Ny smartphone, med klap
Fra : Bo Hellum

Dato : 24-05-06 09:27

Hej alle

Jeg har en qtek 8310, men vil gerne skifte den ud med en ny. Det skal være
med klap, er der nogle forslav?

Har kigget på Nokias N90, og den ny 8500 fra qtek. Nogen ideer?

Bo

Fra : PB

Dato : 24-05-06 10:09

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med klap, er der nogle forslav?
>
> Har kigget på Nokias N90, og den ny 8500 fra qtek. Nogen ideer?

motorola razor eller mpx220

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-06 16:33

PB <pber@kfms.kk> skrev 2006-05-24:

> motorola razor

razor er på ingen måde en smartphone

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Torben E

Dato : 24-05-06 15:44

> [...]
> med klap, er der nogle forslav?
>
> Har kigget på Nokias N90, og den ny 8500 fra qtek. Nogen ideer?

Hvad plejer sådan en 8310 indbringe ved salg ?

Torben E

Fra : LarsJ

Dato : 25-05-06 00:21

Bo Hellum skrev:
> Hej alle
>
> Jeg har en qtek 8310, men vil gerne skifte den ud med en ny. Det skal være
> med klap, er der nogle forslav?
>
> Har kigget på Nokias N90, og den ny 8500 fra qtek. Nogen ideer?

Hvis valget står mellem de to, så vær opærksom på, at Nokia N90 er
omkring 80 % tungere og 50 % tykkere Qtek 8500 - Nokiaen er i det hele
taget noget af en klump i sammenligning med 8500.

Så er den nye Nokia N71 noget mindre - og fuldt ud lige så kapabel hvad
smartphone-muligheder angår.

En semi-klapmodel som SonyEricssons kommende P990 kunne også være en
mulighed, men det er ikke en rigtig muslinge-model. Og så er den ikke på
markedet endnu.

Lars

Fra : Bo Hellum

Dato : 29-05-06 11:47

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> En semi-klapmodel som SonyEricssons kommende P990 kunne også være en
> mulighed, men det er ikke en rigtig muslinge-model. Og så er den ikke på

Takker for svarene, jeg ser hvad jeg kommer frem til.