Undervandsbelysning + alger i bassin
Fra : Frede.K

Dato : 16-06-01 08:39

Til mit havebassin vil jeg gerne have noget undervandslys er der nogen der
har prøvet at lave sådan noget selv og hvordan . jeg har set dem flere
steder men de koster en formue (399 -799 kr stk.) Det må kunne laves
billigere da en 20 w. halogenpære kun koster ca 15 kr.
Mvh. Frede

P.S Har nogen erfaringer med at en halmballe skulle kunne fjerne grøn-alger
i bassinet??

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 16-06-01 18:53

Jeg ved min den gamle pumper vandet igennem noget spagnum lignende, for at
sænke PH værdien, det skulle være med til at bekæmpe alger. Om han også har
en halm der i ved jeg ikke, men det blev da vist brugt i et god begyndt
program.

Fra : Rasmus

Dato : 16-06-01 21:53

Tjek Koien og ring til ham han hedder Jan
Mvh Rasmus

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 17-06-01 07:16

"Rasmus" <rasmus@koien.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek Koien og ring til ham han hedder Jan
Det er nok den her Rasmus tænker på http://www.koien.dk/ der kan du læse
en masse om vand i haven og de har også et "indsend spørgsmål" ting.

> Mvh Rasmus

Mogens
--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/
Software Shopping 255.000 varenr. http://www.svend-bent.dk/shop/

Fra : Frede.K

Dato : 19-06-01 23:06

Tak for div. svar.
Jeg har idag modtaget en ide til undervandsbelysning men vil gerne have
flere ideer ,men den jeg har fået idag vil i blive afprøvet her i næste
Week-end så hvis nogen skulle have interesse kan jeg videre bringe min
modtagne ide evt. med tegning.
Mvh Frede
Fams@@mail.dk remove @