De radikale er for folk med et stort ego
Fra : Tveskaeg

Dato : 01-05-06 09:05

Det ser ud til at nogle socialdemokrater er ved at finde tilbage til
rødderne.

Fra : Jim

Dato : 01-05-06 10:00

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til at nogle socialdemokrater er ved at finde tilbage til
> rødderne.

Måske, de er helt sikkert i gang med at grave sig ned..... med en teske.

J.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-05-06 12:28

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Det ser ud til at nogle socialdemokrater er ved at finde tilbage til
> rødderne.

Det ser mere ud som om socialdemokratiske fagforeningsbosser føler sig
truet, de har om noget et ego. Problemet med det socialdemokratiske ego er,
at det er uden logisk fundament.

Thorkild

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-05-06 14:15

Tveskaeg skrev:

> Det ser ud til at nogle socialdemokrater er ved at finde tilbage til
> rødderne.

For sent. De gik af pladsen og nu har Pia tjansen.
Asocialdhimmikraterne kan højest håbe på at blive det nye SF, nu
da Snorkdal har overtaget efter Holger Hængekøje, partiets
stifter Aksel Larsen afsløret som både KGB og CIA-agent og Gert
Petersen som gammel NSU'er. Et mere useriøst og uidealistisk
parti kan man ikke forestille sig. Det passer godt til dagens
socialakrobater.

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 02-05-06 04:25

On Mon, 1 May 2006 15:14:58 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>For sent. De gik af pladsen og nu har Pia tjansen.
JEP :)

> [...]
>da Snorkdal har overtaget efter Holger Hængekøje, partiets
>stifter Aksel Larsen afsløret som både KGB og CIA-agent og Gert
Det med Gert kunne jeg da godt tænke mig at læsse lidt mere om -
Nogle links ?

Et mere useriøst og uidealistisk
>parti kan man ikke forestille sig. Det passer godt til dagens
>socialakrobater.
JEP!

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 13:24

http://da.wikipedia.org/wiki/Gert_Petersen

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 02-05-06 20:09

On Tue, 2 May 2006 14:24:18 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>http://da.wikipedia.org/wiki/Gert_Petersen

Der kan man bare se... Røde Gert har været lysebrun :)

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-05-06 20:23

Morpheus@Hotmail.com skrev:

> Der kan man bare se... Røde Gert har været lysebrun :)

Bagefter blev han stalinist. Hold da helt op for en rorgænger.