Janus Friis
Fra : Trans

Dato : 30-04-06 21:06

Den 2. marts 2006 skrev Per Erik Rønne i meddelelsen
følgende om Janus Friis:

"Jeg aner ikke hvem han er. Men jeg læser jo heller ikke Se & Hør."

Imidlertid er det ikke nødvendigt at læse Se og Hør for at få
kendskab til Janus Friis. Man kan nøjes med at læse TIME MAGAZINE:

TIME: SKYPE-JANUS BLANDT VERDENS MEST INDFLYDELSESRIGE
»Danske Janus Friis er på nyhedsmagasinet Times nye liste over de 100
mest indflydelsesrige personer i verden.«

En forudsætning er det naturligvis, at man kan engelsk.

Bent

Fra : Martin K

Dato : 30-04-06 23:00

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> TIME: SKYPE-JANUS BLANDT VERDENS MEST INDFLYDELSESRIGE
> »Danske Janus Friis er på nyhedsmagasinet Times nye liste over de 100
> mest indflydelsesrige personer i verden.«

Ja, han er en dygtig nørd. Det bliver spændende og se, om han kan blive ved
med at komme op med nye "innovationer".

--
Martin K

Fra : Konrad

Dato : 01-05-06 08:28

"Martin K" <sp@m.dk> wrote in message
> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Ja, han er en dygtig nørd. Det bliver spændende og se, om han kan blive
ved
> med at komme op med nye "innovationer".

Vi mangler vist stadig at se den første...

Fra : Martin K

Dato : 01-05-06 08:52

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Vi mangler vist stadig at se den første...

Hehe, ja det at kunne streame lyd via internettet var nok ikke ligefrem en
ny opfindelse for 2-3 år siden, da han startede Skype. Men nu om dage
handler succes i lige så høj grad om aspekter som look'n'feel og business
model. Et eller andet nyt må der jo nok alligevel have været ved Skype for
at det har fået den succes det har fået.

--
Martin K