Politi må ikke kontrollere børns højde
Fra : Martin K

Dato : 05-05-06 10:30

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article195179.ece

Det giver et klip i kørekortet hvis et barn under 135 cm ikke er fastspændt
under autokørsel. Men politiet har ikke mulighed for at håndhæve dette, da
de ikke må måle børns højde. Det ville nemlig være alt for traumatisk for
dem.

Jesus Christ.

--
Martin K

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-05-06 11:00

"Martin K" <n@da.spam> skrev i

> [...]
> fastspændt under autokørsel. Men politiet har ikke mulighed for at
> håndhæve dette, da de ikke må måle børns højde. Det ville nemlig være

Det skulle ikke undre mig, om det har noget at gøre med, at muhamedanere
finder det nedværdigende at blive højdemålt.
--
NoTrabajo

Fra : Martin K

Dato : 05-05-06 18:44

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skulle ikke undre mig, om det har noget at gøre med, at muhamedanere
> finder det nedværdigende at blive højdemålt.

Jeg så det mere som et eksempel på overdreven pylrethed over for børn, men
muhamedaner-perspektivet er selvfølgelig også værd at overveje. Det er man
jo efterhånden nødt til hele tiden, også selvom det ikke eksplicit nævnes.

--
Martin K

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-05-06 19:18

"Martin K" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så det mere som et eksempel på overdreven pylrethed over for børn,

Og måske deres forældre.

Børge

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-06 16:27

NoTrabajo wrote:
> "Martin K" <n@da.spam> skrev i

> Det skulle ikke undre mig, om det har noget at gøre med, at
> muhamedanere finder det nedværdigende at blive højdemålt.

Et eller andet sted får man næsten ondt af din manglende evne til at
argumentere.

Jeg tror nærmere det er fordi sikkerhedsselerne og barnestolene er lavet af
grøn ost som børnene er bange for.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-05-06 10:54

"Martin K" <n@da.spam> on fredag 5. maj 2006 at 11:29 +0100 wrote:
> [...]
>de ikke må måle børns højde. Det ville nemlig være alt for traumatisk for

Jamen det er da utroligt…man bliver jo helt bekymret for at børnene kan
tage skade af bare at se en strisser

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-05-06 11:35

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on fredag 5. maj 2006 at 11:59 +0100
wrote:

>Det skulle ikke undre mig, om det har noget at gøre med, at muhamedanere
>finder det nedværdigende at blive højdemålt.

Wauw - det er da selvfølgelig derfor…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311