Toiletlukning og usmittende bæspor
Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-06 21:49

Toiletlukning og usmittende bæspor

Kommunen skaber pislugt ved 1. pissoirlukninger 2. politiet giver
bøder for at pisse andre steder end toiletter, og det er let at narre
politiet, så der går sport i at finde et sikkert sted.

LØSNING: at folk har beholder med blærestørrelse i lommen, som kan
lukkes tæt (fx marmeladeglas)

BÆ-MÆRKER spreder ALDRIG sygdom

Mor til 17 år i søn=BW: Det er brune mærker på dit lagen, du har sat
dig efter at have været på toilettet, uden at tørre dig ordentligt.

B: Er det mit lagen. Tak. Du siger også det er min seng. Tak. Hvorfor
blander du dig så?

M Det er mig der holder det rent.

B: Hvad ville ske, hvis du ignorerede "bremsespor" på tøj?

Far går nøgen i hjemmet. Jeg kan også lide naturlighed.

M: Da jeg traf far, tog han ikke bad hver dag. Det har jeg fået ham
til , så ikke han bliver fyret af sit firma, pga kropslugt. Til
gengæld har jeg droppet at forlange brug af pyjamas. Men du skal lære
hygiejne.

B: Hygiejne betyder sundhed. Er der nogen der er blevet syge af
bakterier fra bæ-mærker på tøj.

M Spørg far.

Min far, der var ingeniør og havde mange lægevenner og fulgte med i al
biologi, mente at meget møgede underbukser kan øge risiko for
hudsvamp, fordi bomuld der er beskidt, ikke holder sig så tørt som det
nyvaskede. Så jeg lod mine underbukser vaske ugentligt, indtil jeg for
30 år siden holdt helt op at bruge underbukser.

I TV-serien "Når mænd er værst" fra common-sense-BBC (vises i DR2),
vitses afslappet om bæmærker på lys sofa, som kvinderne i hjemmet har
ondt af.

Selvfølgelig betyder indtørring af de minimale mængder afføring i "bremsespor"
at bakterier dør af udtørring (når på sofa eller lagen) og smitte kan
ikke forårsages. Kun hvis man er hysterisk, går man op i sådant (og
jeg er næsten så hysterisk som alle andre danskere - skik følge aller
land fly - men det er sundt at erkende, at vi er alle sammen
irrationelle=psykotiske.).

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-05-06 23:14

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev

.....Atter en masse lort.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-06 04:57

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev
>
> ....Atter en masse lort.

Lad os antage at der er en svipser eller ti mht facts eller logik i
min forsøg på at tilføre denne ng 's videnskabelige debat noget nyt og
hverdagsrelevant

Hvad om en svipser pinpointedes og modargumenteredes
naturvidenskabeligt i tråd med vor science-fundats

Eller er det umuligt? Måske du er til følelser, gruppepres,
konformitets-forherligelse og status og ikke til
forsknings-stringens, og der ingen svipser er?

Fra : kk

Dato : 05-05-06 15:32

> [...]
>
> Eller er det umuligt? Måske du er til følelser, gruppepres,
> konformitets-forherligelse og status og ikke til forsknings-stringens, og

Kan du slet ikke få ind under håret, at dit emnevalg, igen, er helt ude i
hampen. Det er unødvendigt og særdeles ulækkert, medmindre man er totalt
analfikseret. Det kan måske gå for et barn, men når det er en voksen, som du
burde være, så får man færten af en psykopat. Find noget anden at anvende
din begavelse på, så kunne det være at flere ville reagere på dine indlæg.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-06 15:48

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> [...]
> en voksen, som du burde være, så får man færten af en psykopat. Find
> noget anden at anvende din begavelse på, så kunne det være at flere

Talrige trådstarter er ikke alles smag.
Hvorfor svarer du, hvis du har den særligeopfattelse, at livets
naturlige forhavender er ulækre

Definer psykopat - uanset hvilken definition du opererer med, så er
interesse for afhjælpning af ældres inkontinensproblemer ikke dækket
af din bodega-diagnose.

Fra : kk

Dato : 06-05-06 09:23

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Talrige trådstarter er ikke alles smag.
> Hvorfor svarer du, hvis du har den særligeopfattelse, at livets naturlige
> forhavender er ulækre

Fordi din mening om diverse menneskelige udtømmelser er unødvendig og som
oftest uetisk.

Definer psykopat - uanset hvilken definition du opererer med, så er
> interesse for afhjælpning af ældres inkontinensproblemer ikke dækket af
> din bodega-diagnose.

Du vil sikkert være enig med mig i, at det er jeg ikke kvalificeret til at
definere, men jeg vil nøjes med at konstatere at man ikke behøver at være en
høne, for at se om et æg er rådent.

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-06 13:18

> Fordi din mening om diverse menneskelige udtømmelser er unødvendig
> og som oftest uetisk.

Hvad er unødvendigt? Eneste nødvendighed for liv er dybest set af få
luft , mad, vand og løbe fra tigre o.lign
Alle menings-tilkendegivelsr på usenet er unødvendige, og alle er det
i helt samme grad.

Din intolerance skriger til himlen, når du idømmer mine meninger
"oftest at være uetiske", for etik er moral, og moral er leveregler,
og du har da ret i at mord og opfordring til mord osv er uetisk, men
hvis du mener, at mine menings-tilkendegivelser om humane exkrementer
skaber risiko for sygdomsforvoldende koleraepidemi, så vær rar at
begrund. Genlæs trådstart og vær helt præcis.

> Definer psykopat - uanset hvilken definition du opererer med, så er
>
> Du vil sikkert være enig med mig i, at det er jeg ikke kvalificeret
> til at definere

Ja, det er helt klart at du er på tynd is, og bruger ord du ikke aner
hvad betyder.
Når men er ude med riven, som du, og idømmer fredelige meddebatører at
have dårligere etik end du selv, bør man så ikke holde sig til de
hjørne af det danske sprog, hvor forståelighed er mulig?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-06 16:26

> [...]
> en voksen, som du burde være, så får man færten af en psykopat. Find
> noget anden at anvende din begavelse på, så kunne det være at flere

Tror du at de indlæg, der reageres på af mange, er de mest læste
indlæg?

Der er tænkeligt at jeg med emner som mangel på offentlige toiletter i
hovedstaden
- som Avis og TV flyder over med i disse dage -
og med min af Ugeskrift for Læger optagne nytænkning om tabuemnet,
skriver ting som læses med interesse, men tiden er ikke moden til at
der er en masse kommentarer til mine ideer.
Folk skal lige vende tanken og er bange for at blive til grin ved at
tage en "landsbytosse" alvorligt
Hold dig til almindelige emner, hvis du vil have mange og seriøse
reaktioner.

Du er ikke den første der oplever analfixering - Anders Peter Johnsen
har også søgte at være sjov ved sådant.

Men de, der har fetichisme om lort og især pis, er de der har fået en
forbudspræget opdragelse - og forbuden frugt smager bedst.

Jeg har netop fået en fordomsfri opdragelse af en ingeniørfar, der som
de gamle romere og PH sagde "Intet skal være mig fremmed"

Kan man forestille sig at bremsespor på en sofa kan sprede smitte? Der
meget lidt til for at brunfarve - et tyndt lag afføring tørrer
hurtigt - hvordan sku det komme ind i munden på en person, der således
blev smittet.
Hvad synes du at kommunen skal gøre ved at folk tisser i porte og
parker, fordi der er for lang afstand til toilet, hvoraf mange
kommunale er blevet nedlagt - måske fordi folk ikke gad finde dem og
bruge dem?
Det kan lugtes hvis du passerer en port nær et værtshus efter
pinsekarneval - men det spreder ingen smitte.

Fra : Olsen

Dato : 06-05-06 00:10

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:29K6g.17610$D61.9349
@fe58.usenetserver.com:

> [...]
> bruge dem?
> Det kan lugtes hvis du passerer en port nær et værtshus efter
> pinsekarneval - men det spreder ingen smitte.

?????????????????????????????????????????????????????

Fra : Kasper Larsen

Dato : 06-05-06 00:39

"Olsen" <olsen@olsen.no> wrote in message
> ?????????????????????????????????????????????????????

Du virker ikke videre intelligent. Hvordan kan vi hjælpe på forståelsen?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-06 03:21

"Olsen" <olsen@olsen.no> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:29K6g.17610$D61.9349
> @fe58.usenetserver.com:

Meget ses klart når man tør gå lidt ind og ud fra hampen, og ikke er
fastlåst på forstokket vanetænkning

Hvis jeg brugte min begavelse på nyttesløse spradebasse-ting som
Einstein, ville jeg hade mig selv og leve kort og ulykkeligt. Einstein
havde evnen til at tro på sin sag, ligesom Wilstrup.
Jeg har kastet mig over et væsentligt stort projekt, så jeg lever
længe og har det godt.
Men selvfølgelig har jeg blinde pletter eller skyklapper og håber at
ubønhørlig hård debat kan føre til korrektioner.
Min debat med Bank&Kredit om lån har været lærerig - sandsynligvis kan
jeg få lån på langt over halvdelen af hvad en ejendomsmægler vurderer,
altså mange millioner
Men når HeltSolgt/Hammerslag dillen er moderigtig, så må mellemchefer
med direktørtitler afvise at låne i mit slot og lyve at "fremtræden og
stand" gør det usalgbart - overfladiske små narrøve. Som får deres 15
minutters berømmelse ved at bo dyrt og være dyrt påklædt
Og føler de er overklasse og ejer den gode smag.
Og der for dumme til at se gennem hvad kan fjernes på en dag - når
husets mursten, træværk, tag, VVS intet fejler, og beliggehed er bedre
end strandvejsvillaers, så burde de kunne fatte hvad reel markeds-
og dermed belånings-værdi er.

Selvfølgelig giver pis-stank association til slum hvor folk er uden
hæmninger

> ?????????????????????????????????????????????????????

Sådan et indholdsløst svar er mere offtopic end at man overlapper et
par ng's fundatser
----------------
SELVFØLGELIG MÅ MAN BØJE SIG FOR MEGET OVERFLADISKHED, på kort sigt.

Nogle massagepiger jeg har valgt , var klart silikone-oppumpede og det
var lidt spændende med designer-strut, men i længden ønsker kun tosser
en partner, hvis udseende ikke matcher hendes personlighed

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 06-05-06 11:50

On Fri, 5 May 2006 16:31:46 +0200, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>din begavelse på, så kunne det være at flere ville reagere på dine indlæg.

Af netop denne årsag er vi en del, som for længst har gemt Bo godt af
vejen på bunden af et meget dybt spam-filter. Dermed burde problemet
være løst en gang for alle. Desværre er der næsten hver gang en eller
anden Dummie, der svarer på hans tåbeligheder, og oven i købet sørger
for at citere alt hans vrøvl. Det er bare så træls.

Hvis I så da bare i det mindste kunne finde ud af, at tilføje [bo] i
emnelinien, så vi andre også kunne filtrere jer fra - hvor svært kan
det være?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-06 13:28

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.dk> wrote in message

> Af netop denne årsag er vi en del, som for længst har gemt Bo godt
> af
> vejen på bunden af et meget dybt spam-filter. Dermed burde problemet

Har filtre ikke EEN GRAD KUN mht at hjælpe til at stikke hovedet i
busken. Kan man killfiltrere særlig dybt og grundigt - kill the cat er
måske et problem hvis katten har ni liv, men jeg forstår ikke hvad et
"meget dybt spam-filter" er

> [...]
> eller
> anden Dummie, der svarer på hans tåbeligheder, og oven i købet

Jeg kan forstå, at hvis mine ord optræder på Helbos skærm, så har de
en magnetisme , så han er NØDT til at læse og det gør ondt.
- som var det narko og du havde abstinenser.

Hvis jeg erfaringsmæssigt er uetisk eller kedelig, hvorfor åbner du
så indlæggene, og HVIS DU ÅBNER; hvorfor stirrer du ikke straks kun
mod DELETE knappen så du kan ramme den på et splitsekund.

Du må være helt uden kontrol med dig selv og et let offer for en
narkopusher

Ingen har kunne påvise OT, hos mig, men det indlæg jeg her svarer på
er da extremt OT

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-05-06 15:20

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse >

> Hvis I så da bare i det mindste kunne finde ud af, at tilføje [bo] i
> emnelinien, så vi andre også kunne filtrere jer fra - hvor svært kan
> det være?

Ville det ikke være nemmere hvis du ikke brugte et filter til at sortere
Bo fra? Så kan du hurtigt se hvilke tråde han starter og undlade at læse
noget som helst i de tråde.
Dermed undgår du at blive irriteret over at andre svarer på hans indlæg,
da du jo så blot skal springe tråden over.
Skriver Bo et indlæg i en anden tråd kan du på samme måde springe det
indlæg - og evt. svar på det - over.

Samtidig vil andre blive fri for at læse indlæg om at du har Bo i filter
og hvad de skal gøre for at tilfredsstille dig og dit filter.

Alt i alt ville det blive en bedre verden på den måde.

Michael

Fra : kk

Dato : 06-05-06 19:18

"Michael Nielsen" <RodeoQueen@SLETDETTEhermail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og hvad de skal gøre for at tilfredsstille dig og dit filter.
>
> Alt i alt ville det blive en bedre verden på den måde.

Vel talt Michael. BW er der jo trods alt ikke nogen grund til at putte i et
filter. Han er da til tider meget underholdende. Når han ind imellem bliver
ulækker eller andet med u- så må man jo bare sige til. Jeg ved godt at det
er dumt, for jeg kan slet ikke hamle op med hans argumenter, som til tider
er i orden.
Men, - hell, det skal jo ikke være så kedeligt altsammen.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-06 21:48

> [...]
> meddelelse
> Vel talt Michael. BW er der jo trods alt ikke nogen grund til at
Netop
> filter. Han er da til tider meget underholdende. Når han ind imellem
> bliver
Netop
> ulækker eller andet med u- så må man jo bare sige til. Jeg ved godt
> at det
Netop
> er dumt, for jeg kan slet ikke hamle op med hans argumenter, som til
> tider er i orden.
Netop

Altså lad os gå efter bold ej mand og Michael har fattet usenets
overordnede mål
">> Alt i alt ville det blive en bedre verden på den måde."

Som vi sir på bodegaen her på Nørrebro "lad os lige ordne
verdenssituationen"

1. Når DF blokerer for en professionel DR-bestyrelse er det fordi Fogh
med den vil indsætte sine lydige professionelle
og så kommer ting ikke frem i lyset(Børsen3.5)
2. "Indsatte vil ikke afsone med fodlænke" overskrifter Politiken 6.5:
Fordi hjem med kone er værre fængsel end vore
luksusnarkobulefænglser. Hjemmefængsel er saboteret af
justitsministeriets Kriminalforsorg, som har gjort fængsler vildt
attraktive - jeg har prøvet det og har sjældent haft det så sjovt som
i Sdr Omme. Glistrup kalder maden i Horserød bedre end hans kones. For
muslimer er det en svir at være i fængsel - de har al narkosalget på
de kanter.
3. www.3fa.dk og Hans Jensen, LOformand, 2 maj i fælledparken hetzede
mod Claus Hjort Frederiksen for at være en straffende lektor Blomme
imod arbejdsvægrende dagpengemodtagere. V har ret.
4. EU nægter at samarbejde med Serbien, hvis ikke de udleverer
Mladic - men han fanges næppe i live, for han har viden der vil skade
mange. Ækelt at DK er med til kollektiv straf af serberne for ædel
muslimbekæmpelse i fortidig krig som rager alle en høstblomst nu -
krigsforbryderprocesser er unyttige i enhver henseende.
5. 100 000 000 000 kr er ejet af kunder bl.a. i Nykredit, men de får
aldrig noget for pengene (Politiken 6.5). Tro ej på autoriteter
6. Med kæmpeoverskrifter gør Politiken 3.5 meget ud af at antal
personer, der arbejder med malariabekæmpelse i Verdensbanken er NUL
men der er EN MILLION afrikanere der hvert år dør af sygdommmen. Fat
dog at Afrika er overbefolket og denne infektions holocaustning af
bundtabere er *gavnlig oprydning*

Fra : Kasper Larsen

Dato : 07-05-06 01:50

> [...]
> Hvis I så da bare i det mindste kunne finde ud af, at tilføje [bo] i
> emnelinien, så vi andre også kunne filtrere jer fra - hvor svært kan

Du mener altså, at Bo Warming skal dekoreres med usenet-jødestjerne? Går du
også ind for antisemitisme?

Fra : Snuden

Dato : 07-05-06 18:32

On Sat, 06 May 2006 12:49:36 +0200, Lars J. Helbo
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis I så da bare i det mindste kunne finde ud af, at tilføje [bo] i
>emnelinien, så vi andre også kunne filtrere jer fra - hvor svært kan

Du kunne også pille ham ud af dit filter. Så kan du se præcis hvilke
tråde han har startet og springe dem helt over - inkl. evt. svar.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-06 19:03

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Der er noget der hedder en "dummy" og noget der hedder en "dhimmie"

Giv et eksempel på at "tåbelighed" nogen sinde er påvist, altså
faktuel fejl af en vis central betydning eller fejl i logik.

> Du kunne også pille ham ud af dit filter. Så kan du se præcis hvilke
> tråde han har startet og springe dem helt over - inkl. evt. svar.

Bør sådan smalltalk om emner der næppe interesserer mange og som INTET
har at gøre med ng-topic ikke ske pr privat mail?

Snuden har aldrig kunne påvise ulempe ved kriminalitetsforebyggende
overvågning.Kun kan han+Vidal+BirtheRønnHornbeck KOMME MED FLOSKLER

Hvad om du blandede dig i tråden om elektronisk fængsling. Kan det
overdrives at man således overvåger de der har gjort sig skyldig i
asocial adfærd og må formodes at være risiko personer mhg gentagelser?
Hvis du eller andre kan støtte justitsministeriets fobi mod
radiosenderfodlænke, vil de være ontopic

Det er virkelig en skandale som det om frem igår i tråden, at man
saboterer forsøg ved at blande alkoholtest ind i domme, der ikke har
med alkohol at gøre - og når så forbryderne heller vil i socialt-sjovt
luksusfængsel, så tager man det som bevis på at den ny billige
effektive fængslingsform er en dårlig ide.
Kun for fangevogtere, der frygter arbejdsløshed er den dårlig.