Overvågningskamera/dyneløft:ER DU PERFID N~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-06 22:23

Overvågningskamera/dyneløft:ER DU PERFID NOK TIL AT AFVISE

Antag at dine 4, 6 og 8 årige døtre bliver antastet og befamlet af en
pervers stodder på deres skolevej.

Politiets eneste redskab til at få uvæsenet stoppet er at sætte
videokameraer rettet mod offentlig vej.

Men det er forbudt.

Fordi det krænker privatlivets fred ifl Birthe Rønn Hornbeck, Vidal og
Snuden m.fl

Er du sikker på at du er perfid af afstumpet nok til at holde
hemmelighedskræmmeriets fane højt?

Selvfølgelig er udvidet adgang til BigBrotherWatchesYou enesbetydende
med, at et korrupt, partisk og lorted politi, kan blive en tak værre
end ellers.

Det er dog også muligt at de via åbenhed for mulighed for ikke at
skabe så mange justitsmord som idag.

Journalisterne har hetzet imod dyneløft, altså at socialmyndighederne
der lænses for milliarder af bla. enlige mødre der bor sammen med rige
fyre men stadig hæver maximal børnetilskud.

Journalisterne kæmper for at der skal ansættes flest muligt offentlig
ansatte og skattepengene må gerne spildes.

Hvis man bruger naturlige samkørings- og andre redskaber udfra
bondefornuft, vil socialbedrag dæmpes og folk vil ikke blive til de
afstumpede psykopater, som de bliver når de ikke er nødt til at stå
ved sandheden.

Det lyder smukt at ønske appel til folks samvittighed.

Samvittighed er uopklagelig i Japan, fordi tæt levevis i risdyrkende
landsbyer har skabt tradition for gensidig overvågning og dermed en
perfekt moral og minimal kriminalitet.

I Danmark bevæger vi os VÆK fra gammeldags ordholdenhed, hvis vi ikke
tillader elektronik som redskab til høj opklarings-%, som afskrækker
langt, langt mere end vore luksusfængsler gør.

Fra : Snuden

Dato : 04-05-06 20:31

On Wed, 3 May 2006 23:22:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Men det er forbudt.
>
>Fordi det krænker privatlivets fred ifl Birthe Rønn Hornbeck, Vidal og

Ehm der har du vist misforstået noget, Bo. Jeg har ikke opponeret mod
kameraovervågning af offentlige steder.

Jeg har opponeret mod et forslag til lovgivning, der tillader
aflytning og overvågning af e-mail, telefonsamtaler mv. stort set
efter forgodbefindende og uden dommerkendelse, når bare en tilfældig
PET-chef siger god for det.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-06 21:24

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> aflytning og overvågning af e-mail, telefonsamtaler mv. stort set
> efter forgodbefindende og uden dommerkendelse, når bare en tilfældig

Al overvågning afvises pga romantisk,usaglig lyst til
hemmelighedskræmmeri. Vær dog åben og ærlig Både med telefonsamtaler,
som PET næppe vil misbruge, og mht at lade kameraer udspionere de
steder, hvor det kan have fordele. Og det er sjældent hjem, men ofte
de offentlige steder, hvor hærvæk og vold begås, og hvor politiet
efter er magtesløs fx om natten.

Rikke Hvilshøjs villa er spækket med kameraer nu, efter hærværk på
carport. Men politiet er ligeglad med hærværk mod mit hus, fordi folk
som dig har fobi mod sandhed og overvågning som bringer den frem for
de der kan holde terror mm nede. Men som kun kan klare muslimerne hvis
ordentlige redskaber

Det hele hænger sammen. OGså vidnebeskyttelse kan sikres hvis politi
kan bruge overvågning pr kamera og aflytning osv FRIT
-------------------------

Fortrængte aggressioner = ormegaard

"Tæl til ti, når du har lyst at slå" - og megen civilisation kommer af
pacifisme og erkendelse af at "øje for øje gør verden blind"

Det er klart fordelagtigt hvis had bearbejdes og gennemtænkes, men vor
godhedskultur fører ofte til hastige fortrængninger og når stærke
følelser forties og fortrænges, lever de deres eget liv og kommer igen
som vulkanudbrud af aggressioner i ny forklædning - retfærdiggjorte
og efterrationaliserede og superfarlige.

Skadefryd benægter vi at have, når vi straffer. Vi hævder det er ren
forebyggelse.

Megen ondskab har rod i angst og splittelse, og angsten kan beskries
som at vore celler kræver aktivitet, at blive brugt. Når de lægges
brak, opstår fobier og anden angst, som vi flygter fra ved uklog
aggression, hvis vi ikke har let adgang til noget klogt

Splittelse beskrives som at vi ikke har selvbestemmelse vedr et
supermarkedstilbud af udfordringer, men presses ind i job, der er for
kedelige eller for svære.

Og så sker fortrængning.

Og så fristes vi til selvbedrag, livsløgn.

Handelskrig løser alle problemer. Hvis markedsfrihed gælder, og
lovjungle og skattetryk er minimalt, så kan vi vælge at ½½gavne
medborgeren ved at tilbyde varer eller service, der kan sælges. Så
kanaliserer vi vor livskraft ind i noget positivt og har ikke tid til
had, hævn og fysisk voldelig aggressivitet.

Alternativet er skadelig medynk, der i underbevidstheden kobles med
fortrængt misundelse, og ulykkerne sker - hævn gribes til, og vi
glemmer at forebyggelse at vold sker bedst ved 1. travlhed så vi
forbigår aggression 2. overvågning så opklarings-% bliver høj og selv
små straffe afskrækkende, især når straf ikke hemmeligholdes.

Fra : Vidal

Dato : 04-05-06 20:53

Bo Warming wrote:

> [...]
> Snuden m.fl
>
> Er du sikker på at du er perfid af afstumpet nok til at holde

Du forstår ikke de konsekvenser en ny retsplejelov afstedkommer,
det er jo ikke bare overvågning, det handler om.

Når det handler om det virkelige liv, ser det ikke ud som om du
ikke er meget i kontakt med realiterne.

http://www.faklen.dk/dk/tema/pet/pet016.shtml

> Det er dog også muligt at de via åbenhed for mulighed for ikke at skabe
> så mange justitsmord som idag.

Ja, lad os få installeret ovevågningskameraer i ethvert hjem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-06 21:17

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.faklen.dk/dk/tema/pet/pet016.shtml

> Ja, lad os få installeret ovevågningskameraer i ethvert hjem.

Fordele skal afvejes mod ulemper, men har man rent mel i posen, har
man ingen hemmeligheder.

Chaplins Moderne Tider og Orwels 1984 er om diktaturermed kamera på
steder hvor vi ønsker privatliv, bl.a. toiletter

Når man som jeg går nøgen meget og ikke opfører tøj-maskerade, så
kommer man til at gennemtænke, hvor fjollet tilsløring er.

Iøvrigt ved staten alt om dig - via EDB-registreringer - alt der er
af betydning, alt du skammer dig over. Så væn dig til at STÅ VED
SANDHEDEN

-------------------------------

[...]

lovjungle og skattetryk er minimalt, så kan vi vælge at gavne

Fra : Vidal

Dato : 05-05-06 12:40

Bo Warming wrote:

> Fortrængte aggressioner = ormegaard

Jeg tror ikke, mine aggressioner er fortrængte.

> "Tæl til ti, når du har lyst at slå" - og megen civilisation kommer af
> pacifisme og erkendelse af at "øje for øje gør verden blind"

En af mine fejl, er at jeg handler/skriver, før jeg tænker ...

Så jeg må jo åbenbart gøre noget godt for en bedre verden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard