Skat på sms?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-05-06 18:59

http://ttv.tv2.dk/index.php?side=158
Hans

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-05-06 19:07

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=158

Ikke noget under der ikke har styr på pengene i EU. Hvis en prisstigning på
50% er minimal, så vil jeg slet ikke vide hvad en stor prisstigning dækker
over....

Søren

Fra : Paw P Larsen

Dato : 26-05-06 20:19

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=158

Man skulle tro det var 1. april.

Det hænger ikke sammen, at de vil beskatte SMS'er for egen
vindings skyld, når de samtidig langer ud efter teleselskaberne
og deres roamingpriser.

Hvordan de rent teknisk havde tænkt sig at kontrollere, at jeg
betaler hvad jeg skal for mine e-mails, det bliver interessant at
høre.

Fra : Nicolai

Dato : 28-05-06 08:13

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> Hvordan de rent teknisk havde tænkt sig at kontrollere, at jeg betaler
> hvad jeg skal for mine e-mails, det bliver interessant at høre.

Vel ikke interessant, det kan jo gøres på mange måder, forbrugsafregning fra
din udbyder bl.a.. Men det ville være interessant at se hvor mange der kunne
finde ud af at få sig en webbaseret email fra ikke EU lande.

Nicolai

Fra : Peter

Dato : 27-05-06 14:45

- atter en grund til at komme ud af den synkende EU-skude i en vis
fart......

- andre grunde kunne være at laveste fællesnævner (og ringeste
borgerbeskytteslse) altid vinder inden for eu´s lovgivning.....
(Men det er vist en anden nyhedsgruppe at det høre til i....)

Peter

Fra : Bruno

Dato : 27-05-06 18:19

Peter wrote:
> [...]
> borgerbeskytteslse) altid vinder inden for eu´s lovgivning.....
> (Men det er vist en anden nyhedsgruppe at det høre til i....)

Den slags sludder er bestemt OT.

Mvh

Bruno

Fra : Peter

Dato : 28-05-06 11:02

Hej min ven....

> Den slags sludder er bestemt OT.

1. Det er bestemt ikke sludder, kik du bare lidt på hvad der kommer, og er
kommet af tåbeligheder fra EU, det er ikke så lidt....
2. Jeg sagde vist selv at det hørte til i en anden gruppe, gjorde jeg ikke
??

Mvh.
Peter

Fra : Max

Dato : 27-05-06 19:01

Hej

Jeg ville da gerne give 25 øre pr. SMS og E-mail hvis jeg
så blev garanteret 100 % spam frihed.

Mvh Max

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 28-05-06 19:09

Det ville jeg IKKE, det er en MENNESKERET, ikke noget man skal købe sig
til...

Minder om beskyttelsespenge, "Hvis du betaler os.... Så skal vi sørge for at
der ikke sker ...."

Også lidt for komisk at man betaler for at IKKE få noget

Henrik