/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Okay, så det må politiet så heller ikke
Fra : Carl


Dato : 01-05-06 17:15

Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder og
hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/

I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark

mvh
Carl



 
 
Mikael Mortensen (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Mortensen


Dato : 01-05-06 17:48


"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
news:445633f0$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder
> og
> hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>
> I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
> det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark

Ja, der var helt andre boller på suppen da der blev anholdt 120 personer ved
fodboldkampen.
En person er endda sigtet for vold mod en betjent.
- Er der nogen der er blevet sigtet for at knalde en brosten i hovedet på en
betjent i Voldsmosen?!




/Mikael



Svend Poulsen (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Svend Poulsen


Dato : 01-05-06 18:01


"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
news:44563bbb$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> news:445633f0$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder
>> og
>> hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>>
>> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>>
>> I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
>> det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark
>
> Ja, der var helt andre boller på suppen da der blev anholdt 120 personer
> ved fodboldkampen.
> En person er endda sigtet for vold mod en betjent.
> - Er der nogen der er blevet sigtet for at knalde en brosten i hovedet på
> en betjent i Voldsmosen?!
>
>
>
>
> /Mikael
>

Nej, men nu er det sådan at politiet mener at de har begået fejl, de har
været nedværdigende over for imamerne ved at ville visiterer imamerne i
Vollsmose og ikke et andet sted, så politiet undskylder at de nedværdige
imamerne.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/05/01/160317.htm?nyheder

Svend



Bo Warming (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-05-06 01:19

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message
news:44563bbb$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> news:445633f0$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle
>> steder og
>> hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>>
>> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>>
>> I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de
>> kan se
>> det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark
>
> Ja, der var helt andre boller på suppen da der blev anholdt 120
> personer ved fodboldkampen.
> En person er endda sigtet for vold mod en betjent.
> - Er der nogen der er blevet sigtet for at knalde en brosten i
> hovedet på en betjent i Voldsmosen?!

Fodboldsvold er ret uorganiseret, spontan og systemet har gjort
institution ud af at visse taberes trykkoger har en
afreagering/sikkerhedsventil ved disse fuldemands-træf og de svenskere
der blev angrebet var vist selv kommet hertil, for at være med i vold.

At Islam har strikt soldaterdisciplin i deres militære organisation og
pr mobiltelefon-ordrer sætter et velordnet kompagni helligkrigere ind
mod fredelige betjente, der vil tale med nogle farlige udlændinge, er
en langt mere alvorlig sag.



@ (01-05-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-05-06 18:05

On Mon, 1 May 2006 18:15:15 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder og
>hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>
>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>
>I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
>det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark

/
Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
hvor der er mange tilskuere.

- Tilskuerne ser en imam blive visiteret. Det kan virke nedværdigende,
så derfor reagerede folk meget voldsomt, siger John Jacobsen.
/


sikke en gang usorteret snak fra denne chefpolitiinspektør,

imam eller ikke Vollsmose eller ikke, hvis politiet pågriber
udlændinge uden orden i papirerne så følges "bogen"

det kan ikke passe at det er dem som er bedt til at kaste med stem som
skal sætte dagordenen her i landet

hverken de autodumme i det indre København eller unge muhammedanske
forbrydere i Vollsmose




--
Det Radikale Venstre er blevet en interesseorganisation for
mennesker med lang uddannelse, stort ego og lille solidaritet
/Hans Jensen-LO-formand/

Alucard (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-05-06 18:39

On Mon, 1 May 2006 18:15:15 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder og
>hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>
>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>
>I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
>det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark

Ja, jeg tog mig til hovedet da jeg læste:

"Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
hvor der er mange tilskuere."

Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???

De idioter der angreb politiet burde bures inde på stedet....



@ (01-05-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-05-06 18:49

On Mon, 01 May 2006 19:38:31 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>On Mon, 1 May 2006 18:15:15 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:
>
>>Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle steder og
>>hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>>
>>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>>
>>I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de kan se
>>det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark
>
>Ja, jeg tog mig til hovedet da jeg læste:
>
> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
>ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
>hvor der er mange tilskuere."
>
>Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>
>De idioter der angreb politiet burde bures inde på stedet....
>
der må gælde særregler for muhammedanere

gadeuorden ved f.eks. fodboldkampe kan da udløse anholdelese af flere
hundrede ballademagere,

måske skulle hooligans overveje at konvertere til islam så kunne de få
fred for politiet


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Boerge Rahbech Jense~ (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-05-06 18:57


"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:ulhc5251p5scgu6d20hoeh5uh7ai9s407r@4ax.com...

> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
> hvor der er mange tilskuere."
>
> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???


Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser mere
diskret.

--
Med venlig hilsen
Børge



Alucard (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-05-06 19:18

On Mon, 1 May 2006 19:56:39 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<asdf@asdf.asd> wrote:

>> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
>> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
>> hvor der er mange tilskuere."
>>
>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>
>
>Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser mere
>diskret.

NEJ... Det han siger er at retten til rutinemæssige undersøgelser ikke
gælder i Voldsmosen....

Boerge Rahbech Jense~ (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-05-06 19:25


"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:14kc5214khtoc448iegfdj4vqki93t80ah@4ax.com...

> NEJ... Det han siger er at retten til rutinemæssige undersøgelser ikke
> gælder i Voldsmosen....

Ok. Jeg formoder, du har snakket direkte med chefpolitiinspektøren i Odense,
siden du kan skrive det så bombastisk.

--
Med venlig hilsen
Børge



Alucard (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-05-06 19:49

On Mon, 1 May 2006 20:24:59 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<asdf@asdf.asd> wrote:

>> NEJ... Det han siger er at retten til rutinemæssige undersøgelser ikke
>> gælder i Voldsmosen....
>
>Ok. Jeg formoder, du har snakket direkte med chefpolitiinspektøren i Odense,
>siden du kan skrive det så bombastisk.

Næh.... Jeg går ud fra at han er citeret korrekt......

   ab© (01-05-2006)
Kommentar
Fra :    ab©


Dato : 01-05-06 19:22


"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse
news:44564bd6$0$163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
>> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
>> hvor der er mange tilskuere."
>>
>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>
>
> Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser
> mere diskret.
>

Man behøver vel ikke at opføre sig som "en hund i et spil kegler" fordi man
repræsenterer den udøvende magt - det oser langt væk af at være ren chikane.
Hvis den bil virkelig så suspekt ud, kunne den jo være antastet mange andre
steder end i Voldsmose.

At nogle imamer efterfølgende står frem om opfører sig direkte åndsvagt, er
kun med til at give et nuanceret billede af hverdagen i Danmark.

ab©

--

- der er noget ved alting, men det er ikke alt, der er noget ved (-c:)



Alucard (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-05-06 19:51

On Mon, 1 May 2006 20:22:25 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>>
>> Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser
>> mere diskret.
>
>Man behøver vel ikke at opføre sig som "en hund i et spil kegler" fordi man
>repræsenterer den udøvende magt - det oser langt væk af at være ren chikane.
>Hvis den bil virkelig så suspekt ud, kunne den jo være antastet mange andre
>steder end i Voldsmose.

Det er forhåbentligt ironisk ment.....


Bo Warming (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-05-06 01:11

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message
news:t1mc52hh3ssbg7iu2m1ajsf4ikb8105bor@4ax.com...
> On Mon, 1 May 2006 20:22:25 +0200, " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
> wrote:
>
>>>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>>>
>>> Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige
>>> undersøgelser
>>> mere diskret.
>>
>>Man behøver vel ikke at opføre sig som "en hund i et spil kegler"
>>fordi man
>>repræsenterer den udøvende magt - det oser langt væk af at være ren
>>chikane.
>>Hvis den bil virkelig så suspekt ud, kunne den jo være antastet
>>mange andre
>>steder end i Voldsmose.

Burde JP har udøvet deres ytringsfrihed "mere diskret"
- burde profettegninger have være trykt i lukket logeblad, kun, i en
mørk , privat kælder?

Nej, gæster må tolerere værtsfolket, som aldrig er "en hund i et spil
kegler".

Arrestationer af de autonome bør også kunne ske i Ungdomshus og på
Christiania
- hvordan går det forresten med retssagen om ungdomshuset dvs
Faderhuset?



Boerge Rahbech Jense~ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 02-05-06 07:50


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:jsx5g.3940$_N2.103@fe52.usenetserver.com...

> Burde JP har udøvet deres ytringsfrihed "mere diskret"
> - burde profettegninger have være trykt i lukket logeblad, kun, i en mørk
> , privat kælder?

Øh, er Jyllands-Posten ikke nærmest et "lukket logeblad" for avisens
redaktion?


--
Med venlig hilsen
Børge



GB (02-05-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 02-05-06 15:07

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in
news:4457011a$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Øh, er Jyllands-Posten ikke nærmest et "lukket logeblad" for avisens
> redaktion?

Nej, det er Danmarks bedste avis. Jeg si'r til dig. Læs den...

Svend Poulsen (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Svend Poulsen


Dato : 01-05-06 20:32


" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
news:445651d8$0$114$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse
> news:44564bd6$0$163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
>>> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
>>> hvor der er mange tilskuere."
>>>
>>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>>
>>
>> Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser
>> mere diskret.
>>
>
> Man behøver vel ikke at opføre sig som "en hund i et spil kegler" fordi
> man repræsenterer den udøvende magt - det oser langt væk af at være ren
> chikane. Hvis den bil virkelig så suspekt ud, kunne den jo være antastet
> mange andre steder end i Voldsmose.
>
> At nogle imamer efterfølgende står frem om opfører sig direkte åndsvagt,
> er kun med til at give et nuanceret billede af hverdagen i Danmark.
>
> ab©
>
> --
>
> - der er noget ved alting, men det er ikke alt, der er noget ved (-c:)
>

Den kan da ikke være andet end ironisk, for ellers argumenter du da for at
muslimer skal have særstatus over for politiet i forhold til alle andre.

Svend



Mikael Mortensen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Mikael Mortensen


Dato : 02-05-06 11:33


" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
news:445651d8$0$114$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse
> news:44564bd6$0$163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
>>> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
>>> hvor der er mange tilskuere."
>>>
>>> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>>
>>
>> Næh. Han siger bare, at de skal lave deres rutinemæssige undersøgelser
>> mere diskret.
>>
>
> Man behøver vel ikke at opføre sig som "en hund i et spil kegler" fordi
> man repræsenterer den udøvende magt - det oser langt væk af at være ren
> chikane. Hvis den bil virkelig så suspekt ud, kunne den jo være antastet
> mange andre steder end i Voldsmose.

Nu ved muhammedanerne så at de har helle i voldsmosen.
Så kan de lave alle de forbrydelser de vil uden konsekvenser, når bare de
når ind på voldsmosens område inden politiet fanger dem.



/Mikael



Martin Larsen (01-05-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 01-05-06 19:02

Alucard fortalte:

> On Mon, 1 May 2006 18:15:15 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:
>
>> Rart at leve i et land, hvor politiet ikke kan visitere folk alle
>> steder og hvor politiet nu er afskåret fra at anholde imaner.
>>
>> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=733122/
>>
>> I min bog, bør der sættes 1000 politibetjente ind i området, så de
>> kan se det er politiets ret og pligt at holde orden i Danmark
>
> Ja, jeg tog mig til hovedet da jeg læste:
>
> "Chefpolitiinspektøren oplyser, at Odense Politi nu har lært, at det
> ikke skal lave en rutinemæssig undersøgelse midt inde i Vollsmose,
> hvor der er mange tilskuere."
>
> Skal politiet nu acceptere at loven ikke gælder alle steder...???
>
> De idioter der angreb politiet burde bures inde på stedet....

Det er jo så meget mere vanvittigt, når vi ved at en pæn procentdel af
imamerne advokerer for terror og mord på vantro. Selvfølgelig må sådan
nogle checkes i hoved og r*v.

Mvh
Martin
--
Befri DK


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste