September 11
Fra : Be Ka

Dato : 28-04-06 05:38

Igen lidt om 9/11. Er det noget der kan bruges?

http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html

of appearances there are four kinds
things either are as they appear to be
or they neither are, nor appear to be
or they are, but do not appear to be
or they are not but yet appear to be

Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-04-06 08:29

"Be Ka" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Igen lidt om 9/11. Er det noget der kan bruges?

Her er hvad jeg synes er utroligt, jernet er så varmt at huset snart
kollapser, men hov er det ikke mennesker som står og læner sig op af jernet,
her på billedet.

http://www.reopen911.org/images/womaninholelarge.jpg

der skulle flere hundrede tusinde soldater til at indtage Irak, 11.000
soldater til at indtage Afganistan, men kun en til at indtage Danmark,
nemlig Bush

Michael

Fra : Be Ka

Dato : 28-04-06 12:56

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> wrote in message

> Her er hvad jeg synes er utroligt, jernet er så varmt at huset snart
> kollapser, men hov er det ikke mennesker som står og læner sig op af
> [...]
Tror du har fat i det forkerte billede!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-04-06 14:10

Michael Knudsen wrote:

> der skulle flere hundrede tusinde soldater til at indtage Irak, 11.000
> soldater til at indtage Afganistan, men kun en til at indtage Danmark,
> nemlig Bush

Er han soldat?

;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 29-04-06 00:09

> Her er hvad jeg synes er utroligt, jernet er så varmt at huset snart
> kollapser, men hov er det ikke mennesker som står og læner sig op af
> jernet, her på billedet.

Det varme jern er jo det inde i bygningen. De der læner sig op ad det, på
det tidspunkt, er nok hinsides bekymring for varme.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 29-04-06 08:09

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> der skulle flere hundrede tusinde soldater til at indtage Irak, 11.000
> soldater til at indtage Afganistan, men kun en til at indtage Danmark,

/Ole

Fra : fjern

Dato : 09-05-06 21:29

Be Ka wrote:
> Igen lidt om 9/11. Er det noget der kan bruges?

> [...]
Det er min opfattelse at han helt sikkert har fat i noget her -
Rent historisk har magthavere jo altid haft et behov for at lave events
der kan give dem en grund til at gøre hvad de allerede har planlagt.
- Jeg er ellers ikke facineret af konspirations teorier.
mvh
Søren

Fra : sbjepsen@hotmail.com

Dato : 10-05-06 07:04

Be Ka wrote:
> [...]

>der kan give dem en grund til at gøre hvad de allerede har planlagt.
>- Jeg er ellers ikke facineret af konspirations teorier.

Problemet med S.E. Jones er at han fremdrager de observationer der kan
underbygge hans hypotese - for derefter at ophøje dem til bevis. Alle
de eksempler han fremdrager bruges til at fremme teorien om eksplosiver
eller anvendelsen af termit. Flere steder argumenterer han med, at
'dette kan kun lade sig gøre hvis man bruger sprængstof'. F.eks
nævner han, at der ikke blev observeret store stykker af beton, noget
der ellers altid optræder ved nedrivning - ergo er det altså ødelagt
ved sprængning.

Men kunne det tænkes at en beton-emne der falder ned fra 300 m's
højde vil gå i stykker ? Det kan vel også tænkes at de beton
paneler der har siddet i bunden ikke har den store holdbarhed når en
bygning dratter ned ovenpå dem.

Steven Jones er professor i fysik, og forsker i fusion og solenergi. Al
respekt for det, men det giver ham ikke kvalifikationer inden for
bygningsstatik, sprængning eller brandteknik.

Det ville klæde hans artikel ganske meget, hvis han havde udfordret
sin egen hypotese ved at finde argumenter for at den officielle
forklaring var korrekt - Hvilket også i mine øjne ville hæve dens
troværdighed.

At han sælger artiklen på at være et videnskabeligt værk, uden at
han lader den blive kritiseret af fagfolk trækker i mine øjne ned i
dens troværdighed.

Man kan mene, at WTC 9/11 var planlagt af den amerikanske regering -
men så er man også nødt til at forholde til følgende spørgsmål:
Mener man helt alvorligt, at Bush-administrationen har iscenesat og
udført drab i så massiv skala på sine egne borgere ?
(Hvad de laver i andre lande er en anden sag...)

Ja, Bush er næppe en mand med de store skrupler - men prøv at
overveje konsekvenserne hvis dette er hvad der rent faktisk foregik.

Hvordan forestiller man sig, at de mennesker der har skullet involveres
i planlægningen og udførelsen af denne operation har kunne holde
kæft de sidste snart fem år ?

Den simpleste forklaring er stadig i mine øjne den bedste : 19
religiøse fanatikere kaprede fire fly hin morgen, og fløj ind i WTC.
De resulterende skader var så omfattende at tårnene kollapsede.

mvh,
Sune

Fra : John Larsson

Dato : 10-05-06 13:11

sbjepsen@hotmail.com writes:
> [...]
>sin egen hypotese ved at finde argumenter for at den officielle
>forklaring var korrekt - Hvilket også i mine øjne ville hæve dens

Ja, der er meget lidt troværdighed over hans funderinger. Man må håbe at
han forholder sig mere kritisk i de fag han underviser i!

John