indeholdsfortegnelse til Kreyszig, Advance~
Fra : Jakob L Hansen

Dato : 16-05-06 10:58

Jeg har forgævet søgt efter en indeholdsfortegnelse til syvende udgave af
Advanced Enginerring Mathematics af Kreyszig. Selv forlaget vil ikke kendes
ved den gamle udgave, men kun forholde sig til den nyere 9. udgave. Amazon
vil gerne vise den gamle bog, men linket til TOC fører til den nye.

Jeg har en pensumliste som er til 7. udgave, og min bog er 9. udgave. Jeg
vil gerne konvertere mellem dem, men skal bruge en indeholdsfortegnelse.
Er der nogle her der kan give et bud på hvor den findes?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-05-06 11:59

Jakob L Hansen skrev:
> [...]
> vil gerne konvertere mellem dem, men skal bruge en indeholdsfortegnelse.
> Er der nogle her der kan give et bud på hvor den findes?

fra denne side:
http://www.amazon.com/gp/product/0471553808/103-5271396-8651055?v=glance&n=283155
findes dette link:
http://www.amazon.com/gp/reader/0471553808/ref=sib_dp_bod_toc/103-5271396-8651055?%5Fencoding=UTF8&p=S00F#reader-link
som er TOC til 7th edition

Hilsen Mikkel

Fra : Jakob L Hansen

Dato : 16-05-06 13:11

> fra denne side:
> [...]

Tak for forsøget, men den vej har jeg forsøgt, og som man ser øverst på
siden
"You are viewing the Hardcover edition (2005) from Wiley." så er det 9th ed.
og ikke 7., selvom det er 7. man har fat i i foregående link. Det er det der
er så fjollet.