Vi har brug for NOTA på stemmeseddelen!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 19:20

NOTA = None Of The Above

(sidste mulighed på stemmeseddelen - hvis en majoritet, eller en
væsentlig minoritet (say 25%) stemmer "NOTA" ved et valg skal alle
politikere opstillet på stemmeseddelen diskvalificeres, og nye
politikere opstilles).

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-05-06 19:27

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> NOTA = None Of The Above

Umiddelbart overflødigt, da det må svare til en blank stemme.

> [...]
> væsentlig minoritet (say 25%) stemmer "NOTA" ved et valg skal alle
> politikere opstillet på stemmeseddelen diskvalificeres, og nye

Hvad skal der så ske med den forsamling, valget gælder, indtil de nye
politikere er opstillet, og der er afholdt et nyt valg?

Børge

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 19:50

Boerge Rahbech Jensen <asdf@asdf.asd> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart overflødigt, da det må svare til en blank stemme.

Ville politikerne bekymre sig sønderligt hvis antallet af blanke sedler
nåede over 50% af de afgevne stemmer ?

> Hvad skal der så ske med den forsamling, valget gælder, indtil de nye
> politikere er opstillet, og der er afholdt et nyt valg?

GULAG!

(Wilstrup mode off)

Nej, seriøst, de kan vel få karantæne fra alt politiske arbejde i 10 år
eller mere.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-05-06 19:58

> Ville politikerne bekymre sig sønderligt hvis antallet af blanke sedler
> nåede over 50% af de afgevne stemmer ?

Dagspressen snakker og skriver da meget om valgdeltagelsen.

> Nej, seriøst, de kan vel få karantæne fra alt politiske arbejde i 10 år
> eller mere.

Jeg tænkte mest på, hvordan landet, kommunen eller regionen skal styres
indtil der er valgt et nyt folketing, en ny kommunalbestyrelse eller et nyt
regionsråd.

Børge

Fra : td

Dato : 06-05-06 22:42

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg tænkte mest på, hvordan landet, kommunen eller regionen skal styres
> indtil der er valgt et nyt folketing, en ny kommunalbestyrelse eller et

Efter Peters mening skal det slet ikke styres. Han er jo anarkist.

td

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 08-05-06 17:21

td <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> wrote:

> "Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse

> Efter Peters mening skal det slet ikke styres. Han er jo anarkist.
>
> td

Korrekt. Eller noget meget nær ihvertfald.

--
http://planetarybillofrights.org/ - http://www.scholarsfor911truth.org/

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-05-06 20:25

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> NOTA = None Of The Above

Hvorfor vil du bruge en engelsk forkortelse på en dansk stemmeseddel?

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 20:36

Johnny Andersen <netsat_99@yahoo.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor vil du bruge en engelsk forkortelse på en dansk stemmeseddel?
>
> /Johnny

Sorry, vanens magt. På dansk skal det vel være IADO (Ingen Af De
Ovenstående).

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-06 09:41

> [...]
> væsentlig minoritet (say 25%) stemmer "NOTA" ved et valg skal alle
> politikere opstillet på stemmeseddelen diskvalificeres, og nye

Hvem er det lige, du vil have opstillet i stedet, som ikke allerede er
opstillet???

Fra : fribytteren

Dato : 09-05-06 00:47

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Sorry, vanens magt. På dansk skal det vel være IADO (Ingen Af De
> Ovenstående).

Jeg kan fuldt ud anbefale at vælgerne stemmer på NOTA eller IADO.
Jeg vil stille op som kandidat uden for partierne. De står neders på
stemmesedlen.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen