Bubbers kone ofrer sig for at han kan gøre~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-06 09:41

Han har pissetravlt, står der også i overskriften, som årsag til den
grimme menneskeofring.

Hopper i Øresund hver dag, det har han ikke for travlt til.

Min kone er GLAD når jeg har for travlt til at snakke med hende - mon
også Bubbers er , inderst inde.

Jeg går barfodet i frostvejr, en kommende mode, håber jeg, som kan
dyrkes uden at man har en strandvejsvilla.

De fleste med stradvejsvilla ville opnå øget trivsel ved at flytte til
villa som min med kort afstand til alt, men er slaver af Kejserens Ny
Klær og kvinde-snobberi. Am I wrong?

Jeg kan snakke lige så speeded som Bubber og uden at køre i de samme
cirkler, samme rille - mine glistrupske cirkler er større, bedre og
flere. Hvorfor har jeg ikke så god presse? Ups. Det var et egocentrisk
spørgsmål. Glem det. Bold ej mand.

"A man is like a phonograph with half-a-dozen records. You soon get
tired of them all; and yet you have to sit at a table whilst he reels
them of to every new visitor".George Bernard Shaw

"Jeg var på ingen måde noget lys i skolen" Bubber, EB 30.4 - er det
årsagen? Lidt pikant tillært hjælpsomhed er vigtig del af charme?