MSN nr. på analoge porte?
Fra : Bille

Dato : 16-06-01 03:12

Når man tilknytter 2 forskellige MSN numre til hver sin analoge port, f.eks.
på eicon diva t/a, vil disse numre så være afsendernr. for hver deres
analoge port, eller vil hovednummeret blive afsendernr.?

Lidt forklaring:

Jeg har med stor interesse læst 2 ovenstående tråde, hvor det blev fastslået
at der ikke var problemer ved at lade f. eks. eicon diva t/a være en form
for telefoncentral med 1 MSN nr pr analog port.
Jeg er nu interesseret i om den også kan sørge for at regningen fra teledk
også bliver splittet ordentligt op på de enkelte MSN numre.
Jeg skal have 7 brugere, med forbrugsafregning (4 modemmer).

MVH Bille.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 16-06-01 08:59

> Jeg er nu interesseret i om den også kan sørge for at regningen fra teledk
> også bliver splittet ordentligt op på de enkelte MSN numre.
> Jeg skal have 7 brugere, med forbrugsafregning (4 modemmer).

Det skulle ikke være et problem at gøre ovenstående, da det nummer som
præsenteres mod centralen på den enkelte port, normalt er det som står i den
"øverste" tlf. nr boks, som findes i Eicon Diva version 2,2 ->

Så ville du med 4 modemmer kunne fakturere til de 7 numre.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Bille

Dato : 16-06-01 12:12

> [...]
> "øverste" tlf. nr boks, som findes i Eicon Diva version 2,2 ->
>
> Så ville du med 4 modemmer kunne fakturere til de 7 numre.

Tak for et svaret, er der nogen der ved om ovenstående også gælder for zyxel
omninet ?
Mvh Bille.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 16-06-01 22:57

> Tak for et svaret, er der nogen der ved om ovenstående også gælder for
zyxel
> omninet ?

Hvis det er en af de nyere versioner af omninet skulle de også kunne, men
jeg er ikke sikker på at de ældre kan.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Bille

Dato : 18-06-01 14:17

> zyxel
>
> Hvis det er en af de nyere versioner af omninet skulle de også kunne, men
> jeg er ikke sikker på at de ældre kan.

Tak for hjælpen , jeg vil melde tilbage når jeg engang har forsøgt mig (om
et par uger eller 4).

Med venlig hilsen Bille (Thomas Ortmann Pedersen)