Suryanarayana's lig ankommer i Hyderabad
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-06 20:54

HYDERABAD: Amid heart-rending scenes, the body of Indian telecom engineer
K Suryanarayana, who was killed by the Taliban militia in Afghanistan,
was brought to his residence at Malkajgiri here on Monday night.

Suryanarayana was working for Al Moayed, a Bahrain-based company on a
project in Zabul, Afghanistan. He was kidnapped by the Taliban militia
Friday, demanding withdrawal of Indians working on various development
projects. He, however, was decapitated before the expiry of a 24-hour
deadline.

Det er måske for bagatelagtig en ting at minde om at Taliban stadig øver
sig på halal-slagtning af tilfældige vantro?

Er vi ikke ved at blive lidt grådige. Vi vil gerne have lidt flere lig
før det ligner noget, som fx de 22 tilfældige hinduer der blev
tilfangetaget og henrettet i Kashmir forleden.
Eller er det også en hverdagsbagatel?

Mvh
Martin
--
Befri Dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-06 22:10

> [...]
> før det ligner noget, som fx de 22 tilfældige hinduer der blev
> tilfangetaget og henrettet i Kashmir forleden.

Var det ikke 35 hinduer som Muhamedanerne slagtede.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-06 22:44

Poul Nielsen fortalte:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke 35 hinduer som Muhamedanerne slagtede.

Det kommer an på hvornår du har hørt det. Man finder stadig flere lig af
bortførte hyrder

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 11:16

Martin Larsen skrev:

> [...]
>
> Det er måske for bagatelagtig en ting at minde om at Taliban stadig øver
> sig på halal-slagtning af tilfældige vantro?

Intet bagatelagtigt over det; men hvad mener du om det? Det er jo
afghanernes land. Landet er besat. Nogen afghanere, der er
talibanere, dræber nogen udlændinge i det løbende opgør med
besættelsesmagterne - det er vel egentligt i orden?

Jeg ville i hvertfald også gøre modstand, hvis Danmark blev
besat, så i _princippet_ ser jeg ikke noget problem - ud over at
det selvfølgelig er forfærdeligt for de myrdedes familier.

Her er nogen billeder fra Afghanistan, der om ikke andet viser,
hvordan mange afghanere opfatter situationen - og er afsindigt
rasende. Man forstår dem godt - man kan mene om det, hvad man
vil; men som afghaner er der meget at blive vred over:
http://www.rense.com/general70/deathmde.htm

Hvis jeg så nogen lignende billeder herfra Danmark ... jeg ville
eksplodere i raseri mod alt jeg kunne komme i nærheden af, som
har med besætterne at gøre. Hvis et af mine børn blev født sådan
.... ej, jeg har ikke ord.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-06 11:58

HrSvendsen fortalte:

> det er vel egentligt i orden?

Din analyse er så skinger og vanvittig, at jeg helt burde holde mig fra
at kommentere.

--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 12:09

Martin Larsen skrev:

> HrSvendsen fortalte:

> Din analyse er så skinger og vanvittig, at jeg helt burde holde mig fra
> at kommentere.

Jamen, det er da helt fint, at du vil være en idiot og kommentere
det, du ikke vil kommentere. Det passer nok meget godt til de
indvendinger, du ellers måtte have.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-05-06 11:59

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> eksplodere i raseri mod alt jeg kunne komme i nærheden af, som
> har med besætterne at gøre. Hvis et af mine børn blev født sådan

Jeg ville næppe tilægge den hjemmeside nogen større troværdighed, at hævde
at depleted uranium er skyld i alle de rædsler ikke bevist, deformiteter og
kræft kendes også i Danmark. Dermed ikke sagt at granaterne er frikendt, men
jeg bare at hjemmesiden er ekstrem og propagandistisk.

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 12:15

Poul Nielsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville næppe tilægge den hjemmeside nogen større troværdighed, at hævde
> at depleted uranium er skyld i alle de rædsler ikke bevist,

Men meget sandsynliggjort. Rædslerne er steget ekstremt i omfang
og en forklaring må der jo være. Når man yderligere ved, hvad
tungmetal og radioaktiv forgiftning kan gøre ved mennesker, og
når man ved, at DU er begge disse ting, så er der egentligt ikke
den store tvivl om synderen - hvad skulle forklaringen ellers
være? Det samme mønster ses alle steder, hvor DU er taget i brug.
Balkan, Afghanistan og Irak. Det ses også omkring øvelsesområder
i Staterne, hvor der er øvet med DU-ammunition. Dét er da meget
kraftige indicier, eller?

> deformiteter og
> kræft kendes også i Danmark.

Ja, og hvis rædslerne pludseligt steg mange gange, så skal der
være en forklaring.

> Dermed ikke sagt at granaterne er frikendt, men
> jeg bare at hjemmesiden er ekstrem og propagandistisk.

Det er din holdning; men som det fremgår, så var min pointe, at
mange afghanere (og jeg og mange andre) er overbeviste om, at DU
er forklaringen.

Når man ved, at mange afghanere har denne overbevisning, så
forstår man godt deres vrede, eller?

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-05-06 11:14

Poul Nielsen skrev:

> [...]
> kræft kendes også i Danmark. Dermed ikke sagt at granaterne er frikendt, men
> jeg bare at hjemmesiden er ekstrem og propagandistisk.

Her lidt mere om forarmet uran:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20060503&articleId=2374

Fra : @

Dato : 02-05-06 18:18

On Tue, 2 May 2006 12:16:26 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>http://www.rense.com/general70/deathmde.htm
>
>Hvis jeg så nogen lignende billeder herfra Danmark ... jeg ville
>eksplodere i raseri mod alt jeg kunne komme i nærheden af,

du ville måske også begynde at overveje om fætter-kusine ægteskaber i
flere generationer nu også er så god en ide'

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 19:14

@ skrev:

> du ville måske også begynde at overveje om fætter-kusine ægteskaber i
> flere generationer nu også er så god en ide'

Næh, for den slags har der været hele tiden. Det forklarer ikke
den dramatiske stigning i tilfældene.