Kan man fjerne "FLY" fra mobiltelefon ??
Fra : Peter

Dato : 21-05-06 09:45

Hej.

Et enkelt spørgsmål:

Jeg er sluppet fri af bindingen hos TDC, og er nu kommet over i et andet
selskab, men hvordan får jeg "FLY"- menupunktet til at forsvinde fra min S/E
K750i ??

- jeg troede at det forsvandt automatisk, når TDC var "pillet ud"

Mvh.
Peter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-05-06 09:56

Telefonen skal debrandes med en standard menu !

/A

Fra : Peter

Dato : 21-05-06 10:10

Hej.

> Telefonen skal debrandes med en standard menu !

Ok, så må jeg jo spørge igen.....
Debrandes ??
Hvordan det ??
Kan man selv eller skal man ned til TDC, eller ??

Mvh.
Peter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-05-06 10:24

Du skal forbi en unlocker, og få vedkommende til at gøre det for dig, da det
er temmelig svært at gøre selv.....

Fra : Peter

Dato : 21-05-06 10:51

Hej.

> Du skal forbi en unlocker, og få vedkommende til at gøre det for dig

Så det gode spørgsmål:
Bortfalder reklamationsretten så ikke ?

Og:
Hvilken unlocker i 4300 området kan anbefales ??

Mvh.
Peter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-05-06 12:25

Reklamationsretten forsvinder først, når man skilder telefonen ad.

Du kan finde en unlocker på www.find-unlocker.dk, hvem du så vil vælge er op
til dig selv.
- Men vælg en der yder garanti på det der laves !

Fra : Martin Schultz

Dato : 21-05-06 13:35

Anders (6400) <2662070m001@stofanet.dk> skrev 2006-05-21:
> Reklamationsretten forsvinder først, når man skilder telefonen ad.

Hvis unlockeren er lidt ufin i kanten og anvender en tredjeparts flasher
kan de godt afvise reklamations retten på den hvis de mener det kan
skyldes softwaren (ihvertfald på nokiatlf).

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 13:09

"Peter" >

> Hvilken unlocker i 4300 området kan anbefales ??

Jeg kan varmt anbefale www.seunlock.dk , der kan du selv debrande opdatere
eller opgradere til w800i...

Skalsted

Fra : Peter

Dato : 21-05-06 14:46

Hej.

> Jeg kan varmt anbefale www.seunlock.dk , der kan du selv debrande opdatere
> eller opgradere til w800i...

Det ser spændende ud.....
Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det koster både at debrande og opdatere
til W800i, er det inden for én credit ??

- i øvrigt smart at man også kan fjerne kamera-lyden under flash.....

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 15:21

"Peter" skrev i en meddelelse
> [...]
> til W800i, er det inden for én credit ??
>
> - i øvrigt smart at man også kan fjerne kamera-lyden under flash.....

Jeg mener at det er en til hver...men skriv til ham, han svarer rimelig
hurtigt... eller tjek hans forum... der finder man de fleste svar ( jeg har
selv opgraderet min K750i til en W800i...)

Skalsted

Fra : Peter

Dato : 21-05-06 16:41

Hej.

Hvordan ved jeg hvilke filer jeg skal have fat i inde i flash-programmet for
at lave en K750i om til en W800i eller W810i ??

Og hvordan ved jeg om det er en Brown eller Red jeg har ??

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 17:11

"Peter" skrev i en meddelelse .

> Hvordan ved jeg hvilke filer jeg skal have fat i inde i flash-programmet
> for at lave en K750i om til en W800i eller W810i ??

der går du bare ind i den mappe der hedder feks. W800i og nupper de filer
der ligger der...både flash og sprog

> Og hvordan ved jeg om det er en Brown eller Red jeg har ??

Jeg plejer at prøve mig frem... det har ikke fejlet her

Skalsted