Danmark er korrupt
Fra : dktekno

Dato : 06-05-06 20:44

http://www.computerworld.dk/debat/1091

Et dansk firma har fået patent på et link og klik system.

Så vidt jeg ved har softwarepatenter været diskuteret, og er også blevet
afvist, eller blevet ændret så meget at ren software ikke kan patenteres.

Det betyder, at i Danmark foretager staten og virksomheder sig ting, som er
i direkte modstrid med lovgivningen.

Et sådan korrupt system bør afskaffes. Embedsmænd der bryder lovgivningen
bør idømmes dødsstraf med de værste pinsler til følge før døden indtræffer.

Embedsmænd er ansat til at varetage loven. Ikke bryde den.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 21:01

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> Embedsmænd er ansat til at varetage loven. Ikke bryde den.

Velkommen til det representative demokrati, med al dets populisme og
nepotisme.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : td

Dato : 06-05-06 22:51

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et sådan korrupt system bør afskaffes. Embedsmænd der bryder lovgivningen
> bør idømmes dødsstraf med de værste pinsler til følge før døden

Ja for pokker. Danske embedsmænd har på ulovligvis tildelt TARGIT et USA
patent - eller skulle det mon være amerikanske embedsmænd, der har gjort det
i fuld overensstemmelse med amerikansk lovgivning..

td

Fra : dktekno

Dato : 07-05-06 10:27

Nej det er et europæisk patent.

Læs det der står.

Idiot.

Fra : dktekno

Dato : 07-05-06 11:16

Undskylder, bliver nu forvirret. Der står European Patent Office og i
dokumentet står der at det er et amerikansk patent.

Er det her europæisk eller amerikansk? Hvis det er amerikansk hvad fanden
skal det europæiske patentkontor så drages ind i det for?

Der er noget her der ikke giver mening.

Betyder det, at et amerikansk patent gælder i Europa?

Fra : td

Dato : 07-05-06 15:33

> [...]
>
> Der er noget her der ikke giver mening.
>
> Betyder det, at et amerikansk patent gælder i Europa?

Så vidt jeg kan læse har Tagit et amerikansk patent, som de nu søger om også
at få godkendt i EU.

td

Fra : dktekno

Dato : 07-05-06 11:24
Fra : td

Dato : 07-05-06 15:34

> Nej det er et europæisk patent.
>
> Læs det der står.
>
> Idiot.

Hvem er det, der ikke kan læse? Så hvem er idiot?

td

Fra : Alucard

Dato : 06-05-06 22:57

>Et sådan korrupt system bør afskaffes. Embedsmænd der bryder lovgivningen
>bør idømmes dødsstraf med de værste pinsler til følge før døden indtræffer.

SØG LÆGE....!!!!!!!

Fra : Be Ka

Dato : 07-05-06 11:50

dktekno wrote:

> Det betyder, at i Danmark foretager staten og virksomheder sig ting,
> som er i direkte modstrid med lovgivningen.

Kommer et bagpå dig?

> Et sådan korrupt system bør afskaffes. Embedsmænd der bryder
> lovgivningen bør idømmes dødsstraf med de værste pinsler til følge
> før døden indtræffer.

Nåh?

> Embedsmænd er ansat til at varetage loven. Ikke bryde den.

Loven er til for at *skulle* brydes. Hvis ikke ville der bl.a. være mange
embedsmænd og tjenestefolk som blev arbejdsløse.