logik program
Fra : lars

Dato : 26-04-06 18:00

Hejsa
Jeg står og skal til at lave en opgave i logik, og her vil jeg gerne gøre
det så smart som muligt
Det skal omhandle rygning, og her vil jeg gerne lave et diagram hvor jeg kan
sætte f.eks "tobak" i en box, "pibe" i en anden boks, det ville jeg gerne
sætte sammen i et "og" led, herefter skal der tændes en "lighter" eller
"tændstik" box, og det får en "lampe" til at tænde
Hvis jeg så sætter en "rygning forbudt" box aktiv skal lampen slukke igen
Jeg kan næsten regne ud det skal være en form for database program, men er
her ikke en der kender et godt program der er god til "aktiv" logik
På forhånd 1000 tak

Mvh Mikkel