til at konspirere bl.a. så er det endog meget svært at tage alvorligt.

Men dig om det, den der ikke vil se, vil forblive i mørket.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 08-05-06 15:59

On Mon, 8 May 2006 16:44:23 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>til at konspirere bl.a. så er det endog meget svært at tage alvorligt.

Hvem....? Hvor...?

>Men dig om det, den der ikke vil se, vil forblive i mørket.

Det er da mig der har åbne øjne.... Jeg har ikke set et eneste bevis
på at den officielle historie ikke er den rigtige.... Hvis der var
"ugler i mosen" så kræver det jo at tusindvis af mennesker kan holde
kæft med det til evig tid..... Det er jo en totalt latterlig teori i
sig selv....

Fra : Thomas Krogh

Dato : 08-05-06 19:12

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

(...)

> [...]
med
> til at konspirere bl.a. så er det endog meget svært at tage alvorligt.

Hvilke personer er du konkret henviser til?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Jesper

Dato : 08-05-06 17:53

> [...]

> mere troværdige, men at affeje dem med henvisning til 911myths det er sølle.

Er Robert Fisk neokonservativ...ensige højreorienteret?

Du trænger til at læse op på tingene min ven!

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Fisk
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Thomas Krogh

Dato : 08-05-06 19:14

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

(...)

> [...]
> men at vi skal tro på de mennesker der løj overfor os, og Times of India.

Hvilke artikler i disse medier er det du henviser til? Eksempler please?

Og tag også lige et kig på:

http://www.911myths.com/html/site_faq.html

mvh

Thomas Krogh