LOL for en idiotisk udtalelse
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-05-06 08:54

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=4079773&forside

Er der nogen her i gruppen der IKKE vil hjælpe denne stakkels mand???

Det er da rent forskrækkeligt at han skal lide unde den byrde. Hvis vi nu
fordelte dem mellem os så ville ingen af OS ryge i den ulykkelige situation
så det kan KUN ende i en win win situation

eller er det opmærksomheden han ikke bryder sig om.?? hmmm nej det har jo
også være ubehageligt hvergang denopmærksomhed af afsløret han mindre fine
metoder for at rage til sig

Peter

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-05-06 09:04

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fordelte dem mellem os så ville ingen af OS ryge i den ulykkelige
> situation så det kan KUN ende i en win win situation

Det er let klaret ... jeg tager gerne chancen som milliardær, så Hr.
Havelåge kan bare få mit kontonummer og overføre noget mønt ... vi er her jo
for at hjælpe hinanden

/Kim

Fra : td

Dato : 05-05-06 09:32

> [...]
> også være ubehageligt hvergang denopmærksomhed af afsløret han mindre fine

Rent faktisk har den stakkels mand lovet at han vil give 95% af sin formue
til velgørende formål, og det er han faktisk også gået i gang med.
Så med 5% tilbage har han stadig mere end de fleste

td

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-05-06 09:45

"td" <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rent faktisk har den stakkels mand lovet at han vil give 95% af sin formue
> til velgørende formål, og det er han faktisk også gået i gang med.

Og det har han også fået ballade for. Ikke mindst hans valg af projekter er
blevet kritiseret af dem, der åbenbart ikke fik nogen af pengene.

Børge