Aber modbeviser racisme. Miljø overgår DNA~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-05-06 07:02

Aber modbeviser racisme. Miljø overgår DNA.

- Glem DNA, miljø vigtigst. Sensationel ny abeforskning.

Race er et, muslimkultur er noget helt andet, så jeg er extremt
u-racistisk (men ikke intolerant som anti-racisterne)

At jeg er blandt de mindst racistiske på internettet fremgår ikke kun
af asiat-ægteskab og ulandsarbejde, men især af mit livs største clue,
oprettelsen af privatiseret sæddonor-formidling, der var drevet af
ideologien: man holder af sine børn pga den vane , tryghed ved at eje
hinanden lidt , årelang daglig omgang. Arv betyder lidt eller intet.

(Min far sårede min mor ved at sige "daglig omgang er farligere end
skønhed" og der er stor sandhed i det, vedr parforholdsstabilitet.)

Vort biokemi-forenklende, inkompetente læge-aristorkrati og hele
slænget af statslige teknokrater ser DNA som vigtigt, men den
åh-så-imponerende indsigt har været en fuser. Ikke en arvelig sygdom
kan helbredes.

Man holder ikke af sine børn pga blodets bånd og magi om kromosomale
ligheder - men at fælles DNA giver samme ørnenæse, flyveører,
langbenethed giver tryghed ved at moderen holdt af faderen ved
undfangelsen, så hun vil nok programmere barnet til ikke at hade
socialfar alt for meget.

Selvfølgelig kan USA-negre blive så geniale som Edison og Jefferson,
Schwartzenegger og Victor Borge. Det tager bare en masse århundreder,
for social arv er ikke noget, der siver ind i en kultur, der giver
status efter

lapset tøj og "I've got rythm".

At få ørknen ud af muslimen er heller ikke klaret på få generationer -
selvom det er let at få ham ud af ørknen.

National Geographic 2004 ,1, 6 fortæller om Cebus Appela i Brasilien,
der er trængt ud i træfattigt område og må leve af kæmpenødder, der er
umulige at knække for et menneske uden redskaber.

Men aberne har

1. lært sig at løfte sten på halvdelen af deres vægt op til deres
brystkasse

1. fundet fjerne egnede klipper, der har gode armbolt-steder

2. kaste sig med egen vægt bag stenens mod nødden og således åbne
den og de overlever alene ved denne redskabs-intelligens, der overgår
menneskeabernes

De står genetisk meget fjernt fra menneskeaber, så

_DNA har næppe meget med kløgt at gøre._

Rotter er jo også klogere end mennesker på et utal af måder.

Dissekerer man en abehjerne er der intet i den, der tyder på dårligere
mulighed for avanceret abstrakt tænkning og genialitet som vor.

Når man med komputer og tegnsprog lærer aber at være menneskelige, er
man ikke stødt mod nogen mur, altså maximumsgrænse, endnu.

Medicinal-indusrien kan ikke lide, hvad modsiger deres fejlbefængte
enægget-tvilling-undersøgelser om DNA-skabt personlighed.

De søger at hjernevaske vælgerne til at tro, at psykologi-forståelse
er øget af psykofarmaka og DNA-indsigt, tsk tsk

De vil gerne anerkende naturlægemidler som konkurrencedygtige overfor
de syntetiske, for det er jo samme placebo-lort.