Døds-FALD og medie-vildledning: 3000m OK
Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-06 12:14

Journalisterne er så psykopatisk-afstumpet-grotesk-svinske mht at yde
folkeoplysning, at TV burde privatiseres STRAKS

For det er TVs "mere-overfladisk-end-EB" facon, der smitter af, på
ALLE de hjernedøde mediesoldater - som står under MichalMeyerheim
charmetrolde med nul-logik.
Og deres onde bagmænd.

Forleden oplyste JP (eller var det EB) at en amerikanerinde var
overlevet fald på 3000 meter

Men intet om hun var blevet bremset af etageregnskov og var faldet i
vand.

Nu oplyses om de selvmorderiske event-journalisters tåbe-happenings i
DK, der har kostet liv ved fald fra helikopter, der var over vand og
langt lavere, at dømme efter foto. Det var over vand.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3702698/

Er det psykosomatik der afgør om du overlever at blive overkørt af en
damptromle eller falde fra højeste hus?

Er nogen event-kursus med dræberkaniner og gang på gløder uden sko
GAVNLIG

At Realkredit Danmark (og de andre tre store og 4 kæmpebanker)i
månedsvis udelukkede al lån i mit hus og stadig kun vil udlåne en
trettendedel af vurderingssum, må være fordi de har gejlet sig op til
arrogance og mangler syndebuk-fjendebilleder og de inkompetente
underdirektører har taget skade af at dræbe syndebuk-kaniner på et
åndsvagt kursus. Danske Banks direktører har også vist katastrofal
virkelighedsflugt. Danske Bank var medløbere men havde viklet sig ind
i så groteske selvmodsigelser at jeg på målstregen reddes af at "ha
noget på dem".
Hvordan forbedres teamwork af at gå på gløder eller springe ud fra
helikopter? Hader de sig selv, men har ikke nosser til et almindeligt
selvmord?

Ligesom ved Ålborg-ulykken så er journalisters vigtigste hverv at
skjule dumheder. Det sås ved Ålborg-brostyrt og det ses vedr
helikopterulykken, at når det er venner der kvajer sig, så må deres
groteske uansvarlighed ikke blive kendt. Røgslør på røgslør,
forsinkelse på forsinkelse. Mediepublikum har man gjort dumme og
ukritiske, så "det går nok"
1984-science fiction er ikke så skræmmende som virkeligheden

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-06 02:53

> [...]
> en damptromle eller falde fra højeste hus?
>
> Er nogen event-kursus med dræberkaniner og gang på gløder uden sko

Politiken oplyser idag om helikopteruly kken
at den 46 årige mand blev slået bevidstløs da han sprang ud af
helikopteren og ramte dennes landingsstel - han havd en
sikkerhedsbøjle med et reb i favnen og rebet hang fast i helikopteren.

Det skete ved et EVENT-KURSUS

Det er vist det som staten kalder EFTERUDDANNELSE, og måske den har
leveret gratis militærhelikopter til selvmorderisk dyrt pjat i
arbejdstiden, fordi DK lever ikke af produktion og arbejde, men af
USA-goodwill og vi skal underholde statusdyr i erhvervslivet med sjove
kurser

STOP YNK

Samme dag har samme avis en notits om en kvinde, der i rus har fået
bidt ansigtet af af sin hund og nu takker for statens dygtige
ansigtstransplantation og takker donoren.

Jeg kan godt lide de kristne skolevæsen i Narvik hvis ansatte jeg
besøgte engang, der syntes at folk bør skilte med selvforskyldt
ulykke - når slikne skolebørn får huller i fortænderne så havde
skoletandlægen forbud mod at bruge andet fyldningsmateriale end sort
amalgam (som er perfekt,holdbart, billigt, ufarligt) og ville man
kamuflere med hvid plastikfyldning, så må man selv betale.

Hvis folk kommer til skade selvforskyldt, skal staten hjælpe med det
FUNKTIONELLE men ikke med det kosmetiske

Næsten alle menneskehedens fremskridt er sket i en tid uden ynk - man
lå som man havde redt og man så ud derefter. Ingen kamouflage. Man
skal stå ved sandheden.
Jeg havde en onkel der var lærer på en døveskole og fik sit ansigt
skamferet ved at falde i søvn ved rattet. De døve børn omtalte ham ved
at pege på egen hage, det sted hvor han så særlig sjov ud. Han fik
plastikoperation og blev normal. Men var mere værd før da, end nogen
færdselspropagandafilm.