Manual i PDF-format til HP lommeregner
Fra : Tychsen

Dato : 28-04-06 10:51

Hej, jeg ved ikke helt , om dette er det mest korrekte forum, men:

Er det nogle der ved, hvor man kan downloade en dank manual til sin
HP-lommeregner?

Jeg har både en HP-49g+ og en HP 10BII...

Tak

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 28-04-06 13:07

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in news:1146217867.987391.95290
@y43g2000cwc.googlegroups.com:

> Hej, jeg ved ikke helt , om dette er det mest korrekte forum, men:

Det er nok ikke helt korrekt, men der er nok mange her der har
HP-regnere :D (er selv til gode gamle 48gx)

Jeg ville kigge på www.hpcalc.org som det første...

> Jeg har både en HP-49g+ og en HP 10BII...

49'eren er jeg sikker på du kan finde - ved ikke med den anden.

http://www.hpcalc.org/hp49/docs/misc/hp49gpaur.zip

Har du kigget på biblioteket? Det er ikke for sjov - jeg
har haft lånt diverse brugermanualer der...

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Tychsen

Dato : 28-04-06 14:10

Jeg vidste ikke, at man kan låne PDF-filer på biblioteket. Jeg
tvivler stadig, men må vel tro dit ord.

Nå, men jeg gider nu ikke fare ind i byen for at låne noget, der er
digitalt. Det må kunne hentes på nettet.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-04-06 13:26

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in news:1146229797.254911.271570
@j73g2000cwa.googlegroups.com:

> Jeg vidste ikke, at man kan låne PDF-filer på biblioteket. Jeg
> tvivler stadig, men må vel tro dit ord.
>
> Nå, men jeg gider nu ikke fare ind i byen for at låne noget, der er
> digitalt. Det må kunne hentes på nettet.

Jeg regnede med at du ønskede pdf for at kunne printe ud i
ordentlig kvalitet :D Jeg har ikke prøvet at låne digitale
dokumenter og tvivler på at det kan lade sig gøre... Men
alm. reference guides har de da noget af.

/hilsner

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 28-04-06 17:19

Tychsen wrote:
> Hej, jeg ved ikke helt , om dette er det mest korrekte forum, men:
>
> Er det nogle der ved, hvor man kan downloade en dank manual til sin
> HP-lommeregner?
>
> Jeg har både en HP-49g+ og en HP 10BII...

Prøv at maile HP.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Tychsen

Dato : 28-04-06 18:13

Ville jeg også, men kan ikke finde en adresse og maile til. Nok mig
der kager rundt i det, men når man vil kontakte dem på www.hp.dk,
sendes man frem og tilbage mellem FAQ-sider og sådan noget. De gemmer
nok deres reelle kontakt-mails for ikke at blive spammet af 1000-vis af
kunder, der bare vil vide, hvorfor kopholderen i deres nye PC er gået
i stykker...

Fra : Tychsen

Dato : 01-05-06 14:41

Nåe.. nej, jeg ønsker manualerne digitalt, da de er langt nemmere at
finde rundt i. Man kan jo søge efter order og sætninge

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 01-05-06 16:32

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in news:1146490844.901058.268350
@y43g2000cwc.googlegroups.com:

> Nåe.. nej, jeg ønsker manualerne digitalt, da de er langt nemmere at
> finde rundt i. Man kan jo søge efter order og sætninge

Det er jo rigtigt :) Jeg må indrømme at lige præcis brugermanualer
til hardware og software er nu fede at have i hånden - det er meget
nemmere at overskue kapitler og tegninger etc. synes jeg :) Så mon
ikke de burde komme i begge udgaver for at tilfredsstille kunderne?

/hilsner