Nokia PC Suite.
Fra : Ib Hansen

Dato : 25-05-06 10:39

Har lige opdateret til den nyeste PC Cuite,når jeg skal gemme foto,gemmer
den alle hver gang,den gamle gemte kun nye.
Hvad er der galt?
Hilsen Ib.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 25-05-06 20:20

At opdatere til nyeste PC Suite gover KUN bøvl, ingen fordele mig bekendt...

Har brugt en uges tid (Lidt her og lidt der på at konstatere at det KUN
er den PC Suite
der følger med telefonerne der duer....

Du kan se forskellen ved at downloade den nyeste fra nokia og så den fra din
cd (Hvis du har en),
den du downloader er MEGET mindre end den fra cd'en, det er fordi nokia går
ud fra at de
kan "genbruge" nogle af filerne fra windows, men det er vist ikke noget de
har aftalt med "Bill og drengene",
for det virker ganske enkelt for sjældent......

Mvh Henrik, som har snakket med en supporter hos Nokia...

Fra : Ib Hansen

Dato : 26-05-06 08:11

Tak for hjælpen.
Hilsen Ib.