Ridset glas på display til Nokia
Fra : Jørgen

Dato : 27-05-06 14:45

Glasset er ikke egentlig ridset. Hvad består det at? Er det glas, eller er
det en slags plexiglas? Mobilen har altid været i den tilhørende lædertaske,
men alligevel er der en masse skidt på overfladen. Kan det være belægninger
af en eller anden art? Det er svært at se, hvad det er. Jeg har forsøgt at
gnubbe/vaske det med en vatpind med sprit og med eddikesyre. Det hjælper
ikke. Jeg tør ikke med de grovere sager.
Er der nogen, der ved, om det kan renses?

Jørgen

-----
At Verden står fra år til år, Det står til dem, som rår og spår.
At Verden står fra dag til dag er alt, hvad jeg kan ta' mig af. (P.Hein)

Fra : John

Dato : 27-05-06 14:55

Jørgen skrev:
> [...]
> ikke. Jeg tør ikke med de grovere sager.
> Er der nogen, der ved, om det kan renses?

Det er bare plastik. THansen har noget polervæske beregnet til at fjerne
ridser med, hvis det er problemet (en lædertaske kan sagtens gøre
"glasset" ridset):

http://thansen.dk/product.asp?c=705729578&n=283057977&pn=283058489

Mvh

John

Fra : Jørgen

Dato : 27-05-06 16:48

> Det er bare plastik. THansen har noget polervæske beregnet til at fjerne
> ridser med, hvis det er problemet (en lædertaske kan sagtens gøre
> [...]

God ide, tak.
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 09-06-06 11:47

Jeg har købt og prøvet det. Det er genialt. Ridserne er helt væk nu.
Tak for rådet.
Jørgem