SF-opgør med religiøse mørkemænd
Fra : @

Dato : 05-05-06 22:28

gad vide om rødskrigerne, godhedsindustrien og hallalhippierne nu
begynder at kalde SF for et populistisk højre-parti

det ser jo ud til at de vil til at gå DF i bedene

<<<<<<<
Villy Søvndal:
»De religiøse mørkemænd, som vil lade århundrede gamle tekster
bestemme over livet i dag. Som vil bestemme, om andre mennesker må gå
ind i politik, stemme ved valg eller sidde i elevråd. Som vil
bestemme, hvem andre mennesker må gifte sig med eller lade sig skille
fra i et ulykkeligt ægteskab. Som vil bestemme, hvordan andre
mennesker skal gå klædt, eller hvem andre mennesker må omgås, tænke og
tro. I skal få kamp til stregen,«
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3715538/
<<<<<<<
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-05-06 22:31

@ skrev:

> [...]
> fra i et ulykkeligt ægteskab. Som vil bestemme, hvordan andre
> mennesker skal gå klædt, eller hvem andre mennesker må omgås, tænke og

Racistiske højrefløjsere alle til hobe.

Sagde du det var SF?

Okay, så er det velovervejet og smuk humanistisk næstekærlighed.

Om jeg modsiger mig selv?

Nej, jeg sagde det samme første gang - bare med andre ord.

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-06 02:09

@ formulerede fredag:
> [...]
> fra i et ulykkeligt ægteskab. Som vil bestemme, hvordan andre
> mennesker skal gå klædt, eller hvem andre mennesker må omgås, tænke og

De er sgu racister hele bundet

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 21:17

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> @ formulerede fredag:

> De er sgu racister hele bundet

Ja, de har tydeligvis lukket den indre svinehund ud hos SF!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : @

Dato : 06-05-06 22:26

On Sat, 6 May 2006 22:17:15 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Ja, de har tydeligvis lukket den indre svinehund ud hos SF!

bare det nu ikke går som da Søvndal mens Muhammedkrisen var varm
skrev:

/"Ytringsfriheden kom pudselig på dagsordenen. Og straks kunne man
mærke demokratiets fortsatte vitalitet. Det har været befriende.
Morgenavisen Jyllands-Postens Muhammed-tegninger gav - uanset hvilke
motiver JP's redaktion måtte have haft - et tiltrængt skub til den
ofte lidt selvtilfredse og trætte forestilling om, at når det gælder
demokrati, så er den hellige grav velforvaret ... Lad alle os
demokrater, danskere som nydanskere, stå sammen mod mullaher og imamer
og islamister, når de vil knægte ytringsfriheden, fordi de føler sig
stødt på, hvad de finder helligt. Lad os sammen tilkendegive, at hvad
I måtte finde helligt, finder vi andre profant - så I må lære at leve
med det." /

resten af SF plus hele koret af selvfede hyklere slog syv kors for sig
og tog afstand fra hans udtalelse som jo forsvarede JP's ret til at
bringe tegninger

--
Det Radikale Venstre er blevet en interesseorganisation for
mennesker med lang uddannelse, stort ego og lille solidaritet